Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

CCOO inicia la campanya a l´hostaleria ´El client no sempre té la raó. Per un lloc de treball segur per a les cambreres de pisos´

cambreres de pisos - assetjament sexual - setmana mundial turisme

Emmarcada en la 6a Setmana d'Acció Mundial per les Cambreres de Pisos, la Federació de Serveis de CCOO llança una campanya contra l'assetjament sexual que pateixen les cambreres de pisos per part d'alguns clients durant l'acompliment de la seva activitat laboral en el sector d'hostaleria.

Dijous, 10 d´octubre, faran una manifestació al matí i una concentració per la tarda

Jornada de mobilització contra els ERO del Grup Amplifon

ERO GAES AMPLIFON

Aquest dijous, 10 d’octubre, les treballadores i treballadors de Microson i Amplifon (antic Grup Gaes) faran una nova jornada de mobilització a Barcelona contra els ERO presentats per la multinacional i per la defensa dels seus llocs de treball.

agenda: dijous, 10 d’octubre, de 2019

a les 9.30 hores (manifestació) - Microson - c/Pere IV, 160. BCN
a les 17.00 hores (concentració) - Botiga Amplifon - Plaça Francesc Macià. BCN

La nostra iniciativa de tancar tot l´any a les 21 hores ENCARA EN TRAMITACIÓ PARLAMENTARIA!

1 d´OCTUBRE: TORNEM A TANCAR A LES 21 HORES

El proper dia 1 d'octubre els comerços de Catalunya tenen l'obligació de tancar al públic a les 21 hores, d'acord amb la Llei de Comerç i Serveis de Catalunya de l’any 2017.

Comerç 21 hores tancament comercial a partir 1 octubre

CCOO PREPARA MOBILITZACIONS CONTRA ELS ERO PRESENTATS PEL GRUP AMPLIFON

Després de la primera reunió del període de consultes dels ERO presentats pel Grup Amplifon, CCOO es reafirma en el seu rebuig als expedients que afecten la planta de Microson a Barcelona i botigues Gaes (Amplifon) a nivell estatal.

>> Concentracions dies 26/09 i 02/10 davant botiga GAES - c/ Casp, 22 de Barcelona

Divendres, 27 de setembre de 2019

Mobilitza´t pel planeta

27 de setembre - Fridays for Future - Mobilitza´t pel planeta

CCOO de Catalunya apostem per l’economia sostenible, que busca l’equilibri dels ecosistemes i la cura de la natura davant l’esgotament dels recursos naturals i el risc per a la nostra supervivència.

>> PROGRAMA ASSEMBLEA I MANIFESTACIÓ divendres 27 de setembre de 2019

ASSEMBLEA de delegats i delegades de CCOO i UGT: Preservar el planeta des del lloc de treball Transició justa Plaça del Rei de Barcelona, 10.30 h

MANIFESTACIÓ unitària Fridays for Future Jardinets de Gràcia de Barcelona, 18 h

>> Gaceta Sindical "Un grito unánime contra el cambio climático"

Negocició col.lectiva

Registre de la jornada: 2 d´octubre darrere oportunitat per l´acord.

Aquest dijous, 12 de setembre, s'ha celebrat una nova reunió del Conveni Col.lectiu de Banca. Després de l'última, el passat 30 de juliol en la que es van donar alguns punts de coincidència, sobre el registre de la jornada. Avui CCOO hem tornat a posar damunt de la taula aquells elements que ineludiblement ha de contenir i aquells altres que no acceptem: