CONVENI D'HOSTALERIA CATALUNYA

CCOO exigeix reprendre les negociacions del conveni d'hostaleria que serveixi per erradicar la precarietat en el sector

Amb motiu de l'anul·lació per part de la patronal de la reunió, prevista per ahir 6 de setembre, per a la negociació del conveni d'hostaleria de Catalunya, CCOO creu que aquesta anul·lació no està justificada. La raó anunciada per part de la patronal per suspendre-la va ser que necessitaven realitzar una anàlisi del sector turístic després dels atemptats ocorreguts a Barcelona el passat 17 d'agost.

07-09-2017

Conveni d'hostaleria Catalunya

Clars i obscurs en l'última proposta i definitiva de la patronal

El dia 27 de juliol de 2017 es va reunir la comissió negociadora del conveni. En aquesta reunió la patronal ha deixat clara quina és la seva oferta definitiva, per la qual cosa els sindicats haurem de decidir si el que s?ha plantejat és suficient o no per arribar a un acord definitiu en el mes de setembre.

L'empresa hotelera Don Juan Hotels vol tancar els mesos de novembre fins a febrer

CCOO es concentrarà el 28 de juliol davant l'Hotel Don Juan de Lloret de Mar en defensa dels llocs de treball

El comité d'empresa de l'hotel Don Juan de Lloret de Mar ha convocat una concentració, davant de l'hotel, per divendres dia 28 de juliol a les 17 h en protesta de l'ntenció que té l'empresa de tancar l'hotel durant els mesos de novembre fins al febrer.

27-07-2017

Dia i hora: dissabte 28 de juliol a les 17 hores
Lloc: Carrer de la Riera, 77, 17310 Lloret de Mar

Dijous 27 a les 16 hores davant la seu de la patronal d'hostaleria, Via Laietana 47 de Barcelona

CCOO continua amb les concentracions davant la patronal d'hostaleria per aconseguir un conveni just

Davant la voluntat de la patronal d'hostaleria d'un conveni de mínims i de retallades, en la propera taula de negociació del conveni col·lectiu per a Catalunya del dijous 27 de juliol, CCOO convoca a les 16 hores una nova concentració de treballadors i treballadores amb l'objectiu d'aconseguir un conveni digne que serveixi per eradicar la precarietat, que millori el poder adquisitiu  dels salaris i millori la conciliació de la vida laboral i personal.

26-07-2017

DÍPTIC D'IGUALTAT REAL

LEGISLACIÓ sobre CONCILIACIÓ DE LA VIDA FAMILIAR, LABORAL I SOCIAL DE LES PERSONES "Avancem cap a la igualtat real">> Díptic en pdf

25-07-2017

CCOO reclama en les zones turístiques un conveni just per a l'hostaleria

Demà 18 de juliol, de 10 a 13h, Passeig Marítim de Santa Susanna (Barcelona) alçada de l'Hotel Aquamarina, CCOO realitzarà una campanya de divulgació i defensa dels drets laborals del sector d'hostaleria, de denuncia de la precarietat en el sector i situació de les negociacions del conveni del sector.

17-07-2017