Tot el que has de saber sobre la nova reforma laboral

Després de més de 9 mesos de negociacions, el 22 de desembre es va arribar a un acord en matèria laboral que deroga aquells aspectes centrals de la reforma laboral del 2012 que va dur a terme el Partit Popular i que han tingut una major incidència en la devaluació dels drets laborals i salaris al nostre país.

Todo lo que debes saber sobre la nueva reforma laboral

Después de más de 9 meses de negociaciones, el 22 de diciembre se llegó a un acuerdo en materia laboral que deroga aquellos aspectos centrales de la reforma laboral de 2012 que llevó a cabo el Partido Popular y que han tenido una mayor incidencia en la devaluación de los derechos laborales y salarios en nuestro país.

Aquí tens un nou número de >>Gaceta Sindical, editat amb motiu de la nova reforma laboral, que millora les condicions de la gent treballadora.

Aquí tienes un nuevo número de >>Gaceta Sindical, editado con motivo de la nueva reforma laboral, que mejora las condiciones de la gente trabajadora.

>> BOE núm.313 – 30/12/21 RDL 32/2021 Reforma Laboral

La Xarxa d´Acció Solidària (XAS) inicia la 9a campanya de recollida de joguines

La campanya destaca que és molt important que les joguines no siguin sexistes ni bèl·liques.

- - - - -

La campaña destaca que es muy importante que los juguetes no sean sexistas ni bélicos.

>> Cartell per imprimir

CCOO Serveis ja ha fet la seva aportació !

Coincidint amb el dia del Black Friday

CCOO reprèn la campanya per fer front a la precarietat i manca de personal davant la desenfrenada activitat que torna a viure el comerç

Per CCOO la continua activitat que es genera en el comerç per captar més compres sota el reclam del Black Friday, campanyes de Nadal i Reis, les rebaixes, les segones rebaixes, la recerca d’obrir més festius i diumenges i altres ofertes i descomptes sostingudes a llarg de l'any, suposen unes conseqüències negatives laborals i personals, així com pel consum i per la pròpia qualitat en el servei que ofereixen les persones treballadores del sector.

Concentracions pel 25 i 26 de novembre, de 17 a 20 hores, davant la botiga de La Maquinista de Barcelona

CCOO es mobilitza contra l´ERO a HEMA i per desbloquejar l´actitud tancada de l´empresa

Concentraciones para el 25 y 26 de noviembre, de 17 a 20 horas, frente a la tienda de La Maquinista de Barcelona

CCOO se moviliza contra el ERE en HEMA y para desbloquear la actitud cerrada de la empresa

DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

25 de novembre d’11.00 a 12.00 hores Via Laietana, 16 de Barcelona

i a la tarda manifestació de les entitats feministes, a partir de les 18.30 hores al Passeig de Gràcia amb Avinguda Diagonal.

3 de desembre Jornada federal presencial i telemática

Les delegades i delegats de CCOO com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Reserveu-vos l’agenda!

ASSEMBLEES DE CCOO ´´Disputem els salaris, Defensem els Serveis Públics´´

ASSEMBLEES ARREU DE CATALUNYA per preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre.

ASAMBLEAS EN TODA CATALUNYA para preparar una gran movilización que tendrà lugar el mes de diciembre.

#DisputemElsSalaris  -  #DefensemElsServeisPúblics

Intervenció de @Ragonmonroy  #17N , @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès  @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès? - TEATRE VICTÒRIA Barcelona