content_copy Notícies - Sector Financiero
Firmades les actes de l'acord de la comissió negociadora de BMN.
Aquest matí, i després de tota la nit dedicada a la redacció dels detalls de lacord, shan signat les actes amb el detall del mateix.
III Reestructuració Num.13
ASSOLIT ACORD IN EXTREMIS
HO HEU FET POSSIBLE
La vaga d'avui 29 de maig queda desconvocada
En la reunió que aquesta nit ha mantingut la representació sindical de BMN amb la Direcció i amb l'objectiu d'apropar els posicionaments en aquells punts on s'evidenciaven més friccions, finalment s'ha arribat a un principi d'acord, fins a la signatura definitiva, amb el qual podem anunciar la desconvocatòria de la Vaga prevista per avui dimecres 29 de maig.
La secció sindical de COMFIA-CCOO participa al complet en la vaga dels dies 28 i 29 per defensar els llocs de treball a BMN.
Adjuntem la carta que hem fet arribar al Director de RRLL de BMN, i en la qual manifestem que tots els delegats i delegades sindicals que formen part de la secció sindical de COMFIA-CCOO grup BMN, exercitarem el nostre dret constitucional a la vaga.
III Reestructuració Num. 12
DIMARTS 28 I DIMECRES 29, CLAUS PEL NOSTRE FUTUR
LA PLANTILLA DE BMN ESTÁ DE VAGA
La liquidació de la nòmina de maig: Saldo i quitança i altres aspectes a tenir en compte.
En el comunicat dahir us vam explicar, fruit duna reunió que vam mantenir COMFIA-CCOO de BMN i del BS amb RRHH del Banc Sabadell, alguns aclariments del que passarà a partir de l1 de juny al Banc Sabadell.
La Concentració de Madrid serveix perquè la Direcció rebaixi lleugerament les seves pretensions. Però no és suficient.
La concentració que va tenir lloc ahir a Madrid davant la seu de Recoletos de BMN va ser un èxit sense precedents a BMN. Però hem de mantenir i fins i tot augmentar la intensitat de les mobilitzacions si volem aconseguir l'objectiu d'evitar els acomiadaments forçosos.
III Reestructuració Num.10
DILLUNS 27 I DIMARTS 28, CLAUS PEL NOSTRE FUTUR BMN BAIXA EL NÚMERO A 900 AFECTATS I SEGUEIX PLANTEJANT 375 ACOMIADAMENTS
content_copy Destacades

¿QUIERES RECLASIFICAR A NIVEL 1 APLICANDO LO QUE DICE EL CONVENIO?
La Dirección de la Empresa y CSIF rechazan aplicar el convenio colectivo en perjuicio de la plantilla

MANIFIESTO DE CCOO EN TRAGSATEC: ¡NO A LA CORRUPCIÓN!
Tragsatec bajo la lupa por las denuncias de irregularidades en contratación y gestión

Falta de acuerdo en el SIMA el 3 de abril de 2024
CCOO Tragsatec registra solicitud para recuperar los días de desplazamiento del permiso de Accidente o enfermedad grave, hospitalización o intervención quirúrgica sin hospitalización que requiera reposo domiciliario.
content_copy Més informació
Informa't
Sindicat, és Comissions Obreres en el sector del comerç, financer, administratiu, de les TIC, Hostaleria, Telemàrqueting, Oficines, Turisme ...Llegir més
Segeuix-nos en Telegram
2026 © Serveis CCOO. Avís Legal | Contacta










