content_copy Noticias - Campañas
Problemes i solucions
A data davui, CCOO encara no hem rebut resposta positiva a dues de les mesures que vam proposar a RRHH per apaivagar les conseqüències del desastre i demostrar que el banc està compromès realment amb la necessitat urgent de solucionar-lo: una carta a la clientela i una comunicació a la plantilla. En el benentès que això aniria acompanyat dun esforç prioritari i amb algun resultat positiu a curt termini des de Tecnologia i Operacions. ![]()
JMTD 6 de octubre >> ¡Te interesa!
INFORMACIÓN sobre la Jornada Mundial por el Trabajo Digno:
Manifest/comunicat COMFIA Catalunya - en català-
Manifesto/comunicado COMFIA Catalunya - en castellano-
Manifest conjunt CCOO de Catalunya
Manifiesto -Gaceta Sindical- CCOO en castellano
MÁS INFORMACIÓN sobre la JMTD:
www.ccoo.cat
www.ccoo.es
www.wddw.org
Todos y todas a la MANIFESTACIÓN:
Barcelona a les 18.30 hores a Plaça Urquinaona
(punt de trobada COMFIA: davant oficina Banc Sabadell Ronda Sant Pere, 13)
Girona a les 19 h Tarragona a les 11 h Lleida... + info www.ccoo.cat
El banc reacciona
Un primer resultat de la nostra campanya, arran de la primera concentració, a Lleida el passat 3 doctubre, ha estat que RRHH de Catalunya shagi adreçat a nosaltres reconeixen que tenim raó en lexistència i gravetat del problema. ![]()
Valoración a la Baja
Concentració a Lleida
Aquest dilluns, 3 d'octubre, CCOO vam fer a Rambla Ferran, de Lleida, la primera de les concentracions, amb la presència de diversos mitjans de comunicació de la ciutat.
El trabajo digno no es un privilegio
UNI lanza la campaña del Mes de acción de los centros de llamadas (contact-center) para exigir derechos básicos
Comença la campanya
content_copy Más información
Infórmate
CCOO Servicios es un sindicato, es Comisiones Obreras en los sectores de Comercio, Financiero, administrativo, de las TIC, Hostelería, Contact-center, Oficinas, Turismo... Leer más









