Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

#25N Dia Internacional per l´Erradicació de les Violències Masclistes

>> MESURES DE PROTECCIÓ INTEGRAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

>> Vídeo “No és un joc”

Una situació laboral insostenible i lesiva per a la seguretat i salut de la plantilla

La Inspecció de Treball de Barcelona torna a donar una forta garrotada a Burger King després de les denúncies de CCOO de Serveis

La Inspecció de treball torna a estendre un nou informe contra Burger King que només pot ser qualificat de forta garrotada a la incoherent i constantment lesiva política laboral de la companyia de restauració ràpida. Seguint amb l’anterior resolució d’aquest estiu, on la Inspecció de Treball de Barcelona va aixecar acta d’infracció per obligar als treballadors a afaitar-se barbes i perilles, i a les treballadores a portar un llacet al cabell, qüestió aquesta que suposa un atemptat a la dignitat personal i que va tenir un important ressò públic.

CCOO denuncia la precarietat en el sector de menjar ràpid

Jugar-se la vida per 394,88 euros al mes

Fast Food Global Precarietat Precarious Menjar Ràpid Comida Rápida

Velocitat i precarietat són dos termes que caracteritzen el treball en el sector de menjar ràpid. En un sector on el contracte mitjà és de 16 hores per les quals es perceben 394, 88 euros al mes, córrer és una condició per guanyar diners.

Negociació col.lectiva

Nova prorroga per seguir negociant el registre de jornada

A la reunió d’aquest dimecres, 30 d'octubre, AEB ha proposat prorrogar dues sessions més -el 7 i el 26 de novembre- la negociació sobre el sistema de registre de jornada amb la finalitat d'analitzar més detingudament la resposta que els hem donat a la seva proposta. L’objectiu és avançar i construir un acord amb el major consens possible.

ELECCIONS al Congrés de Diputats i al Senat 10 de novembre de 2019

PERMISOS RETRIBUITS I NO RECUPERABLES DE LES PERSONES TREBALLADORES

CCOO aconsegueix un acord front a l´ERO presentat per l´empresa AMPLIFON-GAES

amplifon gaes ero

En 23 d'octubre va finalitzar amb acord el període de consultes de l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) de l'empresa Amplifon-Gaes. Des de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya i des del Gabinet Jurídic de CCOO, fem una valoració positiva de l'acord aconseguit, malgrat que no s'han pogut evitar acomiadaments, ja que s'han reduït les persones afectades i s'han aconseguit les millors condicions possibles per a les persones afectades.