Tot el que has de saber sobre la nova reforma laboral

Després de més de 9 mesos de negociacions, el 22 de desembre es va arribar a un acord en matèria laboral que deroga aquells aspectes centrals de la reforma laboral del 2012 que va dur a terme el Partit Popular i que han tingut una major incidència en la devaluació dels drets laborals i salaris al nostre país.

Todo lo que debes saber sobre la nueva reforma laboral

Después de más de 9 meses de negociaciones, el 22 de diciembre se llegó a un acuerdo en materia laboral que deroga aquellos aspectos centrales de la reforma laboral de 2012 que llevó a cabo el Partido Popular y que han tenido una mayor incidencia en la devaluación de los derechos laborales y salarios en nuestro país.

Aquí tens un nou número de >>Gaceta Sindical, editat amb motiu de la nova reforma laboral, que millora les condicions de la gent treballadora.

Aquí tienes un nuevo número de >>Gaceta Sindical, editado con motivo de la nueva reforma laboral, que mejora las condiciones de la gente trabajadora.

>> BOE núm.313 – 30/12/21 RDL 32/2021 Reforma Laboral

La Xarxa d´Acció Solidària (XAS) inicia la 9a campanya de recollida de joguines

La campanya destaca que és molt important que les joguines no siguin sexistes ni bèl·liques.

- - - - -

La campaña destaca que es muy importante que los juguetes no sean sexistas ni bélicos.

>> Cartell per imprimir

CCOO Serveis ja ha fet la seva aportació !

DIA INTERNACIONAL PER L´ELIMINACIÓ DE LES VIOLÈNCIES MASCLISTES

25 de novembre d’11.00 a 12.00 hores Via Laietana, 16 de Barcelona

i a la tarda manifestació de les entitats feministes, a partir de les 18.30 hores al Passeig de Gràcia amb Avinguda Diagonal.

3 de desembre Jornada federal presencial i telemática

Les delegades i delegats de CCOO com podem intervindra i fem front a les diferents violències masclistes.

Reserveu-vos l’agenda!

ASSEMBLEES DE CCOO ´´Disputem els salaris, Defensem els Serveis Públics´´

ASSEMBLEES ARREU DE CATALUNYA per preparar una gran mobilització que tindrà lloc el mes de desembre.

ASAMBLEAS EN TODA CATALUNYA para preparar una gran movilización que tendrà lugar el mes de diciembre.

#DisputemElsSalaris  -  #DefensemElsServeisPúblics

Intervenció de @Ragonmonroy  #17N , @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès  @CCOO assemblea de delegades i delegats del Barcelonès? - TEATRE VICTÒRIA Barcelona

Integració tecnològica de CaixaBank: un èxit històric de la plantilla

Integración tecnológica en CaixaBank: un éxito histórico de la plantilla

Una vez más, la plantilla de CaixaBank ha superado con éxito rotundo un hito histórico en la entidad, culminando la mayor integración tecnológica que se ha hecho en el sector bancario.

- - - - - - -

Una vegada més, la plantilla de CaixaBank ha superat amb èxit rotund una fita històrica a l'entitat, culminant la major integració tecnològica que s'ha fet al sector bancari.

Signat el document final de l´ERO a Banc Sabadell

Firmado el documento final del ERE en Banco Sabadell