eleccions sindicals

CCOO guanya les eleccions sindicals a les empreses a Girona GM FOOD i Gros Mercat, antiga Miquel Alimentació

CCOO va guanyar les eleccions sindicals realitzades el dia 15 de febrer a les tres meses de votació de Girona, dues a l'empresa Plataforma logística de GM FOOD i a la mesa de Gros Mercat amb el següent resultat:

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

Situación de la empresa BEAUTY BY DIA

Hoy, 15 de enero de 2019, el Comité Intercentros de Beauty by DIA, representado por CCOO , Fetico y UGT, ha convocado a la Dirección de la Empresa a una reunión extraordinaria , a efectos de que se nos informe sobre la situación económica de Clarel y la evolución reciente y probable de sus actividades, tal y como se establece en el art.. 64 del Estatuto de los Trabajadores.

Normes de cotització i pensions públiques - SMI 2019

La tarda de dijous 27 de desembre a l?entrada del centre comercial de La Maquinista Barcelona

Concentració a La Maquinista "Al comerç volem conciliar!"

Delegades i delegats del sector del comerç de CCOO s'han concentrat a l'entrada del centre comercial "La Maquinista" per difondre la campanya que demana a la clientela uns hàbits de compra i consum responsable perquè facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones que treballen al comerç.

Demà dimecres, 12 de desembre, a partir de les 10.00 hores, davant el Carrefour de Lleida (Gran Passeig de Ronda, 63)

Concentració a Lleida per la campanya "Al comerç, volem conciliar!"

Demà dimecres, 12 de desembre, de les 10 del matí a les 2 del migdia, delegades i delegats del sector del comerç de CCOO de Lleida es concentraran al davant del centre comercial Carrefour per sensibilitzar la clientela i demanar-li que els seus hàbits de compra i consum responsable facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones que treballen al comerç.