Negociació Conveni Col·lectiu Entitats Financeres de Crèdit

LA PATRONAL DE LES EXCUSES

Dijous passat dia 11 d'abril celebrem una nova reunió de la taula negociadora del conveni col·lectiu d'Establiments Financers de Crèdit.

El Comité de Empresa Europeo de Deutsche Bank, contra la fusión con Commerzbank

banca fusión

CCOO ostenta la Presidencia del Comité de Empresa Europeo, que representa a más de 70.000 trabajadores y trabajadoras en Europa. Ante el inicio de contactos entre Deutsche Bank y Commerzbank para una posible fusión entre las dos Entidades, el Comité de Empresa Europeo (CEE) de Deutsche Bank, en su reunión de primavera celebrada en Budapest, ha aprobado por unanimidad la siguiente resolución.

Dia internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

Info SALUT LABORAL 28 d'abril de 2019

JUBILAT I JUBILADA DE CCOO, T´INTERESSA!

SI VAS COTITZAR A LES MUTUALITATS LABORALS ABANS 1.1.79

Renda 2018 - Mutualitats laborals abans 1.1.79

El passat 3 d’abril CCOO Serveis va realitzar una jornada informativa sobre la repercussió que té a la declaració de renda la sentència del Tribunal Econòmic Administratiu Central referent a les persones que van cotitzar abans de l’1.1.79 a les mutualitats laborals.

>> Per a més informació o ajut en el tràmit, com a persona afiliada posat en contacte amb la teva secció sindical de CCOO.

#RDL62019 #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu T´interessa? @CCOO t´ho expliquem

#ÉsElTeuDret

>> Ja és el teu dret de sol.licitar l’adaptació, durada i distribució de la teva #JORNADA  laboral per motius de #conciliació #corresponsabilitat #igualtat #RDL62019 #ElQueÉsTeuÉsTeu

>> Ja està de nou en vigor el dret al subsidi per a majors de 52 anys #RDL82019 #ElQueÉsTeuÉsTeu