CRISI DE RECURSOS HUMANS A LES OFICINES
Des de fa molt de temps, quasi ens atreviríem a dir que des de sempre, hem patit a les Oficines una manca de personal (fins i tot la clientela sha queixat en alguna ocasió).
Ara que per fi ja tothom ha reconegut públicament, des de les màximes autoritats monetàries fins al govern de torn, que el que patim a les nostres butxaques dia a dia és una crisi econòmica, i que amb el seu reconeixement públic no els ha quedat més remei que menjar-se lorgull propi del que feien gala fa només uns mesos, creiem que a la nostra Caixa caldria que passés duna vegada per totes alguna cosa semblant.
Mesures correctores a l'oficina principal de Sevilla
11 08 2008 Us transcrivim les conclusions que el departament d´organtizació de Banc Sabadell ha detectat, després de les gestions que han fet els companys de prevenció de riscos laborals, per l´oficina 0225 -Sevilla, ag. Tetuán.
Signat el preacord del Conveni dAssegurances
El 29 de juliol es va signar el preacord per al Conveni d'Assegurances per part de COMFIA-CCOO i FES-UGT i les patronals UNESPA i AMAT, amb el compromís de procedir a la redacció definitiva per al mes de setembre.
CCOO considera que al sector de les noves tecnologies li manca una patronal moderna, seriosa i oberta al diàleg social
Després de més d'any i mig d'intenses negociacions, la Junta Directiva de l'AEC (Associació Espanyola d'Empreses Consultores) va decidir el passat 15 de juliol deslegitimar als negociadors que els representaven, rebutjant de ple el preacord aconseguit entre ells i les centrals sindicals CCOO i UGT.
Bloquejada la negociació del primer conveni sectorial TIC!
Des de l'última vegada que vàrem comunicar amb vosaltres, hem mantingut freqüents reunions amb la comissió negociadora de la patronal AEC, en les quals hem anat avançant en la senda del consens en tots els blocs de la negociació.







