TAN SENZILL COM OBLIGAR-NOS
Ja fa temps que, des de CCOO, venim insistint amb el desànim de la plantilla i la poca motivació dels companys i companyes, a causa de les polítiques tant comercials com de recursos humans que dun temps ençà es vénen aplicant a casa nostra.
Calendari laboral del 2008
Vegeu el calendari de festes per al 2008
2007 SOL I OMBRES
Fa un any per aquestes dates, ens preguntàvem si tindríem un NOU RUMB en les relacions laborals. La pregunta ens la fèiem perquè durant lany 2006 les relacions laborals shavien enterbolit. La resposta hores dara és que encara no lhem trobat.
PEL REPARTIMENT DE LES RESPONSABILITATS FAMILIARS. EXERCIM ELS NOSTRES DRETS, TOTS i TOTES!
LAcord per la Conciliació de la vida laboral, familiar i personal i la Igualtat entre dones i homes que es va signar a Caixa Sabadell el passat 20 dabril estableix una sèrie de millores substancials respecte el Conveni i la Llei Orgànica 3/2007 de les que ens sentim realment satisfets.
BBVA celebra el 150 aniversario SIN sus trabajadoras y trabajadores
En Febrero escribimos -CCOO, UGT, CGT y CCP- a nuestro Presidente, Francisco González, solicitando una COMPENSACIÓN EXTRAORDINARIA por el 150 Aniversario de BBVA y el 75 de Bancomer para la plantilla de BBVA en el mundo. A falta de respuesta positiva, iniciamos también conjuntamente una recogida de firmas, más de 17.000, que entregamos el pasado 11 de Diciembre.




