Comerç del metall

CCOO rebutja l'ERO que ha presentat ORACLE que afecta al 15% de la plantilla

CCOO i UGT, rebutgen aquest expedient de regulació d'ocupació (ERO) ja que els bons resultats de l'empresa no el justifica. Els resultats de l'any 2016 van estar uns beneficis nets de 4,45 milions d?euros, quatre vegades més que l'obtingut en l'exercici anterior. Cal destacar que entre altres importants clients es troben diferents administracions públiques tant centrals, autonòmiques com locals.

14-07-2017

El 16 de setembre a La Farga de l'Hospitalet

CCOO de Catalunya celebra la Diada del Treball Digne

CCOO de Catalunya celebrarà una nova edició de la tradicional Diada del Treball Digne el dissabte 16 de setembre, a La Farga de l'Hospitalet. Es tracta d'una jornada festiva i reivindicativa que s'ha consolidat com un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya.
Reserveu-vos el dia i adreçar-vos a la vostra agrupació/sectorial (o sindicat intercomarcal) per a comprar el bo d'ajut per 10 euros els adults (bescanviable per 5 tiquets de degustació al recinte) i 2 euros els menors de 12 anys.

Ja podeu adquirir, a través de les vostres agrupacions/sectorials, els bons d'ajut que es podran intercanviar per tiquets degustació en el mateix recinte de La Farga.
>> Cartell de la Diada del Treball Digne
#OfensivaCCOO

#19J #ALERTAFEMINISTA

CCOO dóna suport a la campanya contra la violència de gènere 19J #Alerta Feminista

CCOO participarà de les concentracions de la campanya 19J #ALERTAFEMINISTA que tindran lloc el dilluns 19 de juny en les portes dels Ajuntaments per reclamar que el Govern central assumeixi com a qüestió d'Estat la lluita contra les violències masclistes, amb pressupostos i participació.

16-06-2017

A Barcelona s'ha convocat la ciutadania el proper dilluns 19 de juny a les 12 del matí i les 8 del vespre a la plaça de Sant Jaume. A la resta de Catalunya, la convocatòria serà el mateix dilluns 19 de juny a les 12 del migdia davant dels diversos ajuntaments
>> Més informació www.ccoo.cat
>> Cartell #19J

El 14 de juny a les 12.00 h, concentració davant Foment del Treball

Jornada per l'ocupació, els salaris dignes i la recuperació dels drets socials

CCOO convoca per al proper 14 de juny una nova jornada de lluita i reivindicació a favor de L'OCUPACIÓ, ELS SALARIS DIGNES I LA RECUPERACIÓ DELS DRETS SOCIALS. Des de CCOO Serveis farem visible la situació de la negociació col·lectiva a l'HOSTALERIA i les TIC

08-06-2017

El 14 de juny a les 12.00 h, concentració davant Foment del Treball Plaça Antonio Maura de Barcelona
>> Cartell 14J en pdf.

Concentració el 6 de juny amb motiu de la tramitació de la Llei de Comerç, Serveis i Fires en el Parlament

CCOO i UGT demanen a la Generalitat que la nova Llei de Comerç respecti la conciliació personal i laboral de les persones treballadores del sector

La Llei que està tramitant el Parlament de Catalunya, Llei de Comerç, Serveis i Fires de Catalunya, regula  aspectes importants com són els horaris comercials o les obertures als diumenges que afecten directament en les condicions de treball i vida dels treballadors i treballadores del sector.

02-06-2017

Calendari Laboral per a l'any 2018 a Catalunya