Entra en vigor el Reial Decret pel qual es regulen els plans d´igualtat i el seu registre

Avui dia 14 de Febrer, comença la vigència el RD 901/2020 de 13 d'octubre, pel qual es regulen els plans d'igualtat i el seu registre i es modifica el Reial Decret 713/2010, de 28 de maig, sobre registre retributiu i dipòsit de convenis i acords col·lectius de treball.

Signat el Conveni de Restauració Col·lectiva

El passat 30 de desembre de 2020 CCOO Serveis signar el nou Conveni de Restauració Col·lectiva. Aquest acord suposa un marc d'estabilitat en un context inestable i un avanç en la millora de les condicions laborals de col·lectius molt afectats per la precarietat.

NOVETATS SEGURETAT SOCIAL 2021

EL PERMÍS PER NAIXEMENT S´EQUIPARA A 16 SETMANES

EL PERMISO POR NACIMIENTO SE EQUIPARA A 16 SEMANAS

Plans d´igualtat al 2021

Planes de igualdad al 2021

CCOO signa l´acord per a l´extensió del Conveni Col·lectiu Interprovincial del Sector de d´Hostaleria i Turisme de Catalunya fins 2021

A la reunió de la tarda del dia 22 de desembre de 2020, CCOO i UGT varen arribar a un important acord amb la patronal de el sector per estendre un dels principals convenis col·lectius d'àmbit català, que afecta centenars de milers de persones, i que estava amenaçat de pèrdua de vigència com possibilita la nefasta reforma laboral de 2012.