content_copy Notícies - Comunicados
Jubilacions Parcials. Situació davant la negativa de la Caixa a negociar
La Direcció busca excuses de mal pagador per no arribar a un pacte
Visca la campanya electoral!
El SEC-L s'avança a la campanya electoral
El Sr. Urrútia entra en campanya
El Cap de Recursos parla malament de CCOO
Pagues voluntàries. Aplaçada la vista
Per decisió de l'Audiència Nacional, per tal d'unificar la vista dels dos Conflictes Col·lectius presentats (per la Caixa i per CC.OO.), ha quedat aplaçat fins al 13 de desembre, l'acte previst per demà, dijous.
Més incidències en l'aplicació de les antiguitats
La Secció Sindical de CC.OO. ha detectat que no s'han regularitzat totes les anomalies.
Tota la veritat
Capficats com estan intentant crear malestar al voltant de Comissions, els companys del SEC-L s'han oblidat de dir tota la veritat.
Ajut d'estudis
A la nòmina del mes de Setembre, la Caixa ha hagut d'abonar els ajuts que contempla el Capítol VIII del Conveni actual.
Pagues voluntàries: comentaris d'una sentència favorable
El Tribunal del Social Número II de Mataró ha fallat a favor dels dos companys que havien interposat demanda contra la Caixa pel dret a cobrar les dues pagues voluntàries.
XV Convenio Sectorial de Planificación
CONVENIO COLECTIVO
XV CONVENIO SECTORIAL DE PLANIFICACION
Fin del serial
A la vuelta del verano hemos mantenido nuevas e intensas reuniones de la Mesa Sectorial del Convenio y, a pesar de pequeños acercamientos realizados por la Patronal en tablas salariales, aún mantenemos grandes diferencias en los dos bloques de negociación cruciales, Jornada y Salario.
En definitiva, nos vemos obligados a mantener la estructura del convenio actual.
Este XV Convenio no pretendía ser la continuación del XIV, sino un NUEVO Convenio para el Sector, donde hemos invertido grandes dosis de tiempo, esfuerzo e ilusión.
Queríamos un NUEVO convenio que recogiese la realidad del Sector, con unas tablas salariales similares a las ya existentes en muchas de las empresas, con un Sistema de Clasificación Profesional que identifique todas las funciones y trabajos que desarrollamos, con un sistema de promoción profesional basado en criterios objetivos que vele por nuestra carrera y nos aporte valor añadido y con un paquete de medidas que nos permita conciliar nuestra vida personal y profesional
.pero no podrá ser.
content_copy Més informació
Informa't
Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més









