content_copy Notícies - Comunicados

Ampliar Convenio 2005 en BBVA

Algunas iniciativas para ampliar y complementar el Convenio en el BBVA

CCOO estamos realizando gestiones para ver si conseguimos mejorar en BBVA algunas cuestiones relacionadas con el Convenio.

La Secció Sindical de CCOO protesta davant l’Assemblea

Diuen que una imatge val més que mil paraules. Doncs bé, aquí en teniu unes quantes d’imatges que parlen per si mateixes.
Comunicat

POSEM LES BASES PER DISSENYAR UN NOU PACTE D’EQUIP VOLANT

El primer i únic Pacte d’Equip Volant es va signar a Caixa Sabadell l’any 1992 i va quedar sense efecte 4 anys més tard després d’estar més d’un any intentant negociar la renovació. És evident que en aquests 13 anys la Caixa ha variat substancialment: de 150 oficines i 900 empleats hem passat a 290 oficines i 1.430 empleats. A l’expansió s’han de sumar la multiplicitat de tasques que desenvolupem, la complexitat i diversitat dels productes i serveis que dóna la Caixa i el canvi de comportament dels clients. Tots aquests factors han incrementat de manera significativa la càrrega de feina i la distribució en el temps, cada cop més irregular.
Contractació en BBVA - Catalunya

La temporalitat al BBVA

CC OO ja fa molt temps que estem treballant per reduir la precarietat que afecta, en general al sector Bancari, i molt particularment al nostre Banc.
CCOO BANESTO

Conciliación de la Vida Laboral y Familiar

Hoy hemos firmado un acuerdo para que la plantilla de Banesto, podamos conciliar nuestra vida familiar y laboral. El texto agrupa los documentos en los que se han ido desarrollando a través del tiempo las normas que han regulado diversos aspectos de las relaciones laborales en el banco. También hemos ampliado diversos contenidos y abierto camino en otros por encima de lo legalmente previsto, lo que nos sitúa por delante de lo establecido en el sector. Los aspectos novedosos son los siguientes:
CCOO BANESTO
Cambio de rumbo para mejorar el clima laboral en Banesto.

Acordar para avanzar

A raíz de la intervención en la Junta de Accionistas del Secretario General de CCOO en Banesto, el banco inició un tímido proceso de negociación, en aras a mejorar el deteriorado clima laboral que padecemos los trabajadores de Banesto, caracterizado por la escasez de plantilla, las prolongaciones de jornada, las movilidades geográficas excesivas y unas retribuciones escasas y arbitrarias como asuntos más destacables.
Dia a dia - BBVA Catalunya

Sabies que...?

No es requeriran més signatures de les “Jornadas de Explicación” del model d’incentius. Efectes de l’entrada en vigor del Conveni. “Cuentas claras” per als clients. Aigua per als empleats.

Conveni de Banca 2005-2006

03 06 05 Comentaris sobre els aspectes més importants del Conveni. (PDF:Cast.)

Mala organització empresarial i desgast professional

02 06 05 Comentari a l´enquesta sobre les repercussions negatives sobre la salut en el desenvolupament de la tasca professional. (PDF:Cat. / Cast.)

content_copy Més informació

Calendari Laboral

Calendari Laboral 2021

Festius estatals i per comunitat

Simuladors i utilitats

Simuladors i utilitats

Simuladors i calculadores, laboral i social

Videos Serveis CCOO

Videos Serveis CCOO

Canal de Youtube de Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Fotos Serveis CCOO

Pàgina de Serveis CCOO a Flickr

fal·làcies i mentides sobre els sindicats

Fal·làcies i mentides

Fal·làcies, mentides i veritats sobre els sindicats

Històric Articles

Històric

Històric d\'articles de Serveis CCOO

Informa't

Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més


Segeuix-nos en Telegram

On estem


OFICINAS CENTRALES
C/ Albasanz, 3 1º Planta
28037 Madrid
Tel: 91 540 92 82
Asesoría Madrid 91 536 51 63-64 / 91 536 51 42
Otras Comunidades
Fax: 91 559 71 96