Sectorial de Comerç CCOO Serveis Catalunya

Propera concentració dijous 8 d?agost davant Caprabo, carrer Hondures a La Sagrera de Barcelona

CCOO convoca concentració davant la botiga de Caprabo franquiciada per falta de respecte de les condicions laborals

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona ha convocat una nova concentració pel proper 8 d’agost davant la botiga franquiciada del carrer Honduras, 74-76 de Barcelona per exigir a Express Marcap, empresa compradora de la botiga, que respecti les condicions laborals, horaris i descans setmanal per a les quatre treballadores que han estat subrogades.

Concentració davant Caprabo:

Divendres 8 d’agost de 2019 de 9:00 hores a 12:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Hondures, 74-76 – La Sagrera - 08027 Barcelona .

Signat el Conveni de Comerç de Girona

Avui 31 de juliol de 2019 CCOO hem signat el conveni col·lectiu de Comerç de Girona per als anys 2019 i 2020.

conveni comerç girona

Signat el Conveni de Comerç i importadors d?articles fotogràfics, vídeo i so de Barcelona (2019-2021)

Ahir 24 de juliol de 2019 CCOO signem el conveni col·lectiu de comerç i importadors d'articles fotogràfics, vídeo i so de la província de Barcelona per als anys 2019, 2020 i 2021.

Calendari Laboral per a l'any 2020 a Catalunya

Calendari de festes laborals 2020

Calendari de Festes laborals 2020 (pendent de les festes locals): DOGC  Núm. 7897 - 14.6.2019

Propera concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo, carrer Occident de l?Hospitalet de Llobregat

CCOO a Caprabo convoca i dóna suport a les concentracions per denunciar la pèrdua de llocs de treball de les botigues franquiciades

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona, juntament amb els altres sindicats presents en el comitè d’empresa, convoca i realitzaran concentracions per demanar a Caprabo que recol·loqui al personal quan vengui botigues per ser franquiciades. Aquest any Caprabo ha venut varies botigues per passar-les al model franquícia, la qual cosa està provocant la pèrdua de llocs de treball.

Concentració divendres 19 de juliol davant Caprabo:

Divendres 19 de juliol de 2019 de 10:00 hores a 12:00 hores  i de 17:00 hores a 19:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Occident, 18 - L’Hospitalet de Llobregat,  Barcelona .

CCOO signa el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona

material construcció

En la reunió del passat dimarts 25 de juny de 2019 hem signat el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als propers dos anys (2019 i 2020).