Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Convocada concentració davant botigues de Portal de l´Àngel, 9 i 20, d´11 a 13 hores

CCOO denuncia l´abús que fa H&M d´acomiadar per emmalaltir

H&M a Catalunya ha acomiadat a 5 persones per la via de l’Art. 52 d) de l’ET dies després que el Tribunal Constitucional avalés l’extinció del contracte de treball per causes objectives motivat per les faltes d’assistència justificades però intermitents. CCOO ha convocat una concentració a Barcelona, en la que assistirà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, el dimecres 11 de desembre davant les botigues del Portal de l’Àngel (números 9 i 20) d’11 a 13 hores per manifestar el seu rebuig, reclamar la rectificació i que la direcció de l’empresa aturi aquesta pràctica.

Fins el 20 de desembre de 2019

Campanya de recollida de joguines 2019: "Cap nen i nena sense joguina"

Cal destacar que en la campanya de recollida de joguines no s'acceptaran joguines sexistes o que fomentin la violència.

XAS Xarxa d

Signat l´acord del Conveni Col·lectiu d´Oficines i Despatxos de Catalunya pels anys 2019-2021

En data 5 de desembre, les  organitzacions sindicals CCOO i UGT I les organitzacions empresarials Foment del Treball Nacional i PIMEC hem signat el Conveni Col•lectiu d’Oficines i Despatxos per als anys 2019-2021. Aquest conveni és de especial rellevància ja que afecta a desenes de milers de treballadors i treballadores de Catalunya.

Per avançar en els compromisos del Pacte per la Reforma Horària

CCOO apostem per un horari d´obertura comercial únic fins a les 21 hores tot l´any

Coincidint en que demà, 5 de desembre, la Comissió de Treball del Parlament de Catalunya votarà les seves conclusions per modificar l’horari d’obertura dels establiments comercials de la Llei de Comerç. Des de CCOO volem reiterar el nostre posicionament per avançar cap el compliment del Pacte per la Reforma Horària, que estableix el tancament dels establiments comercials a les 19.30 hores en l’horitzó del 2025, si no es donem passes en aquest sentit, el Pacte no té credibilitat.

En resum, CCOO manifesta que per respecte al compromís del Pacte de la Reforma Horària, per avançar en Conciliació, Igualtat i Consum Responsable, només hi ha un camí: TANQUEM A LES 21 HORES, si funciona durant 8 mesos, per què no TOT L’ANY?

Iniciem les negociacions del nostre conveni d´Hostaleria

El dimarts 26 de novembre es va constituir la taula negociadora per al Conveni Interprovincial d'Hostaleria i Turisme de Catalunya, com a preàmbul i previ a la presentació detallada de la nostra plataforma es va exposar les línies generals de les nostres reivindicacions.

#25N Dia Internacional per l´Erradicació de les Violències Masclistes

>> MESURES DE PROTECCIÓ INTEGRAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE