Info SALUT LABORAL 03/19

Informaci贸 d'inter猫s sindical:

• Toxicitat Tickets compra: orientacions per a l?actuaci贸 sindical
  • Psicosocials: Pautes per l?acci贸 sindical
  • Conting猫ncies comuns: supressi贸 del r猫gim col路laboraci贸 de les Empreses en la gesti贸 del de la Seguretat Social
  • Se susp猫n el Bonus per baixa sinistralitat en les empreses, fins a la seva revisi贸 en 2019.
  • CAMPANYES CCOO: Reconeixement MALALTIES PROFESSIONALS en les cambreres de pisos Els teus DRETS, la millor MEDICINA - Tus DERECHOS, la mejor MEDICINA Campanya CONSUM DE F脌RMACS en cambreres de pis per pal路liar el dolor

AIX脥 NO! CCOO no signa l'acord a DIA

Mesures traum脿tiques, presses injustificades, falta de plans concrets, indeterminaci贸. Encara que CCOO ha aconseguit, gr脿cies a diverses jornades de mobilitzaci贸 i, sobretot, a la reeixida vaga que va protagonitzar la plantilla, que l'empresa introdu铆s millores en el text, l'obstinaci贸 de DIA d'aplicar mesures traum脿tiques impedeix que el sindicat subscrigui l'acord.

>> Comunicat AIX脥 NO! - 隆AS脥 NO! en pdf.

GR脌CIES A TOTES I A TOTS - SEGUIREM TREBALLANT

CONSTITU脧DA LA TAULA NEGOCIADORA DEL CONVENI DE DROGUERIES, HERBORISTERIES I PERFUMERIES D'脌MBIT ESTATAL

El 18 de mar莽 de 2019 hem constitu茂t la taula negociadora del conveni, CCOO com a sindicat majoritari presentarem en breu a la Taula de Negociaci贸, a les altres organitzacions sindicals i a la Patronal, una plataforma de les propostes que estem elaborant amb les persones treballadores del Sector de Drogueria, Herboristeries i Perfumeries, que considerem imprescindibles i amb les quals pretenem millorar les condicions de treball i els salaris de l'actual conveni.

Els propers 19 i 20 de mar莽 coincidint amb la Junta d'accionistes de l'empresa i la paralitzaci贸 de les negociacions de l'ERO

CCOO convoca vaga i noves concentracions davant DIA per la greu incertesa en el futur

Coincidint amb la Junta d'accionistes de DIA, CCOO convoca per al proper 19 de mar莽 una nova concentraci贸 a Barcelona (c/Rocafort, 39-41, de 12 a 14 hores) i per al dimecres 20, una jornada de vaga parcial en dos torns (de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores). CCOO intensifica les mobilitzacions davant la manifesta intenci贸 de DIA de paralitzar la negociaci贸, cancel路lant la reuni贸 prevista pel 19; en no passar informaci贸 i reduint les seves pr貌pies propostes.

>> 19 de mar莽 - concentraci贸 a Barcelona davant la tenda de c/Rocafort, 39-41 de 12 a 14 hores.

>> 20 de ma莽 - VAGA de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores.

Concentracions a #GRANOLLERS i #GIRONA 13/03/19

#ADiaNoHiSobraNing煤 #EnDiaNoSobraNadie

Mediaci贸 en el SIMA: DIA vol que hi hagi vaga

CCOO i l'empresa DIA s'han reunit aquest mat铆 en la Fundaci贸 SIMA (SERVICIO Interconfederal de Mediaci贸n y Arbitraje) per evitar que els terminis legals condicionin la negociaci贸. L'empresa ha negat qualsevol possibilitat d'acord.

>> La plantilla de DIA anir脿 a la vaga el proper 20 de mar莽 de 10:00 a 12:00 i de 17:00 a 19:00 en tots els centres de treball.