El 7 de febrer al Poliesportiu Marina Besòs, de Sant Adrià de Besòs

Assemblea de delegats i delegades 'A l'ofensiva!'

CCOO Serveis participarà en lAssemblea de delegades i delegats, que preveu l'assistència d'unes dues mil persones de CCOO compromeses sindicalment arreu de Catalunya.
- - - -
CCOO Serveis participará en la Asamblea de delegadas y delegados, que prevee la asistencia de unas dos mil personas de CCOO comprometidas sindicalmente de toda Catalunya.

12-01-2018

Aeroport d'"El Prat" Barcelona - Dias 22, 23, 29 i 30 de desembre

CCOO ES MOBILITZARÀ PER L'HOSTALERIA EN ELS AEROPORTS

AENA vol dividir la licitació pública d'espais d?hostaleria dels aeroports, per a CCOO i UGT aquesta mesura pot afectar negativament a l'ocupació i als drets dels treballadors i treballadores, precaritzant les seves condicions de treball socials i econòmiques; per això convoquen mobilitzacions els propers dies 22, 23, 29 i 30 de desembre amb jornades d'atures de dues hores de 13 a 15 hores en El Prat de Barcelona i altres principals aeroports espanyols.

20-12-2017

En l'Aeroport de Barcelona-El Prat es realitzaran CONCENTRACIONS de protesta en Arribades Nacionals de la T-1 (La Plaça) de 13 hores a 15 hores, dies 22,23,29 i 30 de desembre

CCOO té en marxa la campanya Cos sí, cosa no, contra la cosificació de les dones i la discriminació

CCOO denuncia a Inspecció de Treball la cadena Hooters per discriminació sexista en les ofertes laborals davant la recent obertura a Castelldefels

CCOO de Catalunya, mitjançant la seva Federació de Serveis, ha denunciat a Inspecció de Treball que investigui les característiques de les ofertes laborals de la cadena HOOTERS davant la seva obertura a Castelldefels. La cadena Hooters és molt coneguda als EUA  amb el sobrenom de breastaurant ( restaurant de les mamelles) i ha iniciat la seva activitat a Castelldefels el passat 17 de novembre. La cadena, molt polèmica i acusada de tracte sexista a les seves treballadores, es vanaglòria d?oferir beguda i menjar mitjançant cambreres en shorts i bons escots.

01-12-2017

21D - Permisos retribuïts i no recuperables

Drets dels treballadors i treballadores davant les eleccions del 21 de desembre

CCOO de Catalunya i CCOO Serveis Catalunya hem editat un full informatiu, en català i castellà, que recull els drets dels treballadors i les treballadores davant les eleccions al Parlament de Catalunya del dijous 21 de desembre.
- - - - - - - - -
CCOO de Catalunya y CCOO Serveis Catalunya hemos editado una hoja informativa, en catalán y castellano, que recoge los derechos de los trabajadores y las trabajadoras de cara las eleccions al Parlament de Catalunya del jueves 21 de diciembre.

21-11-2017

ELECCIONS AL PARLAMENT DE CATALUNYA 21 DE DESEMBRE DE 2017
Comunicat PERMISOS RETRIBUÏTS I NO RECUPERABLES 21D
>> CCOO Serveis Catalunya -català i castellà, en pdf-
>> CCOO de Catalunya - català i castellà, en pdf-

25 de novembre és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones

Zero violències masclistes. Ens volem lliures! (CCOO Catalunya)
25N CCOO t'assessora. Denuncia-ho JA! (CCOO Serveis)

20-11-2017

Permisos laborals davant les eleccions al Parlament de Catalunya del proper dijous 21 de desembre

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposiciones generales .-12613 Real Decreto 953/2017, de 31 de octubre, por el que se dictan normas complementarias para la realización de las elecciones al Parlamento de Cataluña 2017.

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposicions generals - 12613 Reial decret 953/2017, de 31 d'octubre, pel qual es dicten normes complementàries per a la realització de les eleccions al Parlament de Catalunya 2017. >> DOGC - núm 7488 - 06/11/17

03-11-2017