Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

28 de MAIG 2020 - Dia Internacional d´Acció per la Salut de les Dones

IGUALTAT ÉS SALUT

28 de maig: Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, des @CCOO posem en marxa la campanya #IgualdadEsSalud amb els següents aspectes bàsics que es van a anar publicant en propers per garantir la salut integral de les dones.

IGUALDAD ES SALUD

28 de Mayo: Día Internacional de Acción por la Salud de las Mujeres, desde @CCOO ponemos en marcha la campaña #IgualdadEsSalud con los siguientes aspectos básicos que se van a ir publicando en próximos para garantizar la salud integral de las mujeres.

Si estic en un ERTO puc fer o he de fer FORMACIÓ?

És recomanable que ens formem de manera contínua per millorar la nostra ocupabilitat, també si estem afectats per un ERTO. Referent a això, has de distingir dos tipus de FORMACIÓ:

Formació OBLIGATÒRIA - Formació VOLUNTÀRIA

ARTÍCLE A EQUIMOX MAGAZINE 17/05/20

CONTACT CENTER.- Preocupació i acomiadaments als centres d´atenció telefònica de Barcelona

Preocupación y despidos en los centros de atención telefónica de Barcelona

Preocupació i acomiadaments als centres d’atenció telefònica de Barcelona

Erik Carrión, responsable de contact center de CCOO Serveis Catalunya en l'article a EQUINOX MAGAZINE - 17 de maig de 2020 per Leslie Singla

Origen: https://www.equinoxmagazine.fr/2020/05/17/call-center/

CCOO denuncia la situació injusta i discriminatòria de les persones treballadores fixes discontinues

Des de CCOO demanem un mateix tracte i no discriminació per a aquests col·lectius.

Desde CCOO pedimos un igual trato y no discriminación para estos colectivos.

#COVID19 #CORONAVIRUS

Informació sobre el COVID19 - CCOO

#COVID19 #precarietat #riders
L’ERTO a Burger King, repercuteix la precarietat
Víctor J. Muñoz (delegat de CCOO Serveis de Burger King) explica a @radiocornella les conseqüències de l’ERTO i el servei essencial (repartidors i manca de seguretat sanitària) davant #COVID19 i com repercuteixen les condicions laborals precàries de l’empresa i les del sector de la “restauració moderna - menjar ràpid” davant el #COVID19 . ”plou sobre mullat... @BurgerKing @ccooburgerking @serviciosccoo @ccoo_bll_apag @ccoocatalunya #precarietat #riders #primersalvarvides.

Has de saber que ... Debes saber que...

Està prohibit realitzar hores extres durant un ERTO

Mentre una empresa està en un ERTO la Llei prohibeix expressament la realització d'hores extres, hores complementàries i prolongacions de jornada; podent dur a sancions a l'empresa.

- - - - - - - -

Está prohibido realizar horas extras durante un ERTE

Mientras una empresa está en un ERTE la Ley prohíbe expresamente la realización de horas extras, horas complementarias y prolongaciones de jornada; pudiendo llevar a sanciones a la empresa.