content_copy Notícies - Salut Laboral

Documentación y Debate

La Ley Antitabaco. Documentación y foros de debate

Accede a la documentación y participa en el Foro de debate sobre el consumo de tabaco en los lugares públicos y en los centros de trabajo.

Libro Blanco sobre la Atención a las Personas en Situación de Dependencia en España

Fuente, Ministerio de Trabajo y Asuntos Sociales (www.mtas.es)
Concentracions a Barcelona, Madrid, Bilbao, Sevilla i València de delegats i delegades de les mútues d’accidents de CCOO i UGT

CCOO exigeix la paralització de la tramitació del Reial decret i que s’obri un procés de negociació

Més de 250 delegats i delegades s’han concentrat davant la Delegació de Govern de Barcelona per manifestar el seu rebuig a l'esborrany de Reial decret que pretén segregar, de les Mútues d'Accidents de Treball i Malalties Professionals de la Seguretat Social, les activitats que aquestes realitzen com Serveis de Prevenció. La Federació de Serveis Financers i Administratius de CCOO (COMFIA-CCOO) entén que amb aquesta externalització es prioritza l'obtenció de beneficis enfront de l'objectiu de reduir la sinistralitat laboral, per la qual cosa exigeix que es paralitzi la tramitació del projecte i s’obri un procés de negociació davant els Serveis de Prevenció d’accidents laborals.
Concentraciones en todo el estado de delegados y delegadas de las mutuas de accidentes de CCOO y UGT

COMFIA-CCOO quiere manifestar su rechazo al Real Decreto que pretende externalizar los Servicios de Prevención

En el País Valenciano concentración martes 21 de diciembre a las 13 horas ante la Delegación de Gobierno en Valencia - Plaza del Temple. Al País Valencià concentració dimarts 21 de desembre a les 13 hores davant la Delegació de Govern a Valencia - Plaça del Temple.
Concentracions arreu de l’estat de delegats i delegades de les mútues d’accidents de CCOO i UGT

COMFIA-CCOO vol manifestar el seu rebuig al Real Decret que pretèn externalitzar els Serveis de Prevenció

A Catalunya concentració dimarts 21 de desembre a les 13 hores davant la Delegació de Govern a Catalunya - Plaça Pla de Palau de Barcelona.
SEGREGACION SPA MUTUAS

Proyecto de Real Decreto

El Borrador ya Es Proyecto de Real Decreto mira aqui el texto completo
otra actuación "vacía"

¿Evaluación? de riesgos psicosociales

¡Por fin! Se evalúan los riesgos psicosociales en Atos Origin. Lo que nosotros no conseguimos en dos años lo consiguió una auditoría en un día. Pero parece ser que el objetivo no va a ser más que eso: pasar la siguiente auditoría.
Salut Laboral

Nacar: 25000 pantalles TFT per veure-ho millor

El passat dia 26 se'ns confirma el següent: “La Direcció de l'Entitat ha decidit canviar tots els monitors de tubs catòdics (15’’), per pantalles planes TFT de 17’’. Aquest procés començarà de forma immediata a Madrid i Catalunya. El calendari d'instal·lació i retirada dels antics CRT finalitzarà el pròxim mes d'abril i es canviaran aproximadament 25.000 pantalles”.

Sol·licitud Filtre Antirreflexe PVD

01 12 2004 Aquest document també el podeu trobar a People - Riscos Laborals (PDF:Cast.)

content_copy Més informació

Calendari Laboral

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

fal·làcies i mentides sobre els sindicats

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats

Històric Articles

Històric

Històric d\'articles de Serveis CCOO

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més


Segeuix-nos en Telegram

On estem


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64 / 91 536 51 42
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96