Divendres, 27 de setembre de 2019

Mobilitza´t pel planeta

27 de setembre - Fridays for Future - Mobilitza´t pel planeta

CCOO de Catalunya apostem per l’economia sostenible, que busca l’equilibri dels ecosistemes i la cura de la natura davant l’esgotament dels recursos naturals i el risc per a la nostra supervivència.

>> PROGRAMA ASSEMBLEA I MANIFESTACIÓ divendres 27 de setembre de 2019

ASSEMBLEA de delegats i delegades de CCOO i UGT: Preservar el planeta des del lloc de treball Transició justa Plaça del Rei de Barcelona, 10.30 h

MANIFESTACIÓ unitària Fridays for Future Jardinets de Gràcia de Barcelona, 18 h

>> Gaceta Sindical "Un grito unánime contra el cambio climático"

Negocició col.lectiva

Registre de la jornada: 2 d´octubre darrere oportunitat per l´acord.

Aquest dijous, 12 de setembre, s'ha celebrat una nova reunió del Conveni Col.lectiu de Banca. Després de l'última, el passat 30 de juliol en la que es van donar alguns punts de coincidència, sobre el registre de la jornada. Avui CCOO hem tornat a posar damunt de la taula aquells elements que ineludiblement ha de contenir i aquells altres que no acceptem:

Calendari Laboral per a l´any 2020 a Catalunya

Calendari de festes laborals 2020

Calendari de Festes laborals 2020 (pendent de les festes locals): DOGC  Núm. 7897 - 14.6.2019

SI ETS PENSIONISTA AMB AFILIACIÓ A CCOO, T´INTERESSA!

Fes la RENDA 2018 amb CCOO incloent la minoració de les cotitzacions a les MUTUALITATS LABORALS

Fes la renda 2018 amb CCOO

Els que estiguin interessats que se'ls faci la renda de l'exercici 2018 incorporant la “minoració” per cotitzacions efectives anteriors a l'1.1.79 i sempre que la vida laboral s'iniciés en el Sector Financer.

>> Per a més informació o ajut en el tràmit, com a persona afiliada posat en contacte amb la teva secció sindical de CCOO.

El Tribunal de Justícia de la Unió Europea li dóna la raó a CCOO

Després d'un recurs de la Federación de Servicios de CCOO perquè es declarés l'obligació de Deutsche Bank d'establir un registre de la jornada laboral diària, els estats membres de la UE han d'obligar als empresaris a implantar un sistema que permeti computar la jornada laboral diària. Entrada en vigor 12 maig de 2019.

Negocició col.lectiva

Conveni de la Banca, propostes de CCOO

Aquest dimecres, 8 de maig, s'ha celebrat reunió del Conveni de Banca en la qual CCOO hem exposat les principals propostes i objectius que volem aconseguir en aquesta negociació: