CCOO signa el conveni col·lectiu del comerç general de Catalunya

Signat el XI conveni col·lectiu de sector del comerç de Catalunya per a subsectors i empreses sense conveni propi per als anys 2021 i 2022. Avui dilluns 4 d'octubre, PIMEC Comerç, CCOO i UGT, hem signat el conveni col·lectiu.

SE RECUPERA LA PRESTACIÓN EXTRAORDINARIA PARA FIJOS DISCONTINUOS

CCOO ratifica el acuerdo para prorrogar los ERTE hasta el 28 de febrero

El Gobierno y los agentes sociales alcanzaron ayer por la tarde un acuerdo para prorrogar los expedientes de regulación temporal de empleo (ERTE) hasta el próximo 28 de febrero.

Medidas urgentes

Real Decreto-ley 18/2021, de 28 de septiembre, de medidas urgentes para la protección del empleo, la recuperación económica y la mejora del mercado de trabajo.

PLA MECUIDA prorrogat fins el 28 de febrer de 2022

CCOO i la UGT es concentraran per demanar que la patronal desbloquegi el conveni del comerç de Lleida

CCOO y UGT se concentrarán para pedir que la patronal desbloquee el convenio del comercio de Lleida

CCOO y UGT han convocado una concentración de trabajadores del sector del comercio de Lleida para reclamar un convenio digno.

- - - - -

CCOO i la UGT han convocat una concentració de treballadors i treballadores del sector del comerç de Lleida per reclamar un conveni digne.

Recordatori: Concentració de treballadors i treballadores del comerç

Dia: dilluns, 27 de setembre de 2021

Hora: 12 h

Lloc: al davant de la FECOM  (C/ de Balmes, 21, de Lleida)

CCOO signa el conveni col.lectiu del comerç de mobles de Catalunya

CCOO firma el convenio colectivo del comercio de muebles de Catalunya

Hoy, jueves 23 de septiembre de 2021, la patronal del sector y los sindicatos UGT y CCOO hemos firmado el convenio colectivo con una vigencia de dos años (2021 y 2022).

Las principales novedades son las siguientes:

- - - - - - -

Avui, dijous 23 de setembre de 2021, la patronal de el sector i els sindicats UGT i CCOO hem signat el conveni col·lectiu amb una vigència de dos anys (2021 i 2022).

Les principals novetats són les següents:

CCOO signa el conveni col.lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya

CCOO firma el convenio colectivo de mayoristas de alimentación de Catalunya

Hoy, jueves 23 de septiembre de 2021, la patronal CMAC y los sindicatos UGT y CCOO hemos firmado el convenio colectivo con una vigencia de dos años (2021 y 2022).

Las principales novedades son las siguientes:

---------

Avui, dijous 23 de setembre de 2021, la patronal CMAC i els sindicats UGT i CCOO hem signat el conveni col·lectiu amb una vigència de dos anys (2021 i 2022).

Les principals novetats són les següents:

CCOO celebra que el centre comercial l´Ànec Blau decideixi tancar abans de les 22 hores el seu horari comercial a partir del proper 1 d´octubre

La direcció del centre comercial l’Ànec Blau de Castelldefels, després de l’insistència per part de CCOO des de fa anys en diverses converses, ha decidit acollir-se al horari comercial de tancar abans de les 21 hores d’octubre a maig. CCOO valorem positivament aquesta decisió que respon a la reivindicació per facilitar la conciliació de la vida personal i laboral de les persones traballadores.