content_copy Notícies - Comunicats
Futuro de Deutsche Bank
CCOO lanza una Asesoría de Formación para todos los trabajadores
Alcanzado preacuerdo en el ERE del Grupo Apollo
El nostre compromís: millorar les condicions de treball i aturar més retallades dels nostres drets.
La plataforma reivindicativa de CCOO contempla millores laborals de molts aspectes a més d'una correcció dels elements negatius que es van introduir en l'anterior negociació, com el discriminatori i nou nivell retributiu per a menors de 35 anys.
CCOO defensarà la seva plataforma reivindicativa de millora de les condicions de treball.
Després de constituir-se la comissió paritària del conveni el passat 28 de novembre de 2014, el 27 de gener vam tenir la primera reunió de la comissió paritària, que és la que té competències per desenvolupar l'Acord Marc de Supermercats de Catalunya durant la seva vigència.
SESFI Y UOB DESISTEN SUS DEMANDAS EN LA AUDIENCIA NACIONAL
L'AEC sol·licita la nostra proposta detallada de classificació profesional (Comunicat 38 Conveni TIC)
enero 2015
Elecciones Sindicales: 11-02-2015
Amarillos (de empresa)... ¿para qué?
No debe extrañarnos que estos sindicatos de empresa, también llamados amarillos se vuelvan visibles cada vez que se acercan las Elecciones Sindicales
content_copy Més informació
Informa't
Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més









