Instruccions publicades per l'AEAT per a la regularització IRPF en les prestacions de Maternitat i Paternitat

El Ministeri d'Hisenda ha fet públic el procediment que l'Agència Tributària ha engegat per donar compliment a la Sentència del Tribunal Suprem de 3 d'octubre de 2018, que fixa com a doctrina legal que "Les prestacions públiques per maternitat percebudes de la Seguretat Social estan exemptes de l?Impost sobre la Renda de les Persones Físiques".

05-12-2018

Jornada federal 19 de novembre en motiu del #25N

"Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

El 19 de novembre la Federació de Serveis vam organitzar la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació" per commemorar el 25N, Dia internacional per l'erradicació de les violències masclistes.

21-11-2018

Jornada Federació Serveis CCOO Catalunya 19 de novembre de 2018

Vídeo dedicat a Clara Campoamor i al 85è aniversari del dret de vot de les dones que es commemora des del 19 de noviembre de 1933

"La libertad se aprende ejerciéndola" Clara Campoamor 1 d'octubre de 1931.

19-11-2018

Dilluns, 19 de novembre, a partir de les 10.00 hores, a la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16)

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya organitza la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

Amb motiu del proper 25 de Novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, CCOO de Serveis organitza unes jornades per donar eines a les delegades i delegats que responguin al compromís i treball que realitza tot l'any el sindicat des de les empreses per tal d?abordar i erradicar l'assetjament sexual i per raó de sexe, fent exercir i millorant els drets de les dones que pateixen i han patit violència masclista.

16-11-2018

Dimecres, 10 d'octubre, a les 11.00 hores, roda de premsa a la seu de CCOO a Girona (c/Miquel Blay, 1)

CCOO adverteix que el model turístic s'estanca en l'activitat i ocupació i creix en rendibilitat empresarial i precarietat laboral

Dins el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne (7 d'octubre), CCOO de les Comarques Gironines i CCOO de Serveis de Catalunya realitzen una roda de premsa per donar a conèixer les dades dels resultats del turisme a Girona i a Catalunya, comparatives des de l'any 2015, on es constata que hi ha un model turístic estancat en activitat turística i ocupació que contrasta en un augment en la rendibilitat empresarial i alhora en precarietat.

09-10-2018