Negocició col.lectiva

Registre de la jornada: 2 d´octubre darrere oportunitat per l´acord.

Aquest dijous, 12 de setembre, s'ha celebrat una nova reunió del Conveni Col.lectiu de Banca. Després de l'última, el passat 30 de juliol en la que es van donar alguns punts de coincidència, sobre el registre de la jornada. Avui CCOO hem tornat a posar damunt de la taula aquells elements que ineludiblement ha de contenir i aquells altres que no acceptem:

Convocada vaga pels 12 i 13 de setembre arreu de l´estat

CCOO es mobilitza davant perfumeries Douglas per denunciar les dràstiques retallades en els drets laborals

VAGA DOUGLAS ACUDEIX!

Les accions que ha iniciat CCOO arreu de l’estat, són per fer front a les modificacions de condicions laborals que vol aplicar l'empresa. Entre les mesures anunciades, Douglas pretén modificar l'actual sistema de torns i horaris, incloent la generalització de torns partits, sense tenir en compte la conciliació de la vida personal i familiar.

Concentracions diumenge 25 d´agost a les 19 hores davant els ajuntaments de Barcelona i Lloret de Mar

CCOO dóna suport a les concentracions de les Kellys per exigir millors condicions de treball i evitar les externalitzacions del servei

manifest Kellys Unión Catalunya

El proper diumenge,  25 d’agost, a les 19,00 hores, a la plaça Sant Jaume davant l’ajuntament de Barcelona i a la Plaça de la Vila, davant l’ajuntament de Lloret de Mar, tindran lloc concentracions del col·lectiu de les Kellys (treballadores i treballadors del departament de pisos del sector hoteler) que continua reivindicant els canvis necessaris de millora al departament de pisos dels hotels on el personal treballa amb unes condicions laborals molt precàries i amb una desproporcionada càrrega de treball. CCOO Serveis de Catalunya dona ple suport a aquesta mobilització.

Propera concentració dijous 8 d?agost davant Caprabo, carrer Hondures a La Sagrera de Barcelona

CCOO convoca concentració davant la botiga de Caprabo franquiciada per falta de respecte de les condicions laborals

La Secció sindical de CCOO a Caprabo Botigues Barcelona ha convocat una nova concentració pel proper 8 d’agost davant la botiga franquiciada del carrer Honduras, 74-76 de Barcelona per exigir a Express Marcap, empresa compradora de la botiga, que respecti les condicions laborals, horaris i descans setmanal per a les quatre treballadores que han estat subrogades.

Concentració davant Caprabo:

Divendres 8 d’agost de 2019 de 9:00 hores a 12:00 hores

Davant botiga de Caprabo del c/ Hondures, 74-76 – La Sagrera - 08027 Barcelona .

#PrecarityWar CCOO Serveis continua amb la campanya per lluitar contra la precarietat a l?hostaleria

CCOO aconsegueix que ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar rectifiqui i doni els drets pertinents als seus treballadors i treballadores

CCOO aconsegueix que l’ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar recol·loqui 21 treballadors en la categoria professional adequada i els aboni diferències salarials. La Inspecció de Treball ha donat la raó a CCOO, que va denunciar a l’empresa GIDIMA, S.A. (ApartHotel Costa Encantada) de Lloret de Mar perquè tenia 21 dels 24 treballadors de l’empresa en la categoria laboral més baixa del conveni col·lectiu d’hostaleria. Estaven en la categoria Nivell VII bis, que és aquella que s’aplica a les persones que accedeixen a la seva primera ocupació en el sector o no tenen experiència professional superior a 12 mesos.

Signat el Conveni de Comerç de Girona

Avui 31 de juliol de 2019 CCOO hem signat el conveni col·lectiu de Comerç de Girona per als anys 2019 i 2020.

conveni comerç girona