Convenio colectivo marco del sector de la distribución de mayoristas de alimentación de Catalunya

distribucion aimentacion

Las partes firmantes coincidieron en la conveniencia social y necesidad de reordenar el sector con la firma del I acuerdo marco de mayoristas de Catalunya. Para lo cual suscribieron en fecha 27 de noviembre de 2015 el primer acuerdo marco para el sector en Catalunya, que lo fue al amparo del artículo 83.2 del ET. Y publicada el 24 de febrero de 2016, a lA resolución TSF/384/2016 de fecha 15 de febrero del Departament de Treball y Afers Socials y Familias y el texto del meritado acuerdo marco. (Código de convenio núm. 79100145012016

Conveni Col·lectiu Oficines i Despatxos de Catalunya

Conveni col·lectiu de treball del sector del comerç minorista de productes d'alimentació, d'ultramarins i queviures de la província de Tarragona

Conveni Tèxtil Barcelona (2019-2021)

Conveni col·lectiu del sector del comerç al detall d'òptiques de les comarques de Lleida per als anys 2019 i 2020

Conveni col·lectiu de treball del sector del comerç d'òptica al detall de la província de Barcelona

Conveni col·lectiu del comerç del vidre, pisa, ceràmica i similars de Catalunya

X Conveni col·lectiu de treball del sector del comerç de Catalunya per a subsectors i empreses sense conveni propi

Conveni col·lectiu de treball del sector del Comerç de la Pell de la província de Barcelona per als anys 2018 -2019

Conveni col·lectiu de treball del sector del Comerç de peix fresc i congelat de Barcelona i província per als anys 2018 -2020