La Xarxa d´Acció Solidària (XAS) inicia la 9a campanya de recollida de joguines

La campanya destaca que és molt important que les joguines no siguin sexistes ni bèl·liques.

- - - - -

La campaña destaca que es muy importante que los juguetes no sean sexistas ni bélicos.

>> Cartell per imprimir

CCOO Serveis ja ha fet la seva aportació !

Coincidint amb el dia del Black Friday

CCOO reprèn la campanya per fer front a la precarietat i manca de personal davant la desenfrenada activitat que torna a viure el comerç

Per CCOO la continua activitat que es genera en el comerç per captar més compres sota el reclam del Black Friday, campanyes de Nadal i Reis, les rebaixes, les segones rebaixes, la recerca d’obrir més festius i diumenges i altres ofertes i descomptes sostingudes a llarg de l'any, suposen unes conseqüències negatives laborals i personals, així com pel consum i per la pròpia qualitat en el servei que ofereixen les persones treballadores del sector.

Concentracions pel 25 i 26 de novembre, de 17 a 20 hores, davant la botiga de La Maquinista de Barcelona

CCOO es mobilitza contra l´ERO a HEMA i per desbloquejar l´actitud tancada de l´empresa

Concentraciones para el 25 y 26 de noviembre, de 17 a 20 horas, frente a la tienda de La Maquinista de Barcelona

CCOO se moviliza contra el ERE en HEMA y para desbloquear la actitud cerrada de la empresa

DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

25 de novembre d’11.00 a 12.00 hores Via Laietana, 16 de Barcelona

i a la tarda manifestació de les entitats feministes, a partir de les 18.30 hores al Passeig de Gràcia amb Avinguda Diagonal.

3 de desembre Jornada federal presencial i telemática

Les delegades i delegats de CCOO com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Reserveu-vos l’agenda!

ASSEMBLEES DE CCOO ´´Disputem els salaris, Defensem els Serveis Públics´´

ASSEMBLEES ARREU DE CATALUNYA per preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre.

ASAMBLEAS EN TODA CATALUNYA para preparar una gran movilización que tendrà lugar el mes de diciembre.

#DisputemElsSalaris  -  #DefensemElsServeisPúblics

Intervenció de @Ragonmonroy  #17N , @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès  @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès? - TEATRE VICTÒRIA Barcelona

Signat el conveni col.lectiu de comerç de peix fresc i congelat de Barcelona i província per als anys 2021-2022

Firmado el convenio colectivo de comercio de pescado fresco y congelado de Barcelona y provincia para los años 2021-2022