#CLARELensOFEGA

CCOO celebra que la Inspecció de Treball comenci a obligar a Clarel a corregir les condicions precàries denunciades

El proper dimarts 19 de setembre CCOO ha convocat concentracions de treballadors i treballadores davant tres botigues de Barcelona que acabarà a l'Inspecció de Treball per donar entrada a una nova denuncia per "incompliment d'horaris i jornada laboral" degut a una deficient planificació per part de l'empresa que porta a la plantilla a fer unes prolongacions de jornada intolerables, donant-se el cas que algunes botigues queden cobertes per una sola persona. Sota el lema "Clarel ens ofega, volem un treball digne", CCOO a Clarel des de juliol  està realitzant una campanya informativa i de denuncia davant Inspecció de Treball de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses constantment les treballadores i treballadors en les botigues Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.

18-09-2017

#LaFamNoFaVacances

CCOO amb Würth España impulsa la Campanya solidària de recollida d'aliments

La secció sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una tercera campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya. El motiu pel qual es porta a terme aquesta iniciativa és per tal d'ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies. Enguany la participació no ha estat l?esperada tenint en compte l'auge participatiu que hi va haver del primer al segon any.

28-07-2017

#ClarelEnsOfega

CCOO inicia la campanya "Clarel ens ofega" per la precarietat provocada per la sobrecàrrega de treball

La secció sindical de CCOO en Clarel denúncia, davant l'autoritat laboral, i mitjançant una campanya informativa dirigida a les persones treballadores i a la clientela, de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses diàriament en les tendes Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.

26-07-2017

COMERÇ DEL METALL - TARRAGONA

CCOO hem signat el conveni del comerç del metall de Tarragona, per als anys 2017 i 2018

A la reunió del dia 24 de juliol de 2017 s'ha  signat el conveni col·lectiu del comerç del metall per a Tarragona i província. Com a principals novetats s'ha negociat el següent:

25-07-2017

COMERÇ DEL METALL - TARRAGONA

25-07-2017

Comerç del metall

CCOO rebutja l'ERO que ha presentat ORACLE que afecta al 15% de la plantilla

CCOO i UGT, rebutgen aquest expedient de regulació d'ocupació (ERO) ja que els bons resultats de l'empresa no el justifica. Els resultats de l'any 2016 van estar uns beneficis nets de 4,45 milions d?euros, quatre vegades més que l'obtingut en l'exercici anterior. Cal destacar que entre altres importants clients es troben diferents administracions públiques tant centrals, autonòmiques com locals.

14-07-2017