En BBVA: No hay ERE; No sobra el 30% de SSCC
COMFIA-CCOO signa el III Conveni de les ITV de Catalunya
Desprès dun any de dures negociacions COMFIA-CCOO, i els altres sindicats representatius en el sector, han signat el III Conveni per a les cinc empreses dITV (Inspecció Tècnica de Vehicles) a Catalunya, com a garantia de les condicions laborals i drets bàsics dels a prop de 1.000 treballadors i treballadores del sector.
A QUI CORRESPONGUI
LAcord del passat 17 de desembre està ja plenament en vigor, però aspectes contemplats en ell no sestan aplicant.
Resultados de la Encuesta de Clima Laboral en el Grupo DB España de COMFIA CCOO
Informatiu CCOO
21-01-2014 Aquí podeu trobar tres temes que us poden interessar: canvi de nivell per funció, petició de trasllats i aportació al Pla de Pensions d'Empleats per a la plantilla que procedeix de BMN.
Constitució de la secció sindical territorial a Catalunya
20-01-2014 Després danys dintegracions dentitats i plantilles, amb les seves corresponents negociacions (actualment amb Banco Gallego), han fet augmentar de forma considerable el nombre de treballadors i treballadores del banc. Les xifres del Banc Sabadell a Catalunya no enganyen: més de 6.600 treballadors i treballadores i 2.300 afiliats i afilades.
Aturada en sec
15-01-2014 Després de gairebé dos mesos de negociacions i quan albiràvem un possible acord, des de Comfia-CCOO veiem un retrocés important en aquest llarg procés negociador.
El derecho a pedir jornada reducida se amplía hasta los 12 años
Así lo establece el RD 16/2013 de 21 de diciembre, que amplía la edad del menor a los 12 años para ejercer la reducción de jornada, este derecho se puede ejercer desde el 22 de diciembre de 2013.









