Zero violències masclistes. Ens volem lliures!

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. CCOO de Catalunya utilitza aquest any com a lema "Zero violències masclistes. Ens volem lliures!", i fa una crida a participar en tots els actes que s'estan organitzant al voltant d'aquesta data per denunciar aquest flagell social que cada any maltracta i assassina dones i infants.
- - - - - - - -
El 25 de noviembre es el Día Internacional para la Eliminación de la Violencia hacia las Mujeres. CCOO de Catalunya utiliza este año como lema "Cero violencias machistas. !Nos queremos libres!", y hace un llamamiento a participar en todos los actos que se están organizando alrededor de esta fecha para denunciar este azote social que cada año maltrata y asesina mujeres y niñas.

20-11-2017

Permisos laborals davant les eleccions al Parlament de Catalunya del proper dijous 21 de desembre

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposiciones generales .-12613 Real Decreto 953/2017, de 31 de octubre, por el que se dictan normas complementarias para la realización de las elecciones al Parlamento de Cataluña 2017.

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposicions generals - 12613 Reial decret 953/2017, de 31 d'octubre, pel qual es dicten normes complementàries per a la realització de les eleccions al Parlament de Catalunya 2017. >> DOGC - núm 7488 - 06/11/17

03-11-2017

Conveni col·lectiu Supermercats i Autoserveis Catalunya 2016-2019

La plantilla de Bon Preu vol conciliar la vida laboral amb la familiar i personal

CCOO denuncia a Bon Preu per incompliment de l'horari comercial de la nova Llei de Comerç de Catalunya

L'empresa Bon Preu, denunciada per CCOO, no aplica des de l'1 d?octubre el nou horari comercial que limita l'activitat a partir de les 21:00 hores als establiments afectats, tal com recull l'article 36.2 i 37 de la Llei 18/2017, de l'1 d'agost, de Comerç, Serveis i Fires.

23-10-2017

Noves denuncies contra Clarel de Girona, Lleida i Tarragona a la Inspecció de Treball #CLARELensOFEGA

CCOO convoca concentracions pel 17 d'octubre davant Clarel arreu de Catalunya i de l?estat per denunciar les condicions precàries de treball

Dimarts, 17 d'octubre de 12 a 12.30 hores, CCOO ha convocat a Catalunya i a l'estat concentracions de treballadors i treballadores davant les botigues de Clarel (pertanyent al Grup Dia, abans Schlecker) per denunciar les pèssimes condicions de treball. Les concentracions de Girona, Lleida i Tarragona, acabaran a les respectives oficines d'Inspecció de Treball per denunciar càrregues de treball excesives i incompliment dels horaris, ampliant les denuncies que CCOO ja ha interposat a Barcelona.

16-10-2017

El 3 d'agost es va publicar la Llei de comerç, serveis i fires (18/2017), aprovada pel Parlament de Catalunya que afecta als horaris comercials

A partir de l'1 d'octubre les botigues han de tancar al públic a les 21 hores

CCOO durant la tramitació de aquesta Llei, hem realitzat reunions amb els grups parlamentaris per fer arribar les nostres propostes (avançar l'hora de tancament al públic, regular les franquícies, els municipis turístics, tancar a les 18 hores els dies 24, 31 de desembre; reduir l'apertura dels diumenges...)