Produït el diumenge, 26 de maig, a Barcelona

CCOO condemna l´accident laboral mortal d´un repartidor de Glovo i l´extrema precarietat amb què realitza la seva feina aquest col·lectiu

En relació a l’accident laboral del diumenge 26 de maig en què va perdre la vida un repartidor de Glovo, CCOO de Catalunya vol expressar el seu condol a la família i amistats del treballador mort, atropellat per un camió al centre de Barcelona.

El Tribunal de Justícia de la Unió Europea li dóna la raó a CCOO

Després d'un recurs de la Federación de Servicios de CCOO perquè es declarés l'obligació de Deutsche Bank d'establir un registre de la jornada laboral diària, els estats membres de la UE han d'obligar als empresaris a implantar un sistema que permeti computar la jornada laboral diària. Entrada en vigor 12 maig de 2019.

Permisos laborals davant les eleccions proper 26 de maig

1 de Maig de 2019. Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones

#1deMaig +DRETS +IGUALTAT +COHESIÓ  #PrimerLesPersones

CCOO de Catalunya celebrarà aquest Primer de Maig de 2019 amb el lema "Més drets, més igualtat, més cohesió. Primer les persones" i realitzarà diverses manifestacions a les principals ciutat de Catalunya.

>> Cartell amb totes les MANIFESTACIONS de CCOO de Catalunya

Punt de trobada Manifestació Barcelona: Urquinaona-Pau Clarís/Ronda de Sant Pere

DEFENSEM ELS NOSTRES DRETS:

>> VOLEM EL CONVENI TEXTIL DE TARRAGONA EN ACTIU I DIGNE!

>> NO ERO A CAIXABANK

ULTIMA HORA - Estava convocada els dies 18, 19 i 22 d´abril

CCOO desconvoca la vaga a Autogrill de l´Aeroport de Barcelona per un acord de darrera hora

CCOO ha desconvocat la vaga a Autogrill de l’Aeroport de Barcelona per un acord que s’ha produït aquesta tarda

- - - - - - - - -

CCOO ha desconvocado la huelga a Autogrill del Aeropuerto de Barcelona por un acuerdo que se ha producido esta tarde.

Vaga 18, 19 i 22 d´abril de 2019

CCOO convoca vaga a Autogrill de l´aeroport de Barcelona per Setmana Santa

Vaga Autogrill abril 2019

Els treballadors i treballadores d’Autogrill dels establiments de restauració de l’Aeroport (Starbucks, Piscolabis, TGI Friday i Botiga) realitzaran vaga els dies 18, 19 i 22 d’abril per reivindicar que siguin respectades les seves condicions laborals.