content_copy Notícies - Ocupacio

TELETRABAJO - BBVA ESTATAL

Es posible un acuerdo sobre el Teletrabajo

CCOO fuimos los primeros en dirigirnos a BBVA, pidiendo una negociación de un Acuerdo colectivo, para darle protección sindical a los planes del Banco de extender esta modalidad de trabajo.

XXII Convenio Colectivo - Agrupación de Banca

Ni siquiera el 2% - “No es razonable anticipar lo que no se está dispuesto a conceder”(Respuesta de la AEB)

En la reunión de hoy día 20, en sesión de mañana y tarde, la AEB ha mantenido su posición de bloqueo del Convenio de Banca.

Setè comunicat: Negociació XXII Conveni Col.lectiu Banca

Ni tan sols el 2%

21-07-11 També cal ressaltar que, a poc a poc, L'AEB pretén anar buidant de contingut el Conveni, a favor de les negociacions a nivell d'empresa. No obstant això, a CCOO seguim pensant que el Conveni és la base sobre la qual s'assenten les nostres condicions de treball i els acords a què es pugui arribar a les empreses.
Os mantindrem informats de la resposta

Empleats amb baix rendiment a Banc Sabadell

19-07-11 A continuació reproduïm carta enviada als Srs. Javier Vela Hernández i Jaume Puig Balsells (directors de Recursos Humans i Banca Comercial, respectivament) el passat dia 15.
XXII Convenio Colectivo - Agrupación de Banca

CCOO solicitará un anticipo a cuenta del 2%

En la reunión de este 6 de Julio, como ya informábamos en la circular anterior, CCOO ha tratado el 1º de los ejes fundamentales de nuestra Plataforma de Convenio, esto es, Empleo, Formación y Responsabilidad Social Empresarial.

Sisè comunicat: Negociació XXII Conveni Col.lectiu Banca

CCOO demanarà una bestreta a compte del 2%

06-07-11 CCOO demanarem per a la propera reunió, que serà el dia 20 de juliol, una bestreta a compte d'un 2% dels salaris, amb caràcter retroactiu des de gener d'aquest any.
Flash Informativo - BBVA Región de Murcia

CCOO BBVA Región de Murcia Te Informa

Facilitamos información relacionada con: Contratados en Prácticas, OP Plus Murcia, Objetivos Oficinas de Lorca y Contratación de Directores procedentes de otras Entidades Financieras.

XXII Convenio Colectivo - Agrupación de Banca

El enroque de AEB

En la reunión de hoy, CCOO ha planteado un programa de negociaciones en torno a los puntos que consideramos ejes fundamentales del Convenio, y que son los siguientes: Empleo, Salarios y retribuciones variables, Carrera Profesional, Elecciones Sindicales y Garantía de la función sindical.

El proper 1 de juliol està convocada vaga de 24 hores pel sector de Contact Center.

COMFIA-CCOO ha realitzat una concentració davant Catalunya Caixa per denunciar situació del conveni i condicions laborals a Contact Center

La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO de Catalunya, COMFIA-CCOO, ha realitzat una nova mobilització davant una de les empreses clients dels serveis d’atenció al client, en aquest cas la seu de Catalunya Caixa a Barcelona, on s’han concentrat un centenar de delegats i delegades del sector, per denunciar que les grans empreses contractistes rebaixen els costos i les condicions dels treballadors i són responsables del bloqueig del conveni col·lectiu de Contact Center.

content_copy Més informació

Calendari Laboral

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

fal·làcies i mentides sobre els sindicats

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats

Històric Articles

Històric

Històric d\'articles de Serveis CCOO

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més


Segeuix-nos en Telegram

On estem


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64 / 91 536 51 42
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96