content_copy Notícies - Revision Salarial

Actualización de Salarios en 2024 Convenio Mediación de Seguros

• Desde el 1 de enero de 2024 todos los niveles salariales del Sector experimentarán un incremento del 3%

Incremento salarial para 2024 en Grandes Almacenes

En el día de hoy, 9 de enero 2024, la comisión mixta del convenio colectivo de grandes almacenes ha aprobado la subida para el año 2024 de un 4,5%, según lo dispuesto en el convenio.

Actualización de Salarios en 2024 III Convenio Servicios de Prevención Ajenos

• Desde el 1 de enero de 2024 todos los niveles salariales del Sector experimentarán un incremento del 2,5%
imagen infografía incremento salarial 2024 tablas Convenio Ingenierías

Subida de Tablas salariales de 2024 para el XX Convenio de Ingenierías y Oficinas de Estudios Técnicos

Una vez conocido el IPC Interanual correspondiente a 2023, la subida salarial para 2024 será del 2,3%.

Actualización de los salarios en 2024 en Contact Center

• Desde el 1 de enero de 2024 todos los niveles salariales del sector experimentarán una subida del 3% excepto los niveles 11 y 12, que suben un 5,85% al convertirse en nivel 10.
28-07-2023 Salari-BBVA Estatal

CCOO exigeix als Bancs que reverteixin els seus beneficis record en el poder adquisitiu de les plantilles

Després de confirmar-se en el primer semestre de 2023 uns beneficis rècord de les entitats financeres de l'IBEX 35, amb un 32% d'increment a Espanya respecte al mateix període de 2022, CCOO exigeix abordar negociacions, a nivell sectorial i en cada empresa, per a concretar mesures que compensin l'impacte que la inflació des de 2021 i l'increment dels tipus d'interès dels préstecs a la plantilla està tenint en el poder adquisitiu de les plantilles.

Mobilizacións condicións laborais H&M

CCOO convoca ao persoal de H&M a máis xornadas de mobilizacións tras o éxito masivo da folga

Tras o éxito, tanto da concentración do 22 de xuño, como da folga de 24 horas -cun seguimento da convocatoria de máis do 80% en todo o territorio, CCOO chama ao persoal a un novo seguimento masivo o sábado 1 de xullo e anticipa a convocatoria de novas xornadas de folga de cara á nova convocatoria do SIMA.

Desde Comisións Obreiras valoramos de éxito rotundo a primeira convocatoria de mobilizacións - 20 de xuño (paro parcial) e 22 de xuño (folga de 24 horas) - cun seguimento masivo en todo o territorio do 80% do persoal pechando, ambos os días, un cento de tendas do Grupo H&M (H&M, COS, OTHER STORIES, WEEKDAY).

Estas mobilizacións enmárcanse nun contexto de inicio da tempada de rebaixas para este verán, e é que desde CCOO queremos salientar non só que cada ano se adianta esta data, tamén as condicións laborais e salariais precarias - ás que xa está sometida o persoal de H&M - que se acusan pola falta de persoal e, polo tanto, a carga de traballo para as 3.700 mulleres e 400 homes traballadores.

A nosa disposición e vontade para negociar sempre está aberta, por este motivo, esta semana volveremos ao SIMA. Desde CCOO continuaremos coas mobilizacións de folgas de 24 horas en defensa dos dereitos laborais e condicións salariais:

Sábado 1 de xullo: folga de 24 horas
Sábado 8 de xullo: folga de 24 horas

content_copy Més informació

Calendari Laboral

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO