Signat el document final de l´ERO a Banc Sabadell

Firmado el documento final del ERE en Banco Sabadell

Principi d´acord en l´ERO de Banc Sabadell que afectarà 1.380 persones

El 100% de la representació sindical ha subscrit el preacord.

La pressió de tota la plantilla en les mobilitzacions dels últims dies i la feina de la part sindical a la taula han possibilitat un moviment d'última hora per part de la Direcció per a poder assolir aquest principi d'acord in extremis.

Banc Sabadell: Última setmana i l'empresa segueix immòbil

L'èxit de les dues jornades de vaga de la setmana passada hauria de ser un punt d'inflexió en la negociació d'aquest ERO. Però lamentablement s'està lluny que la Direcció mostri una mica de voluntat d'arribar a un acord, i segueix instal·lada en un escenari surrealista que no aventura per res un acord. Si continua en aquest tancament, les concentracions d'aquesta tarda només seran el preludi d'una nova jornada de vaga i concentracions el proper divendres dia 15.

Banco Sabadell: Última semana y la empresa sigue inmóvil

>> Si continua en aquest tancament, les concentracions d'aquesta tarda només seran el preludi d'una nova jornada de vaga i concentracions el proper divendres dia 15.

>> Si continúa en esta cerrazón, las concentraciones de esta tarde sólo serán el preludio de una nueva jornada de huelga y concentraciones el próximo viernes día 15.

CCOO celebra el 7 d´Octubre, Jornada Mundial del Treball Digne

Avenços deplorables en l´ERO de Banc Sabadell: dia 8 VAGA

En primer lloc, CCOO vol agrair públicament el gran seguiment que la plantilla ha fet en la vaga del 6 d’octubre. Aquesta força anima el sindicat a ser ferms en les seves propostes per aconseguir un acord basat en la voluntarietat.

Avances deplorables del Banco Sabadell: día 8 huelga

En primer lugar, CCOO quiere agradecer públicamente el gran seguimiento que la plantilla ha hecho en la huelga del 6 de octubre. Esta fuerza anima al sindicato a ser firmes en sus propuestas para conseguir un acuerdo basado en la voluntariedad.

Falten 10 dies i la Direcció es riu a la cara de la plantilla de Banc Sabadell

La direcció no ha tingut prou amb les pèrdues milionàries de el Banc Britànic TSB, amb la nefasta gestió de el Banc que ha portat a aquesta situació, pujades salarials indecents del CEO, l'anunci a bombo i platerets del repartiment de dividends, perquè ara vulguin que la plantilla sigui els que paguin la festa amb un ERO forçós i "low cost".

- - - - - - -

Faltan 10 días y la Dirección se ríe en la cara de la plantilla del Banco Sabadell

La dirección no ha tenido bastante con las pérdidas millonarias del Banco Británico TSB, con la nefasta gestión del Banco que ha llevado a esta situación, subidas salariales indecentes del CEO, el anuncio a bombo y platillo del reparto de dividendos, para que ahora quieran que la plantilla sea los que paguen la fiesta con un ERE forzoso y “low cost”.

PROPERA ACCIÓ:

8 d'octubre VAGA TOTA LA JORNADA Concentració de 11 a 13 hores a Edifici Torre Sabadell (Balmes/Diagonal) BCN