Conveni col.lectiu

Estat de la negociació del conveni de comerç majorista d`alimentació de Catalunya

El passat 14 de gener de 2019 es van iniciar les negociacions del conveni col·lectiu, constituint-se la comissió negociadora i establint un calendari de reunions.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019

#RDL62019 #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu T´interessa? @CCOO t´ho expliquem

#ÉsElTeuDret

>> Ja és el teu dret de sol.licitar l’adaptació, durada i distribució de la teva #JORNADA  laboral per motius de #conciliació #corresponsabilitat #igualtat #RDL62019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

>> Ja està de nou en vigor el dret al subsidi per a majors de 52 anys #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

>> L’1 d’abril va entrar en vigor la nova prestació per neixement i cura de menor #corresponsabilitat #igualtat #RDL62019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

@CCOO t’ho expliquem

T’interessa?

Galeria d’imatges

Dijous, 4 d'abril, a les 17.30 hores - Plaça de l'Ajuntament de Figueres

CCOO convoca a les treballadores del comerç de Figueres a concentrar-se davant l'Ajuntament per mostrar el desacord a la declaració de tot el municipi

Per a dijous, 4 d’abril, CCOO convoca a totes les treballadores del sector del comerç i a la ciutadania en general, a concentrar-se a les 17.30 h davant de l’Ajuntament de Figueres per mostrar el seu desacord amb la voluntat de l’Ajuntament d’ampliar la zona turística a tot el municipi i demana als grups municipals que votin en contra pels efectes negatius que pot comportar pel comerç de proximitat, la ciutat i els treballadors i treballadores.

Info SALUT LABORAL 03/19

Informació d'interès sindical:

• Toxicitat Tickets compra: orientacions per a l?actuació sindical
  • Psicosocials: Pautes per l?acció sindical
  • Contingències comuns: supressió del règim col·laboració de les Empreses en la gestió del de la Seguretat Social
  • Se suspèn el Bonus per baixa sinistralitat en les empreses, fins a la seva revisió en 2019.
  • CAMPANYES CCOO: Reconeixement MALALTIES PROFESSIONALS en les cambreres de pisos Els teus DRETS, la millor MEDICINA - Tus DERECHOS, la mejor MEDICINA Campanya CONSUM DE FÀRMACS en cambreres de pis per pal·liar el dolor

AIXÍ NO! CCOO no signa l'acord a DIA

Mesures traumàtiques, presses injustificades, falta de plans concrets, indeterminació. Encara que CCOO ha aconseguit, gràcies a diverses jornades de mobilització i, sobretot, a la reeixida vaga que va protagonitzar la plantilla, que l'empresa introduís millores en el text, l'obstinació de DIA d'aplicar mesures traumàtiques impedeix que el sindicat subscrigui l'acord.

>> Comunicat AIXÍ NO! - ¡ASÍ NO! en pdf.

GRÀCIES A TOTES I A TOTS - SEGUIREM TREBALLANT