QUE SIGNIFICA LA FUSIÓ DE LES CAIXES I EL FROB?
1 Caixes de Sabadell, Terrassa, Manlleu i Girona
2 Caixes de Catalunya, Tarragona i Manresa
3 Caixes de Penedès i Laietana
4 Caixa de Pensions
Però aquesta febre fusionadora també arriba a la resta de Comunitats, allà on hi ha varies Caixes es tendeix a fer-ne menys o fins i tot una i a les Comunitats que només i hi una sola Caixa (Cantàbria, Astúries, Múrcia etc) es plantegen fusions extraterritorials.
PRINCIPI DACORD
Aquest document recull el que han estat les peticions fonamentals formulades per la representació dels treballadors durant el procés negociador i les seves línies principals són:
CCOO vota a favor del preacord de fusió de Caixa Catalunya, Tarragona i Manresa
COMFIA-CCOO aconsegueix reduir el nombre doficines que es tanquin i la conseqüent reducció de treballadors afectats.
FUSIÓ CAIXA PENEDÈS CAIXA LAIETANA
Nosaltres ja fa temps que estem treballant.
FUSIÓ CAIXA PENEDÈS CAIXA LAIETANA: Nosaltres ja fa temps que estem treballant
Davant el principi dacord de fusió assolit pels Consells dAdministració de Caixa Penedès i Caixa Laietana, les respectives seccions de CCOO dambdues Entitats ja fa temps vàrem començar a treballar per tal de conèixer la realitat laboral de cadascuna de les nostres institucions i així treballar pel nostre futur. Daquesta manera, hem elaborat la piràmide dedat del conjunt dels treballadors i treballadores de les dues caixes, confeccionat el mapa doficines i persones adscrites, tant a la xarxa com a serveis centrals, per poder detectar possibles superposicions.
POSICIÓ DE CCOO DAVANT LA FUSIÓ DE CAIXA ONTINYENT
En les últimes setmanes estem assistint a un allau de notícies que esmenten una hipotètica fusió de Caixa Ontinyent amb Bancaixa i
2.000 persones es manifesten davant de la seu de Caixa Catalunya a Barcelona
Més de 2.000 treballadors i treballadores de les tres caixes d'arreu de l'estat s'han manifestat a Barcelona en una protesta convocada per COMFIA-CCOO i altres sindicats.
GRÀCIES!
Agraïm al a totes les persones de la nostra caixa la seva presència a Barcelona, ahir, davant la seu central de Caixa Catalunya.
Veure Video :
Declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i de Montse Delgado, de CCOO a Caixa Catalunya, Francesc Mauri, de CCOO a Caixa Tarragona, i Tino Jorge, de CCOO a Caixa Manresa





