Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluación de competències profesionals

#CLARELensOFEGA

CCOO celebra que la Inspecció de Treball comenci a obligar a Clarel a corregir les condicions precàries denunciades

El proper dimarts 19 de setembre CCOO ha convocat concentracions de treballadors i treballadores davant tres botigues de Barcelona que acabarà a l'Inspecció de Treball per donar entrada a una nova denuncia per "incompliment d'horaris i jornada laboral" degut a una deficient planificació per part de l'empresa que porta a la plantilla a fer unes prolongacions de jornada intolerables, donant-se el cas que algunes botigues queden cobertes per una sola persona. Sota el lema "Clarel ens ofega, volem un treball digne", CCOO a Clarel des de juliol  està realitzant una campanya informativa i de denuncia davant Inspecció de Treball de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses constantment les treballadores i treballadors en les botigues Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.

18-09-2017

CONVENI D'HOSTALERIA CATALUNYA

CCOO exigeix reprendre les negociacions del conveni d'hostaleria que serveixi per erradicar la precarietat en el sector

Amb motiu de l'anul·lació per part de la patronal de la reunió, prevista per ahir 6 de setembre, per a la negociació del conveni d'hostaleria de Catalunya, CCOO creu que aquesta anul·lació no està justificada. La raó anunciada per part de la patronal per suspendre-la va ser que necessitaven realitzar una anàlisi del sector turístic després dels atemptats ocorreguts a Barcelona el passat 17 d'agost.

07-09-2017

Conveni d'hostaleria Catalunya

Clars i obscurs en l'última proposta i definitiva de la patronal

El dia 27 de juliol de 2017 es va reunir la comissió negociadora del conveni. En aquesta reunió la patronal ha deixat clara quina és la seva oferta definitiva, per la qual cosa els sindicats haurem de decidir si el que s?ha plantejat és suficient o no per arribar a un acord definitiu en el mes de setembre.

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya

#LaFamNoFaVacances

CCOO amb Würth España impulsa la Campanya solidària de recollida d'aliments

La secció sindical de CCOO de Serveis a Würth realitza una tercera campanya de recollida d'aliments a l'estiu a tots els centres de l'empresa a Catalunya. El motiu pel qual es porta a terme aquesta iniciativa és per tal d'ajudar a pal·liar les penúries i la situació precària que pateixen moltes famílies. Enguany la participació no ha estat l?esperada tenint en compte l'auge participatiu que hi va haver del primer al segon any.

28-07-2017

L'empresa hotelera Don Juan Hotels vol tancar els mesos de novembre fins a febrer

CCOO es concentrarà el 28 de juliol davant l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar en defensa dels llocs de treball

El comité d'empresa de l'hotel Don Juan de Lloret de Mar ha convocat una concentració, davant de l'hotel, per divendres dia 28 de juliol a les 17 h en protesta de l'ntenció que té l'empresa de tancar l'hotel durant els mesos de novembre fins al febrer.

27-07-2017

Dia i hora: dissabte 28 de juliol a les 17 hores