Conveni ITV Catalunya - 2016-2018

Negociació col.lectiva

REGISTRE DE LA JORNADA: L'AEB I LA CECA RESPONEN A LES NOSTRES PROPOSTES

Aquest dimecres, 22 de febrer, s'han tornat a reunir -per separat- les meses dels Convenis de Banca i Estalvi, per tractar sobre el registre de la jornada. L'AEB i la CECA han valorat les propostes presentades per CCOO i d'altres sindicats en els següents termes:

Ja tenim Conveni de Comerç del Metall de Barcelona! (2016-2017)

Convenio colectivo marco del sector de la distribución de mayoristas de alimentación de Catalunya

distribucion aimentacion

Las partes firmantes coincidieron en la conveniencia social y necesidad de reordenar el sector con la firma del I acuerdo marco de mayoristas de Catalunya. Para lo cual suscribieron en fecha 27 de noviembre de 2015 el primer acuerdo marco para el sector en Catalunya, que lo fue al amparo del artículo 83.2 del ET. Y publicada el 24 de febrero de 2016, a lA resolución TSF/384/2016 de fecha 15 de febrero del Departament de Treball y Afers Socials y Familias y el texto del meritado acuerdo marco. (Código de convenio núm. 79100145012016

Conveni Tèxtil Barcelona (2016-2018)

XXIII Conveni Col·lectiu de Banca

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya

RESOLUCIÓ EMO/2812/2014, de 2 de desembre, per la qual es disposa la inscripció i la publicació del Conveni col·lectiu de treball interprovincial del sector de la indústria d'hostaleria i turisme de Catalunya per als anys 2014, 2015 i 2016 (codi de conveni núm. 79000275011992).

CCOO Serveis signa l'acord d'Hostaleria de Catalunya que s'aplicarà en el període 2014-2016

El 22 de setembre es va signar el nou acord que contempla increment salarial per als propers tres anys.

Buscadores de Convenios de las Comunidades Autónomas

Buscadores oficiales de Convenios Colectivos de las Comunidades Autónomas. Convenios de sector y empresa en las diferentes comunidades. Fuente Ministerio de Empleo