#CLARELensOFEGA

CCOO celebra que la Inspecció de Treball comenci a obligar a Clarel a corregir les condicions precàries denunciades

El proper dimarts 19 de setembre CCOO ha convocat concentracions de treballadors i treballadores davant tres botigues de Barcelona que acabarà a l'Inspecció de Treball per donar entrada a una nova denuncia per "incompliment d'horaris i jornada laboral" degut a una deficient planificació per part de l'empresa que porta a la plantilla a fer unes prolongacions de jornada intolerables, donant-se el cas que algunes botigues queden cobertes per una sola persona. Sota el lema "Clarel ens ofega, volem un treball digne", CCOO a Clarel des de juliol  està realitzant una campanya informativa i de denuncia davant Inspecció de Treball de les pèssimes condicions laborals a les quals es veuen sotmeses constantment les treballadores i treballadors en les botigues Clarel (abans Schlecker), actualment pertanyents al Grup Dia.

18-09-2017

Mig centenar de delegades i delegats del sector d'hostaleria es reuneixen a Tarragona per opinar sobre la negociació del conveni

Assemblea de delegades i delegats d'hostaleria de Tarragona

Avui, 19 de setembre, treballadores i treballadors del sector d'hostaleria s'han reunit amb Esteban Sanabria, coordinador de la negociació del conveni, i Nieves Marcos, responsable d'acció sindical a Tarragona, per rebre informació de primera mà sobre el curs de les negociacions.

13-09-2017

CONVENI D'HOSTALERIA CATALUNYA

CCOO exigeix reprendre les negociacions del conveni d'hostaleria que serveixi per erradicar la precarietat en el sector

Amb motiu de l'anul·lació per part de la patronal de la reunió, prevista per ahir 6 de setembre, per a la negociació del conveni d'hostaleria de Catalunya, CCOO creu que aquesta anul·lació no està justificada. La raó anunciada per part de la patronal per suspendre-la va ser que necessitaven realitzar una anàlisi del sector turístic després dels atemptats ocorreguts a Barcelona el passat 17 d'agost.

07-09-2017

Per primera vegada, totes les delegades i delegats de l'Hotel Daurada Palace són membres de CCOO

L'Hotel Daurada Palace, de Salou, constitueix el seu comitè d'empresa

El passat dia 3 de juliol, van tenir lloc les eleccions sindicals de l'Hotel Daurada Palace, de Salou (Tarragona), on 95 treballadores i treballadors van tenir l'oportunitat de triar als seus representants per als propers quatre anys.

18-08-2017

CCOO Serveis Tarragona convoca assemblea per informar i debatre sobre el conveni d'hostaleria

Assemblea de delegats/des i afiliats/des d'hostaleria de Tarragona

Ordre del dia:
1. Presentació del Coordinador de la negociació del conveni, Esteban Sanabria.
2. Lectura del preacord del conveni.
3. Torn de preguntes.
4. Votació.

16-08-2017

Conveni d'hostaleria Catalunya

Clars i obscurs en l'última proposta i definitiva de la patronal

El dia 27 de juliol de 2017 es va reunir la comissió negociadora del conveni. En aquesta reunió la patronal ha deixat clara quina és la seva oferta definitiva, per la qual cosa els sindicats haurem de decidir si el que s?ha plantejat és suficient o no per arribar a un acord definitiu en el mes de setembre.