Formació i Orientació

Formació, orientació i avaluació de competèn

Consultes laborals

Consultes laborals més freqüents. Si no la trobes, pregunta'ns

Convenis Col·lectius

Consulta el teu Conveni Col·lectiu sectorial, territorial o d'empresa

CCOO convoca noves mobilitzacions als sectors de serveis per desbloquejar les negociacions i exigir uns convenis justos

Convocada per avui acció de difusió informativa a Barcelona i manifestacions pel 9 de juny a Tarragona i el 16 de juny a Barcelona

- - - - - -

Convocadas para hoy acción de difusión informativa en Barcelona y manifestaciones para el 9 de junio en Tarragona y el 16 de junio en Barcelona

CCOO convoca nuevas movilizaciones a los sectores de servicios para desbloquear las negociaciones y exigir unos convenios justos

EXIGIM UN CONVENI JUST !

Campanya federal pel desbloqueig de la negociació dels convenis

9 de juny a TARRAGONA

MANIFESTACIÓ en el centre de la ciutat fent difusió en el recorregut de la situació dels convenis. (des de BCN anirem en autocars)

16 de juny a BARCELONA

ASSEMBLEA I MANIFESTACIÓ de Pl.Catalunya/ronda St.Pere fins a Foment del treball Via Laietana/Pl.F.Maura

VI Conveni d´ITV Catalunya

Per apropar posicions, exigim un conveni just

En la passada reunió del 25 de maig de negociació del conveni, cadascuna de les organitzacions hem explicat quines són les nostres prioritats en aquesta negociació amb la idea d'anar apropant posicions

- - - - - -

Para acercar posiciones, exigimos un convenio justo

En la pasada reunión del 25 de mayo de la negociación del convenio, cada una de las organizaciones hemos explicado cuáles son nuestras prioridades en esta negociación con la idea de ir acercando posiciones.

Conveni Hostaleria Catalunya

No falta personal el que falten són millors condicions de treball

Des de CCOO pensem que el problema són les condicions de treball. A moltes empreses no es compleixen els contractes de treball ni els convenis (excés de jornada, hores no retribuïdes, incompliment del descans setmanal i entre jornades, etc.). A més, és un sector on la conciliació de la vida personal i laboral és difícil i els salaris són baixos.

- - - - - - -

No falta personal lo que faltan son mejores condiciones de trabajo

Desde CCOO pensamos que el problema son las condiciones de trabajo. En muchas empresas no se cumplen los contratos de trabajo ni los convenios (exceso de jornada, horas no retribuidas, incumplimiento del descanso semanal y entre jornadas, etc.). Además, es un sector dónde la conciliación de la vida personal y laboral es difícil y los salarios son bajos.

CCOO  es concentrarà davant Ernst & Young per protestar pel bloqueig del conveni del sector de consultores

Els sindicats CCOO i UGT es concentraran el 26 de maig a les portes de les quatre grans consultores (EY, Deloitte, PwC, KPMG) per tot el país per exigir el desbloqueig de les negociacions del conveni sectorial. CCOO: “Els tocarà escoltar allò que opinen de les seves propostes de conveni els qui els generen milers de milions en beneficis cada any”.

- - - - - -

CCOO se concentrará ante Ernst & Young para protestar por el bloqueo del conveni del sector de consultoría

Los sindicatos CCOO y UGT se concentrarán el 26 de mayo a las puertas de las cuatro grandes consultoras (EY, Deloitte, PwC, KPMG) por todo el país para exigir el desbloqueo de las negociaciones del convenio sectorial. CCOO: “Les tocará escuchar lo que opinan de sus propuestas de convenio quienes les generan miles de millones en beneficios cada año”.

La concentració a Barcelona del dijous 26 de maig davant Ernst & Young d’Avinguda Sarrià 106 de 12 a 13 hores

>> Fotografies de la concentració 26M davant Ernst &Young (Facebook)

Conveni Oficines i Despatxos de Catalunya.- La mobilització és imprescindible

Ens hem reunit ja set cops amb la Patronal (FOMENT i PIMEC). La situació actual és d’estancament. Només s'està avançant en els canvis que suposen una adaptació del text a la nova normativa sense implicacions (cost).

- - - - - - - - -

La movilización es imprescindible

Nos hemos reunido ya siete veces con la Patronal (FOMENT y PIMEC). La situación actual es de estancamiento. Solo se está avanzando en los cambios que suponen una adaptación del texto a la nueva normativa sin implicaciones (coste).