#AraToca 14J Apujar SMI Derogar ReformesLaborals

Mobilització davant Delegació del Govern a Catalunya (Mallorca 278, BCN)

Convocatòria confederal dins les mobilitzacions sostingudes per l’increment de l’SMI i derogació de les Reformes Laborals.

14 de juliol: dia de la Visibilitat No Binària: Una reivindicació de tots, totes i todes

Des de CCOO continuarem donant suport a la diversitat de la nostra societat, i no permeten qualsevol mena de discriminació a la feina per raons de diversitat sexual o de gènere.

------

Desde CCOO continuaremos dando soporte a la diversidad de nuestra sociedad, y no permitiremos cualquier tipo de discriminación en el trabajo por razones de diversidad sexual o de genero.

Sindicats i CaixaBank signen el millor acord d´ERO en el sector financer

Després de mesos d'àrdues negociacions, la Representació Laboral dels Treballadors ha aconseguit transformar l'ERO més salvatge de la història de el sector financer espanyol en el millor del moment. El seu cavall de batalla en la negociació ha estat eliminar la forçositat de les extincions de contracte. Les 8.291 sortides plantejades inicialment per la Direcció, han acabat reduint-se a un màxim de 6.452 extincions voluntàries.

Calendari laboral per a l´any 2022 a Catalunya

#29juny #VAGA a @caixabank segona jornada de VAGA per recordar

La direcció ha de rectificar! seguiment de la 2a jornada de vaga a CaixaBank, tancament oficines superior al 90% i baixada de l'activitat superior al 95%, Moltes comunitats amb tancaments del 100%.

La dirección ha de rectificar! Seguimiento de la #29junioHuelgaCaixaBank : cierre oficinas superior al 90% y bajada de actividad superior al 95%. Muchas comunidades con cierres del 100%.

#TodxsSomosCaixaBank

#TotsTotesSomCaixaBank

28 de juny - Orgull de ser. Un tot que suma

Aquest Dia de l'Orgull LGTBI + de 2021 en què recuperem els carrers respectant totes les mesures de seguretat, des de CCOO reiterem les nostres propostes, recollides en la Plataforma reivindicativa de drets LGTBI +, i reclamem amb ella mesures que garanteixin la igualtat efectiva de tota la comunitat LGTBI +.

28 de junio - Orgullo de ser. Un todo que suma

Este Día del Orgullo LGTBI+ de 2021 en que recuperamos las calles respetando todas las medidas de seguridad, desde CCOO reiteramos nuestras propuestas, recogidas en la Plataforma reivindicativa de derechos LGTBI+, y reclamamos con ella medidas que garanticen la igualdad efectiva de toda la comunidad LGTBI+.