ELECCIONS al Congrés de Diputats i al Senat 10 de novembre de 2019

PERMISOS RETRIBUITS I NO RECUPERABLES DE LES PERSONES TREBALLADORES

CCOO aconsegueix un acord front a l´ERO presentat per l´empresa AMPLIFON-GAES

amplifon gaes ero

En 23 d'octubre va finalitzar amb acord el període de consultes de l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) de l'empresa Amplifon-Gaes. Des de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya i des del Gabinet Jurídic de CCOO, fem una valoració positiva de l'acord aconseguit, malgrat que no s'han pogut evitar acomiadaments, ja que s'han reduït les persones afectades i s'han aconseguit les millors condicions possibles per a les persones afectades.

Dijous, 10 d´octubre, faran una manifestació al matí i una concentració per la tarda

Jornada de mobilització contra els ERO del Grup Amplifon

ERO GAES AMPLIFON

Aquest dijous, 10 d’octubre, les treballadores i treballadors de Microson i Amplifon (antic Grup Gaes) faran una nova jornada de mobilització a Barcelona contra els ERO presentats per la multinacional i per la defensa dels seus llocs de treball.

agenda: dijous, 10 d’octubre, de 2019

a les 9.30 hores (manifestació) - Microson - c/Pere IV, 160. BCN
a les 17.00 hores (concentració) - Botiga Amplifon - Plaça Francesc Macià. BCN

CCOO troba excessiu l´ERO que presenta VENCA on pretén acomiadar a una setentena de persones

ERO VENCA TANCA BORIGA BARCELONA

L’empresa VENCA, del Grup Digital Lola, S.A.U. de Vilanova i la Geltrú, ha presentat un Expedient de Regulació d'Ocupació amb la intenció d'extingir 68 llocs de treball d’una plantilla de 254 persones. L'expedient inclou el tancament definitiu de la botiga de la Ronda Universitat de Barcelona.

La nostra iniciativa de tancar tot l´any a les 21 hores ENCARA EN TRAMITACIÓ PARLAMENTARIA!

1 d´OCTUBRE: TORNEM A TANCAR A LES 21 HORES

El proper dia 1 d'octubre els comerços de Catalunya tenen l'obligació de tancar al públic a les 21 hores, d'acord amb la Llei de Comerç i Serveis de Catalunya de l’any 2017.

Comerç 21 hores tancament comercial a partir 1 octubre

CCOO signa el conveni col·lectiu del comerç del tèxtil de Barcelona que avança en drets i condicions laborals

El 23 de setembre CCOO hem signat el conveni col·lectiu de treball per al sector del comerç del tèxtil de Barcelona per als anys 2019-2021. CCOO valorem de manera molt positiva l'acord ja que avancem en drets socials, en mecanismes d'intervenció sindical i complim amb els objectius fixats, en matèria salarial, pactats en l'Acord per a l'Ocupació i la Negociació Col·lectiva.