#25N Dia Internacional per l´Erradicació de les Violències Masclistes

>> MESURES DE PROTECCIÓ INTEGRAL CONTRA LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE

>> Vídeo “No és un joc”

Una situació laboral insostenible i lesiva per a la seguretat i salut de la plantilla

La Inspecció de Treball de Barcelona torna a donar una forta garrotada a Burger King després de les denúncies de CCOO de Serveis

La Inspecció de treball torna a estendre un nou informe contra Burger King que només pot ser qualificat de forta garrotada a la incoherent i constantment lesiva política laboral de la companyia de restauració ràpida. Seguint amb l’anterior resolució d’aquest estiu, on la Inspecció de Treball de Barcelona va aixecar acta d’infracció per obligar als treballadors a afaitar-se barbes i perilles, i a les treballadores a portar un llacet al cabell, qüestió aquesta que suposa un atemptat a la dignitat personal i que va tenir un important ressò públic.

CCOO denuncia la precarietat en el sector de menjar ràpid

Jugar-se la vida per 394,88 euros al mes

Fast Food Global Precarietat Precarious Menjar Ràpid Comida Rápida

Velocitat i precarietat són dos termes que caracteritzen el treball en el sector de menjar ràpid. En un sector on el contracte mitjà és de 16 hores per les quals es perceben 394, 88 euros al mes, córrer és una condició per guanyar diners.

Signat el XIV conveni col.lectiu de treball del sector d´empreses organitzadores del joc del bingo de Catalunya

conveni bingos

El 5 de novembre de 2019 CCOO signem el nou conveni col•lectiu sent les principals novetats les següents:

ELECCIONS al Congrés de Diputats i al Senat 10 de novembre de 2019

PERMISOS RETRIBUITS I NO RECUPERABLES DE LES PERSONES TREBALLADORES

CCOO inicia la campanya a l´hostaleria ´El client no sempre té la raó. Per un lloc de treball segur per a les cambreres de pisos´

cambreres de pisos - assetjament sexual - setmana mundial turisme

Emmarcada en la 6a Setmana d'Acció Mundial per les Cambreres de Pisos, la Federació de Serveis de CCOO llança una campanya contra l'assetjament sexual que pateixen les cambreres de pisos per part d'alguns clients durant l'acompliment de la seva activitat laboral en el sector d'hostaleria.