Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Negociació Conveni Col·lectiu Entitats Financeres de Crèdit

LA PATRONAL DE LES EXCUSES

Dijous passat dia 11 d'abril celebrem una nova reunió de la taula negociadora del conveni col·lectiu d'Establiments Financers de Crèdit.

Conveni col.lectiu

Estat de la negociació del conveni de comerç majorista d`alimentació de Catalunya

El passat 14 de gener de 2019 es van iniciar les negociacions del conveni col·lectiu, constituint-se la comissió negociadora i establint un calendari de reunions.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019

JUBILAT I JUBILADA DE CCOO, T´INTERESSA!

SI VAS COTITZAR A LES MUTUALITATS LABORALS ABANS 1.1.79

Renda 2018 - Mutualitats laborals abans 1.1.79

El passat 3 d’abril CCOO Serveis va realitzar una jornada informativa sobre la repercussió que té a la declaració de renda la sentència del Tribunal Econòmic Administratiu Central referent a les persones que van cotitzar abans de l’1.1.79 a les mutualitats laborals.

>> Per a més informació o ajut en el tràmit, com a persona afiliada posat en contacte amb la teva secció sindical de CCOO.

#RDL62019 #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu T´interessa? @CCOO t´ho expliquem

#ÉsElTeuDret

>> Ja és el teu dret de sol.licitar l’adaptació, durada i distribució de la teva #JORNADA  laboral per motius de #conciliació #corresponsabilitat #igualtat #RDL62019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

>> Ja està de nou en vigor el dret al subsidi per a majors de 52 anys #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu