La Patronal: Grans Clàssics d'Ahir i Avui.
Ja vam comentar quins eren els nostres plantejaments de Conveni. Vam deixar per a després de Setmana Santa comentar quins són els de la patronal ACARL, anticipar-ho hagués estat massa penitència!
Ocupació de qualitat i salaris dignes
MANIFEST DE CCOO Catalunya -en català i pdf-
MANIFESTACIONS:
Barcelona
11.30 h Ronda Sant Pere / Passeig de Gràcia
(el lloc de trobada per a la gent de COMFIA serà a la capçalera, donant suport)
Girona
12 h Plaça de la Independència
Lleida
12 h Plaça del Treball
Tarragona
12 h Plaça Imperial Tarraco
Els Objectius del Mil·lenni
Veure el comunicat en pdf ELS OBJECTIUS DEL MIL·LENNI El Grup de Pau i Solidaritat de COMFIA-CCOO Catalunya, vàrem convocar una jornada de treball i reflexió el passat 8 de febrer. Amb el lema Obrim camins la jornada volia aterrar i actualitzar la tasca de solidaritat i cooperació que podem impulsar des de la nostra federació, a la que esperem aconseguir més implicació del conjunt dagrupacions i sectors que formem COMFIA.
PAU I SOLIDARITAT A COMFIA: Obrim espais
El dijous 8 de febrer de 2007 es va realitzar la Jornada de Pau i Solidaritat de COMFIA CCOO Catalunya amb lobjectiu de reflexionar sobre la tasca realitzada pel Grup durant aquests gairebé 15 anys dexistència i alhora projectar una nova etapa plantejant els reptes de futur.
[PRESENTADA LA NOSTRA PLATAFORMA] També hem sollicitat un increment a compte
En la reunió d'avui, CCOO hem presentat la nostra plataforma de negociació, que es resumeix en els apartats que figuren a continuació. Els nostres plantejaments pressuposen una negociació en profunditat amb el que, en previsió que s'allargui en el temps, hem sollicitat a lACARL que s'apliqui un augment salarial provisional a compte, superior a l'increment de l'IPC previst pel govern per a aquest any.
Conveni Col.lectiu 2007 [presentada la nostra plataforma]
També hem sollicitat un increment a compte En la reunió d'avui, CCOO hem presentat la nostra plataforma de negociació, que es resumeix en els apartats que figuren a continuació. Els nostres plantejaments pressuposen una negociació en profunditat amb la qual cosa, en previsió que s'allargui gaire temps, hem sollicitat a lACARL que s'apliqui un augment salarial provisional a compte, superior a l'increment de l'IPC previst pel govern per a aquest any.
Coses del Conveni (I)
Comissions de servei (Art. 96)
15 de març de 2007
Aprovació de la Llei orgànica per a la igualtat efectiva entre homes i dones. Amb link al text complet de la llei.







