A l´hora de fer la declaració de la renda de 2020 has de tenir en compte aquesta deducció!

IRPF 2020: la Generalitat va aprovar una nova deducció que afecta declarants amb 2 o més pagadors

Cuando vayas a hacer la declaración de la renta 2020 has de tener en cuenta esta deducción!

IRPF 2020: la Generalitat aprobó una nueva deducción que afecta a contribuyentes con 2 o más pagadores

H & M passa de l´ERTO a l´ERO de forma injustificada i desproporcionada

Per CCOO Serveis, el nombre d'acomiadaments i de tancaments de botiga anunciat per la companyia tèxtil són absolutament desproporcionats. El sindicat entén que tot i ser conscients que es pot haver produït un canvi en els hàbits de consum, que podria justificar una requalificació de la plantilla, en cap cas es pot utilitzar per plantejar l'acomiadament de més de 1.000 persones i el tancament de 30 botigues .

Si has estat afectada o afectat per un ERTO el 2020, això pot influir en la declaració de la renda.

Si has estado afectada o afectado por un ERTE en 2020, esto puede influir en tu declaración de la renta.

EL REGISTRE DE LA JORNADA DE TREBALL

RD – Llei 8/2019, article 34 de l’eEstatut dels Treballadors

El sistema ha d’incloure, com a mínim, el moment d'inici i finalització de la jornada diària realitzada (això inclou guàrdies / disponibilitats).

3r Congrés CCOO Serveis del Vallès Oriental ? Maresme - Osona

24/03/21 CANOVELLES (Can Palots) #3rCongrésCCOOServeisVORMAROS #LaForçaDelsServeis #LaForçaDelsTreballs @ccoocatalunya

3a Conferència CCOO Serveis Barcelonès

24/03/21 BARCELONA (CCIB) #3aConferènciaCCOOServeisBarcelonès #LaForçaDelsServeis #LaForçaDelsTreballs @ccoocatalunya