El Periodico - 24/09/20

La majoria de Parlament dóna l´esquena al sector turístic - Ramón González Monroy

Turisme Ramón González Monroy CCOO Serveis Catalunya Parlament

És una contradicció que, mentre el Govern fa grans declaracions de suport al turisme, JXC i ERC votin en contra d'una proposta de viabilitat del sector

TELETREBALL - TELETRABAJO

Llei Treball a Distancia - Ley Trabajo a Distancia

Altres modificacions legislatives en el BOE-2020-11043-Consolidado:

Disposición adicional tercera  (pàg.21)

>> El Govern prorroga el Pla MECUIDA >> El Gobierno prorroga el Plan MECUIDA

Disposición transitoria cuarta (pàg.25).

>> MODIFICACIONS EN LA TRAMITACIÓ.- Què és l'ingrés mínim vital?

El Govern prorroga el Pla MECUIDA

Plan MECUIDA prorrogado jornada

El Govern ha anunciat avui la pròrroga del Pla MECUIDA on queden recollides les mesures de conciliació per cobrir les circumstàncies excepcionals originades per la COVID 19.

Articulo El País

El 90% de los trabajadores de los hoteles de Barcelona están en ERTE

Esteban Becerra Delegado de CCOO Serveis de Catalunya Hotel Melià Barcelona

El 75% de los establecimientos de la ciudad siguen cerrados desde marzo

El delegado de CC OO critica el desconcierto que se está generando transcurridos los 180 días desde la entrada en vigor de los ERTE y la posible reducción de los salarios. “Hay compañeros que ya debería jubilarse con un contrato relevo que les permite trabajar solo el 30% de la jornada mientras el resto de horas las cubre otro empleado. No han podido hacerlo, todo está paralizado”, denuncia.

Selecta té dos centres de treball a Catalunya amb una plantilla de 110 persones treballadores

CCOO rebutja l´ERO que planteja Selecta (vending) de 350 acomiadaments

Vending Selecta ERE ERO

L’empresa AB Servicios Selecta, del sector del vending va iniciar la passada setmana un procediment d’acomiadament col·lectiu, després de dos ERTOS en un termini de 6 mesos, la direcció de l'empresa, amb seu social a Madrid, pretén acomiadar 350 persones a tot l'estat.

Publicació del conveni del comerç del metall de Tarragona firmat per CCOO el passat decembre de 2019

El 14 de setembre de 2020 el BOPT ha publicat el text del conveni col·lectiu del comerç del metall per a Tarragona i província que el dimecres 11 de decembre de 2019 es va firmar. CCOO valorem com a positiu el Conveni ja que complim amb els objectius sindicals fixats en l'Acord per a Ocupació i la Negociació Col·lectiva, quant als percentatges d'increment i pel fet que a data d'1 de gener de 2020 tots els nivells retributius estaran per sobre dels 14.000 euros anuals.