BMN-Banc Sabadell

Tercera reunió de la mesa negociadora: anem avançant

21-02-2013 La tercera reunió de la mesa de negociació amb la Direcció de Relacions Laborals de Banc Sabadell, després de què totes les parts vam analitzar les propostes anteriors, ha comportat un cert avenç en apropar posicionaments inicials pel que fa a les condicions salarials.

Tercera reunió de la mesa negociadora BMN-Banc Sabadell: anem avançant

La tercera reunió de la mesa de negociació amb la Direcció de Relacions Laborals de Banc Sabadell, després de què totes les parts vam analitzar les propostes anteriors, ha comportat un cert avenç en apropar posicionaments inicials pel que fa a les condicions salarials a l'hora de fer efectiva la subrogació a Banc Sabadell.

Transposició de Nivells/Salaris: estem en el bon camí­ perquè, garantint que no hi hagi pèrdua quantitativa de salari, una vegada es faci la transposició al Sabadell, es minimitzi la pèrdua de qualitat d'aquest salari. Aconseguir minimitzar l'excés de salari entre nosaltres i Banc Sabadell, intentant equiparar els nivells per massa salarial en comptes d'agafar el nivell com a única referència.

Rebaixes Salarials futures: un dels punts importants tractats és que, en cas d'arribar a un pacte satisfactori, el salari quedi fixat independentment de la data de la subrogació. Aquest aspecte és important per als sindicats presents a la negociació. Blindem d'aquesta forma que, en cas que BMN faci una aplicació restrictiva de l'homologació a la plantilla, l'afectació al territori de Catalunya i Aragó només tindria efecte temporal fins passar al Sabadell.

Aplicació de l'ERO actual de BMN: hem traslladat a la Direcció de Recursos Humans del Sabadell la necessitat d'avançar la nul·litat de la rebaixa salarial que en aquests moments a una part important de la plantilla se'ls està aplicant. El topall actual és el 31.12.2014.

Esperem que aquests tres punts de la negociació tinguin el recorregut desitjat per assolir un acord que, de moment, no té data prevista. I és que volem recordar que encara queden per negociar altres aspectes de les nostres condicions laborals, temes que també són d'interès (beneficis socials, financers...)

Les negociacions continuen.

Seguirem informant.