Formació

MIFID II: CNMV publica la guia técnica

CNMV ha publicat la Guia Tècnica definitiva sobre la formació de MifidII que recull bastants de les propostes presentades per CCOO en el període d'al.legacions, tals com:

02-07-2017

El 16 de setembre a La Farga de l'Hospitalet

CCOO de Catalunya celebra la Diada del Treball Digne

CCOO de Catalunya celebrarà una nova edició de la tradicional Diada del Treball Digne el dissabte 16 de setembre, a La Farga de l'Hospitalet. Es tracta d'una jornada festiva i reivindicativa que s'ha consolidat com un lloc de trobada de la gent de CCOO de tot Catalunya.
Reserveu-vos el dia i adreçar-vos a la vostra agrupació/sectorial (o sindicat intercomarcal) per a comprar el bo d'ajut per 10 euros els adults (bescanviable per 5 tiquets de degustació al recinte) i 2 euros els menors de 12 anys.

Ja podeu adquirir, a través de les vostres agrupacions/sectorials, els bons d'ajut que es podran intercanviar per tiquets degustació en el mateix recinte de La Farga.
>> Cartell de la Diada del Treball Digne
#OfensivaCCOO

SECTOR FINANCER

SENTÈNCIA PLUS CONVENI VARIABLE

Pel que fa a la sentència de l'Audiència Nacional, de 12 de juny, que estima parcialment la demanda i en la que es declara "...el dret dels treballadors afectats al fet que li sigui abonada la part variable consolidada i generada, entre l'1 de gener al 12 d'agost de 2016..." del Plus Conveni, CCOO volem manifestar:

21-06-2017

#19J #ALERTAFEMINISTA

CCOO dóna suport a la campanya contra la violència de gènere 19J #Alerta Feminista

CCOO participarà de les concentracions de la campanya 19J #ALERTAFEMINISTA que tindran lloc el dilluns 19 de juny en les portes dels Ajuntaments per reclamar que el Govern central assumeixi com a qüestió d'Estat la lluita contra les violències masclistes, amb pressupostos i participació.

16-06-2017

A Barcelona s'ha convocat la ciutadania el proper dilluns 19 de juny a les 12 del matí i les 8 del vespre a la plaça de Sant Jaume. A la resta de Catalunya, la convocatòria serà el mateix dilluns 19 de juny a les 12 del migdia davant dels diversos ajuntaments
>> Més informació www.ccoo.cat
>> Cartell #19J