CCOO es mobilitza per denunciar a Eurest que es nega a aplicar la normativa laboral a la seva plantilla

CCOO se moviliza para denunciar a Eurest que se niega a aplicar la normativa laboral a su plantilla

08-06-2018

UN DRET, NO UN PRIVILEGI! "Treball de qualitat, pensions dignes"

Campanya de CCOO de Catalunya en defensa del sistema públic de pensions

CCOO de Catalunya, secretaria de Treball i Economia, promou la campanya "Pel treball de qualitat i les pensions dignes" per fer-ne difusió en els centres de treball i entre les plantilles durant les properes 6 setmanes.
-----
CCOO de Catalunya, secretaría de Trabajo y Economía, promueve la campaña "Por el trabajo de calidad y las pensiones dignas" para hacer difusión en los centros de trabajo y entre las plantillas durante las próximas 6 semanas.

04-06-2018

Menjadors escolars

CCOO denuncia males condicions laborals a Eurest Girona

Comunicat de la Secció Sindical d'Eurest Girona: "Volem uns menjadors escolars de qualitat i amb condicions dignes per a tota la plantilla d'Eurest"

17-05-2018

1 de Maig de 2018. Ara ens toca a nosaltres!

02-05-2018

Es desconvoca la vaga als hotels de Port Aventura al haver aconseguit el compromís de l'empresa ClaroSol a millorar i homologar les condicions labor

L'assemblea de treballadores de ClaroSol desconvoca la vaga prevista pels 28 i 29 d'abril als hotels de Port Aventura al ratificar l'acta de mediació per 70 vots a favor i 1 en contra.

-------
La asamblea de trabajadoras de ClaroSol desconvoca la huelga prevista para los días 28 y 29 de abril en los hoteles de Port Aventura al ratificar el Acta de mediación por 70 votos a favor y 1 en contra.

27-04-2018

CONVOCATÒRIA DE RODA DE PREMSA PER DIMARTS 24 D'ABRIL A LA SEU DE CCOO DE TARRAGONA

La plantilla de Claro Sol convoca vaga als hotels de Port Aventura per als dies 28 i 29 d'abril

Huelga en Claro Sol Hoteles

Les treballadores i treballadors de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol voten per unanimitat anar a la vaga en defensa dels seus drets. Amb motiu de la situació de precarietat i pèrdua de drets que pateix el personal de pisos i bugaderia de l'empresa Claro Sol, a causa de les externalizacions en els hotels de Port Aventura, la plantilla ha convocat vaga per als dies 28 i 29 d'abril.

23-04-2018

CONVOCATÒRIA DE RODA DE PREMSA: UGT i CCOO convoquem roda de premsa dimarts que ve 24 d'abril a les 17 h, a la Sala 21 de la seu de CCOO de Tarragona (c/ August, 48, 2n, Tarragona) amb la intervenció d'Esther Rodríguez Martín i Dolores López Serrano, delegades de CCOO i UGT a l'empresa de Claro Sol.