CONVENI DEL COMERÇ DEL MOBLE DE CATALUNYA 2019-2020

Un conveni de millores

Dilluns passat 17 de juny de 2019 es va signar el conveni col·lectiu del comerç del moble de Catalunya. Aquest conveni col·lectiu contempla els següents avanços:

El Tribunal de Justícia de la Unió Europea li dóna la raó a CCOO

Després d'un recurs de la Federación de Servicios de CCOO perquè es declarés l'obligació de Deutsche Bank d'establir un registre de la jornada laboral diària, els estats membres de la UE han d'obligar als empresaris a implantar un sistema que permeti computar la jornada laboral diària. Entrada en vigor 12 maig de 2019.

Permisos laborals davant les eleccions proper 26 de maig

Conveni del Comerç del Tèxtil de Tarragona

Volem un conveni digne, volem negociar

Conveni Comerç Tèxtil de Tarragona

Des de CCOO volem informar que des que el conveni col·lectiu va finalitzar el 31 de desembre de 2017 hem estat en contacte amb totes les patronals per intentar iniciar les negociacions. Lamentablement, hem de dir que a data d'avui encara no ha estat possible trobar cap patronal que vulgui fer-se càrrec de la negociació del conveni.

En compareixença al Parlament de la Generalitat en el debat de la Modificació del article 36 de la Llei de comerç, serveis i fires

CCOO demana al Parlament que els horaris dels comerços siguin fins a les 21 hores tot l´any

Luis Jiménez Mesa, secretari general de CCOO Serveis de Catalunya, en compareixença en la comissió parlamentària per demanar la modificació de l’article 36 sobre l’horari comercial per a tot l’any a les 21 hores com a màxim. CCOO constata y considera que la mesura es favorable per a les persones treballadores i pel conjunt del sector així com per avançar amb l’objectiu de la racionalització d’horaris pel conjunt de la societat, com estableix el Pacte per la Reforma Horària.

1 de Maig de 2019. Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones

#1deMaig +DRETS +IGUALTAT +COHESIÓ  #PrimerLesPersones

CCOO de Catalunya celebrarà aquest Primer de Maig de 2019 amb el lema "Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones" i realitzarà diverses manifestacions a les principals ciutat de Catalunya.

>> Cartell amb totes les MANIFESTACIONS de CCOO de Catalunya

Punt de trobada Manifestació Barcelona: Urquinaona-Pau Clarís/Ronda de Sant Pere

DEFENSEM ELS NOSTRES DRETS:

>> VOLEM EL CONVENI TEXTIL DE TARRAGONA EN ACTIU I DIGNE!

>> NO ERO A CAIXABANK