UN DRET, NO UN PRIVILEGI! "Treball de qualitat, pensions dignes"

Campanya de CCOO de Catalunya en defensa del sistema públic de pensions

CCOO de Catalunya, secretaria de Treball i Economia, promou la campanya "Pel treball de qualitat i les pensions dignes" per fer-ne difusió en els centres de treball i entre les plantilles durant les properes 6 setmanes.
-----
CCOO de Catalunya, secretaría de Trabajo y Economía, promueve la campaña "Por el trabajo de calidad y las pensiones dignas" para hacer difusión en los centros de trabajo y entre las plantillas durante las próximas 6 semanas.

04-06-2018

Treballadores i treballadors del sector del COMERÇ

11.897 signatures VOLEM CONCILIAR TOT L'ANY!

CCOO hem registrat aquest matí a la Conselleria d'Empresa i Coneixement de la Generalitat la sol·licitud del canvi legislatiu de la Llei de Comerç de Catalunya, perquè el tanquin les tendes i els centres de treball a les 21.00 hores TOT L'ANY.

- - - - - -

CCOO hemos registrado esta mañana a la Conselleria d?Empresa i Coneixement de la Generalitat la solicitud del cambio legislativo de la Ley de Comercio de Catalunya, para que el cierre de las tiendas y centros de trabajo sea a las 21.00 horas TODO EL AÑO.

22-05-2018

Més de 11.000 signatures de treballadores i treballadors del sector del comerç avalen aquesta reivindicació

CCOO demana a la Generalitat i als Grups Parlamentaris el canvi de la Llei del Comerç de Catalunya per tancar tot l'any a les 21 hores

El proper dimarts 22 de maig, sobre les 11.30 hores, CCOO de Serveis de Catalunya lliurarà al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14, Barcelona, les més de 11.000 signatures de les treballadores i treballadors del comerç que el sindicat ha recollit per reclamar el canvi en la Llei d'horaris de Catalunya perquè estableixi el tancament de l'horari comercial a les 21 hores tot l'any.

18-05-2018

#22maig a les 11.30 hores es lliuraran les més de 11.000 signatures al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14.

CCOO s'imposa en les primeres eleccions sindicals de Wala Tarragona

Les treballadores i treballadors de Wala Tarragona trien CCOO

Divendres passat 4 de maig, les treballadores i treballadors de Wala, empresa tèxtil de material esportiu,  al centre de treball de Tarragona, participaven per primera vegada en un procés electoral.

07-05-2018

Es desconvoca la vaga als hotels de Port Aventura al haver aconseguit el compromís de l'empresa ClaroSol a millorar i homologar les condicions labor

L'assemblea de treballadores de ClaroSol desconvoca la vaga prevista pels 28 i 29 d'abril als hotels de Port Aventura al ratificar l'acta de mediació per 70 vots a favor i 1 en contra.

-------
La asamblea de trabajadoras de ClaroSol desconvoca la huelga prevista para los días 28 y 29 de abril en los hoteles de Port Aventura al ratificar el Acta de mediación por 70 votos a favor y 1 en contra.

27-04-2018

CONVOCATÒRIA DE RODA DE PREMSA PER DIMARTS 24 D'ABRIL A LA SEU DE CCOO DE TARRAGONA

La plantilla de Claro Sol convoca vaga als hotels de Port Aventura per als dies 28 i 29 d'abril

Huelga en Claro Sol Hoteles

Les treballadores i treballadors de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol voten per unanimitat anar a la vaga en defensa dels seus drets. Amb motiu de la situació de precarietat i pèrdua de drets que pateix el personal de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol, a causa de les externalizacions en els hotels de Port Aventura, la plantilla ha convocat vaga per als dies 28 i 29 d'abril.

23-04-2018

CONVOCATÒRIA DE RODA DE PREMSA: UGT i CCOO convoquem roda de premsa dimarts que ve 24 d'abril a les 17 h, a la Sala 21 de la seu de CCOO de Tarragona (c/ August, 48, 2n, Tarragona) amb la intervenció d'Esther Rodríguez Martín i Dolores López Serrano, delegades de CCOO i UGT a l'empresa de Claro Sol.