¿POR QUÉ UNICAJA NO ESTÁ ENTRE LAS 100 EMPRESAS MEJOR VALORADAS PARA TRABAJAR?

La semana pasada, la revista Actualidad Económica, publicaba un ranking de las 100 mejores empresas para trabajar en España en 2019. Un ranking elaborado a partir de la evaluación en las empresas de aspectos como la valoración del talento, la retribución y compensación a su plantilla, el ambiente de trabajo, su Responsabilidad Social Corporativa, la formación que ofrece a su personal y la propia valoración que la plantilla hace de ella. Lamentablemente, Unicaja no está en ese ranking. Y la verdad es que no nos extraña.


Apunts informatius

La DANA i la formació LCCI

Ele efectes de la Gota Freda i la formació LCCI


Lactància

Novetats del Reial Decret

Adaptació del Reial Decret a Banc Sabadell


Concentracions diumenge 25 d´agost a les 19 hores davant els ajuntaments de Barcelona i Lloret de Mar

CCOO dóna suport a les concentracions de les Kellys per exigir millors condicions de treball i evitar les externalitzacions del servei

manifest Kellys Unión Catalunya

El proper diumenge,  25 d’agost, a les 19,00 hores, a la plaça Sant Jaume davant l’ajuntament de Barcelona i a la Plaça de la Vila, davant l’ajuntament de Lloret de Mar, tindran lloc concentracions del col·lectiu de les Kellys (treballadores i treballadors del departament de pisos del sector hoteler) que continua reivindicant els canvis necessaris de millora al departament de pisos dels hotels on el personal treballa amb unes condicions laborals molt precàries i amb una desproporcionada càrrega de treball. CCOO Serveis de Catalunya dona ple suport a aquesta mobilització.


¿Qué puedo hacer si sufro acoso laboral en mi empresa? Videoconsultas laborales

Nuestra abogada responde a vuestra duda sobre el acoso laboral (mobbing). Si estás en una situación parecida, dale al play, nosotros te ayudamos!


Salut Laboral - BBVA Estatal

Xarxa i Contigo; el Submón de BBVA

Només cal donar un volt per la xarxa d'oficines i pels Contigo, perquè, d'un cop d'ull, puguis apreciar: El Submón.


XXIV Conveni de Banca - BBVA Estatal

Conveni Col·lectiu de Banca; proposem implantar la Desconnexió Digital

CCOO considerem que l'establiment del registre de la jornada ha d'anar acompanyat d'altres mesures que permetin avançar cap a l’eradicació de les prolongacions de la jornada, així com a la consecució d'una conciliació efectiva.


Prolongacions de la Jornada

Ningú fa hores extres?

Més de 20.000 llocs de treball defraudats per les hores extres no pagades a Catalunya.


Comissions de Servei - BBVA Estatal

Denunciem a BBVA per les falses Comissions de Servei

El diàleg en via morta; prenem el camí del Conflicte.


Destacades