Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluación de competències profesionals

eleccions sindicals

CCOO guanya les eleccions sindicals a les empreses a Girona GM FOOD i Gros Mercat, antiga Miquel Alimentació

CCOO va guanyar les eleccions sindicals realitzades el dia 15 de febrer a les tres meses de votació de Girona, dues a l'empresa Plataforma logística de GM FOOD i a la mesa de Gros Mercat amb el següent resultat:

CCOO obté el recolzament majoritari dels treballadors i treballadores del sector amb un 53,36 % dels vots

CCOO guanya, per SETENA vegada, les eleccions sindicals a les entitats bancàries a Catalunya

CCOO ha obtingut un  53,36 % dels vots emesos (159 representants de 298 en total) en  les eleccions sindicals realitzades avui 13 de febrer al sector de Banca a Catalunya, així com a tot l'estat. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2015, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en els bancs que han celebrat eleccions.

#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

CCOO inicia mobilitzacions en defensa del Conveni d'enginyeries i Oficines d'estudis tècnics

El proper 5 de febrer CCOO Serveis ha convocat als seus representants sindicals del sector d'enginyeries i d'Oficines d'estudis tècnics a una assemblea informativa a la seu de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, a les 11 hores i a les 12 hores a concentrar-se davant  Foment del Treball, Via Laietana 32-34, per reclamar a la patronal que reprengui les negociacions del Conveni sectorial i desisteixi de la seva voluntat de precaritzar les condicions laborals de les plantilles.

#ProuRepresióSindical

ISALUD: NO als acomiadaments!!

Per la readmissió de les companyes i company d'ISALUD acomiadades per voler presentar-se per @CCOO #ProuRepresióSindical

Situación de la empresa BEAUTY BY DIA

Hoy, 15 de enero de 2019, el Comité Intercentros de Beauty by DIA, representado por CCOO , Fetico y UGT, ha convocado a la Dirección de la Empresa a una reunión extraordinaria , a efectos de que se nos informe sobre la situación económica de Clarel y la evolución reciente y probable de sus actividades, tal y como se establece en el art.. 64 del Estatuto de los Trabajadores.