Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central

CCOO signa un primer protocol d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere a ARCASA empresa de restauració col·lectiva

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquest primer protocol en el sector de la restauració col·lectiva, d'atenció a les persones víctimes de violència de gènere. CCOO impulsarà la seva aplicació a ARCASA esperant poder extendre aquestes mesures en altres empreses del sector per a la defensa i millora dels drets laborals de les víctimes de violència de gènere, contribuint així en l'eradicació de la violència de gènere i garantint l'exercici dels drets laborals d'aquestes persones.

#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Les treballadores i treballadors de DIA es mobilitzen pel seu futur

CCOO iniciem mobilitzacions en els supermercats DIA de tot l'estat per deixar clar que no permetrem que l'empresa jugui amb el futur de més de 40.000 treballadores i treballadors. El proper 8 de Març la plantilla de Dia ens unim a les mobilitzacions del Dia de la Dona Treballadora i continuarem amb una tanda de concentracions els dies 13 i 19 de març.

Concentracions de 12 a 14 hores:

Dimecres 13/03/2019

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

Dimarts 19/03/2019

Carrer Rocafort, 39-41, BARCELONA.

#8MarçCadaDia #EnsPlantem

8 de Març del 2019: CCOO convoca VAGA LABORAL de 2 hores

>> Prou bretxes, violències i desigualtats! (+informació)
La convocatòria té els següents objectius:
- Eliminar tot tipus de bretxa i desigualtat.
- Posar fi a tot tipus de violència.
- Contribuir a eliminar les desigualtats i les discriminacions.

Per motius excepcionals i elevada feminització dels propis sectors, la Federació de Servicios estatal fa una convocatòria per a Contact Center de 24 hores de vaga. >> Comunicat de la convocatòria de Contact Center

CCOO obté el recolzament majoritari dels treballadors i treballadores del sector amb un 53,36 % dels vots

CCOO guanya, per SETENA vegada, les eleccions sindicals a les entitats bancàries a Catalunya

CCOO ha obtingut un  53,36 % dels vots emesos (159 representants de 298 en total) en  les eleccions sindicals realitzades avui 13 de febrer al sector de Banca a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2015, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en els bancs que han celebrat eleccions.

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

CCOO inicia mobilitzacions en defensa del Conveni d'enginyeries i Oficines d'estudis tècnics

El proper 5 de febrer CCOO Serveis ha convocat als seus representants sindicals del sector d'enginyeries i d'Oficines d'estudis tècnics a una assemblea informativa a la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, a les 11 hores i a les 12 hores a concentrar-se davant  Foment del Treball, Via Laietana 32-34, per reclamar a la patronal que reprengui les negociacions del Conveni sectorial i desisteixi de la seva voluntat de precaritzar les condicions laborals de les plantilles.