Archivado en Divulgacion, Convocatorias

Madrid, 8, 9 i 10 de juny de 2021

Realitzat el III Congreso de la Federació de Servicios de CCOO

S'ha realitzat el III Congreso de Federación Servicios amb la participació 250 delegats i delegades, 44 de la Federació de Catalunya encapçalada pel nostre secretari general Ramón González Monroy qui va intervenir en el Informe Balanç.

Realizado el III Congreso de Federación Servicios con la participación 250 delegados y delegadas, 44 de la Federació de Catalunya encabezada por nuestro secretario general Ramón González Monroy quien intervino en el Informe Balance.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , GIRONA (Sindicat Intercomarcal de CCOO Serveis Comarques Gironines) , TARRAGONA (Serveis CCOO Tarragona) , LLEIDA (Serveis CCOO Terres de Lleida) , VOCC-CATC (Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central) , VORMAROS (Serveis CCOO Vallès Oriental - Maresme - Osona) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.financer (Sector Financer CCOO Serveis Catalunya) , serveistecnics (Agrupació Serveis Tècnics Catalunya) , s.Comerç (Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

Hem de destacar que en la nova executiva estatal s’incorpora el nostre company Carles Català i Pinyol, en la responsabilitat de la secretaria d’Internacional.

Des d’aquí les nostres felicitacions i dessitjos a la nova executiva i al secretari general dels millors encerts i èxits sindicals davant la tasca encomanada pels propers 4 anys.

- - - - - -

Realizado el III Congreso de Federación Servicios con la participación 250 delegados y delegadas, 44 de la Federació de Catalunya encabezada por nuestro secretario general Ramón González Monroy quien intervino en el Informe Balance.

Debemos destacar que en la nueva ejecutiva estatal incorpora nuestro compañero Carlos Català i Pinyol, en la responsabilidad de la secretaría de Internacional.

Desde aquí nuestras felicitaciones y deseos a la nueva ejecutiva y al secretario general de los mejores aciertos y logros sindicales ante la tarea encomendada por los próximos 4 años.