Serveis CCOO Tarragona

Propera concentració dijous 8 d?agost davant Caprabo, carrer Hondures a La Sagrera de Barcelona

CCOO convoca concentració davant la botiga de Caprabo franquiciada per falta de respecte de les condicions laborals

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona ha convocat una nova concentració pel proper 8 d’agost davant la botiga franquiciada del carrer Honduras, 74-76 de Barcelona per exigir a Express Marcap, empresa compradora de la botiga, que respecti les condicions laborals, horaris i descans setmanal per a les quatre treballadores que han estat subrogades.

Concentració davant Caprabo:

Divendres 8 d’agost de 2019 de 9:00 hores a 12:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Hondures, 74-76 – La Sagrera - 08027 Barcelona .

#PrecarityWar CCOO Serveis continua amb la campanya per lluitar contra la precarietat a l?hostaleria

CCOO aconsegueix que ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar rectifiqui i doni els drets pertinents als seus treballadors i treballadores

CCOO aconsegueix que l’ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar recol·loqui 21 treballadors en la categoria professional adequada i els aboni diferències salarials. La Inspecció de Treball ha donat la raó a CCOO, que va denunciar a l’empresa GIDIMA, S.A. (ApartHotel Costa Encantada) de Lloret de Mar perquè tenia 21 dels 24 treballadors de l’empresa en la categoria laboral més baixa del conveni col·lectiu d’hostaleria. Estaven en la categoria Nivell VII bis, que és aquella que s’aplica a les persones que accedeixen a la seva primera ocupació en el sector o no tenen experiència professional superior a 12 mesos.

Signat el Conveni de Comerç de Girona

Avui 31 de juliol de 2019 CCOO hem signat el conveni col·lectiu de Comerç de Girona per als anys 2019 i 2020.

conveni comerç girona

CCOO obliga a Burger King a través d´Inspecció de Treball que respecti el dret de la imatge i dignitat de les seves treballadores i treballadors

La Inspecció de Treball dóna la raó a CCOO de Serveis Catalunya per la denúncia interposada contra la coneguda cadena de restauració moderna Burger King per no respectar el dret a la imatge dels seus treballadors i treballadores, i per faltar a la consideració deguda a la seva dignitat.

cubre barbas

Signat el V Conveni d´ITV Catalunya

ITV 2019-2021

Avui 26 de juliol de 2019, les tres organitzacions sindicals amb presència en la taula de negociació (CCOO, UGT i SRT) i la patronal del sector hem signat el V Conveni d’ITV Catalunya en els següents termes:

Calendari Laboral per a l'any 2020 a Catalunya

Calendari de festes laborals 2020

Calendari de Festes laborals 2020 (pendent de les festes locals): DOGC  Núm. 7897 - 14.6.2019