Secció Sindical Estatal Grup BMN

100.000 MILIONS € I ELS DESMENTITS DE BMN

Aquest dissabte 9 de juny, i després de més de dos anys en els que els dos governs espanyols no han posat fil a l’agulla en els problemes del sector financer, han anunciat finalment que sol•licitaran a l’Eurogrup ajudes per recapitalitzar la banca, i que han xifrat en un màxim de 100.000 MM €, que gestionarà directament el FROB amb la supervisió atenta de Brussel•les.


Garanties d'ocupació davant el rescat al sector financer

COMFIA-CCOO exigeix garanties d'ocupació en els processos de reestructuració que se segueixin realitzant  després de l'anunci de la Unió Europea de rescatar al sector financer espanyol. Més encara si, com s'ha anunciat, seran les entitats financeres les que han de satisfer les condicions d'aquest rescat.


Sector Financiero - BBVA Estatal

Garantías de empleo ante el rescate al sector financiero

COMFIA CCOO exige garantías de empleo en los procesos de reestructuración que se sigan realizando después del anuncio de la Unión Europea de rescatar al sector financiero español.


COMFIA CCOO reclama garanties d'ocupació en la reestructuració que es produeixi després de la recapitalització de les entitats financeres

El Govern finalment es rendeix a l'evidència: "No hi ha reforma financera que valgui, ni per sanejar el sector, ni perquè circuli el Crèdit, sense finançament extern" Com CCOO assenyalem després de les dues últimes reformes-RDLs 2/2012 i 18/2012 - la recapitalització del sector s'havia de realitzar en quantitats suficients - estimàvem 60.000 milions d '€ -, no hi havia més remei que realitzar inicialment amb suports de capital públic - no només amb noves provisions a pulmó-i preferentment amb suports de fons de la UE.


Comfia-CCOO hem aportat moltes vegades les nostres propostes amb solucions possibles

La desorganització del treball al grup Banc Sabadell perjudica la salut dels seus empleats i empleades

10-06-12 La situació actual de pèrdua de drets i d'incompliment d'acords, des de Comfia-CCOO emprendrem altres mesures que puguin ser més contundents i eficaces per lluitar per la defensa de la salut i la seguretat dels treballadors del grup Banc Sabadell.


Secció Sindical Estatal Grup BMN

REUNIÓ DE LA MESA D’HOMOLOGACIÓ.

Dimecres 6 de juny va tenir lloc la tan esperada reunió de la Mesa d’homologació a BMN. Una reunió que ja venia condicionada per la data màxima per arribar a un acord: el 30 de juny, i en la que la Direcció, com ja va sent habitual, no va presentar ni un esborrany de proposta, tant sols una declaració d’intencions verbal de continuar negociant.


CCOO proposa a Relacions Laborals una taula de negociació

Vulnerant el conveni a Banc Sabadell

04-06-12 La fusió de Banco Guipuzcoano i Banco Urquijo comporta el tancament d'oficines i reubicació de companys. Els responsables de Relacions Laborals estan vulnerant la comissió de servei i la seva comunicació per al trasllat a altres centres de treball.


Destacades

NUESTROS BENEFICIOS, NUESTRA PARTE JUSTA

La plantilla sigue pagando el precio del éxito empresarial sin recibir su parte justa.


Acuerdo de Desconexión Digital...firmado por FIN!

Después de un año de duras negociaciones, hemos alcanzado un hito significativo: la firma del Acuerdo de Desconexión Digital para TODA LA PLANTILLA del Grupo Cooperativo Cajamar.


Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Salut Laboral

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Conoce tus derechos, trabaja de manera segura

Transparència CCOO

Portal Transparència Serveis CCOO: Els comptes, documents, Estatuts, decisions...

Coneix CCOO

¿Què es i què fa CCOO en Serveis? Les nostres oficines, Estatuts, Congressos, Política Privacitat

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats