Hem demanat per a la plantilla un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal, a escollir entre el 24 i el 31 de desembre

Petició a la Direcció de Recursos Humans Bsis

09-12-09 Com l'any passat per aquestes dates, els representants dels treballadors de BSIS hem demanat per a la plantilla un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal, a escollir entre el 24 i el 31 de desembre. Tot seguit reproduïm la sol·licitud que hem enviat a Joan Torras, com a representant de la Direcció de BSIS.

(PDF:Cat)

Petició a la Direcció de Recursos Humans

Com l'any passat per aquestes dates, els representants dels treballadors de BSIS hem demanat per a la plantilla un dia de llicència retribuïda en el període de Nadal, a escollir entre el 24 i el 31 de desembre. Tot seguit reproduïm la sol·licitud que hem enviat a Joan Torras, com a representant de la Direcció de BSIS:

"Els dies 24 i 31 de desembre són jornades tradicionalment amb menor activitat de la normal degut a la proximitat de festes nadalenques tan senyalades com Nadal i Cap d'any i que socialment estan considerades com semi-festives.

Tenint en compte les converses prèvies mantingudes i els precedents d'anys anteriors, sol·licitem que cada treballador de BSIS pugui agafar-se de festa un d'aquests dos dies, a escollir, en concepte de lliurança a càrrec de l'empresa.

Confiant en una resposta positiva al respecte, gràcies anticipades.."

Ens plau comunicar-vos que avui mateix hem tingut la resposta oficial i afirmativa que esperàvem a aquesta petició i que aviat podreu trobar publicada a la Intranet.

Desembre de 2009