Serveis CCOO Vallès Occidental - Catalunya Central

Els propers 19 i 20 de març coincidint amb la Junta d'accionistes de l'empresa i la paralització de les negociacions de l'ERO

CCOO convoca vaga i noves concentracions davant DIA per la greu incertesa en el futur

Coincidint amb la Junta d'accionistes de DIA, CCOO convoca per al proper 19 de març una nova concentració a Barcelona (c/Rocafort, 39-41, de 12 a 14 hores) i per al dimecres 20, una jornada de vaga parcial en dos torns (de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores). CCOO intensifica les mobilitzacions davant la manifesta intenció de DIA de paralitzar la negociació, cancel·lant la reunió prevista pel 19; en no passar informació i reduint les seves pròpies propostes.

>> 19 de març - concentració a Barcelona davant la tenda de c/Rocafort, 39-41 de 12 a 14 hores.

>> 20 de maç - VAGA de 10 a 12 hores i de 17 a 19 hores.

Concentracions a #GRANOLLERS i #GIRONA 13/03/19

#ADiaNoHiSobraNingú #EnDiaNoSobraNadie

Mediació en el SIMA: DIA vol que hi hagi vaga

CCOO i l'empresa DIA s'han reunit aquest matí en la Fundació SIMA (SERVICIO Interconfederal de Mediación y Arbitraje) per evitar que els terminis legals condicionin la negociació. L'empresa ha negat qualsevol possibilitat d'acord.

>> La plantilla de DIA anirà a la vaga el proper 20 de març de 10:00 a 12:00 i de 17:00 a 19:00 en tots els centres de treball.

CCOO convoca concentracions de la plantilla de DIA a Granollers i Girona per exigir la paralització de l'ERO

Les treballadores i els treballadors de Grupo DIA estan convocats demà dimecres 13 de març, de 12 a 14 hores, per la Federació de Serveis de CCOO a les botigues de més de setze localitats per exigir la paralització de l'ERO (Expedient de Regulació d'Ocupació) presentat per l'empresa. A Catalunya es faran a botigues de Granollers (c/Girona, 220) i de Girona (Ctra. de Barcelona, 56-60).

Dimecres 13/03/2019 Concentracions de 12 a 14 hores:

Carrer Girona, 220, GRANOLLERS.

Carretera Barcelona, 56-60. GIRONA

VÍDEOS #8MCadaDia #EnsPlantem

#8M d'empreses de Serveis #8M a Barcelona

#8MCadaDia #EnsPlantem @ccoo_serveiscat 8 de març

PROU bretxes
PROU violències
PROU desigualtats

CCOO signa un primer protocol d'atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere a ARCASA empresa de restauració col·lectiva

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ens felicitem d'haver impulsat, acordat i signat aquest primer protocol en el sector de la restauració col·lectiva, d'atenció a les persones víctimes de violència de gènere. CCOO impulsarà la seva aplicació a ARCASA esperant poder extendre aquestes mesures en altres empreses del sector per a la defensa i millora dels drets laborals de les víctimes de violència de gènere, contribuint així en l'eradicació de la violència de gènere i garantint l'exercici dels drets laborals d'aquestes persones.