en Banco Popular Español
enero 2006
Economato Laboral Banca Madrid
UNA COMPENSACIÓN ECONÓMICA SUSTITUYE LOS VALES DEL PERSONAL EN SITUACIÓN DE PASIVIDAD
CCOO denuncia que la política salarial dATOS ORIGIN ja ha fet perdre el poder adquisitiu en més dun 20%
Reconeixement parelles de fet
La Secció Sindical de CCOO volem proposar-li a la Caixa que les parelles de fet, prèvia acreditació fefaent de la seva unió estable puguin gaudir dels beneficis socials i econòmics que les parelles tradicionals.
Diferències d'arqueig
Les diferències d'arqueig no han de servir d'excusa perquè la Direcció pressioni e intimidi al personal.
Nòmina de gener-2006
25 01 06 Banc Sabadell no actualitzarà les taules salarials dels seus treballadors amb el 3,52% en la nòmina de gener, en canvi sí que actualitzarà el concepte salarial Economat i les Aportacions al Pla de Pensions. (PDF:Cat. / Cast.)
Aportacions als Plans de Pensions: la Caixa ens dóna la raó
La Caixa regularitzarà les aportacions al Pla de Pensions dels empleats i empleades que van causar baixa per maternitat/paternitat.
REVISIÓ SALARIAL DE L'ANY 2004
L'IPC definitiu del 2004 és el 3,2% i lestimat per al 2005 el 2%. Per tant, i gràcies al nostre Conveni i a la seva claúsula de revisió salarial, els nostres salaris no perden poder adquisitiu.








