CCOO inicia la campanya a l´hostaleria ´El client no sempre té la raó. Per un lloc de treball segur per a les cambreres de pisos´

cambreres de pisos - assetjament sexual - setmana mundial turisme

Emmarcada en la 6a Setmana d'Acció Mundial per les Cambreres de Pisos, la Federació de Serveis de CCOO llança una campanya contra l'assetjament sexual que pateixen les cambreres de pisos per part d'alguns clients durant l'acompliment de la seva activitat laboral en el sector d'hostaleria.

CCOO fa arribar les reflexions i propostes al Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme en relació a la fallida de Thomas Cook

COOO va exposar en la reunió del Consell Español de Turisme d'ahir 7 d'octubre, les seves reflexions i propostes en relació a la fallida de Thomas Cook el passat 23 de setembre.

Divendres, 27 de setembre de 2019

Mobilitza´t pel planeta

27 de setembre - Fridays for Future - Mobilitza´t pel planeta

CCOO de Catalunya apostem per l’economia sostenible, que busca l’equilibri dels ecosistemes i la cura de la natura davant l’esgotament dels recursos naturals i el risc per a la nostra supervivència.

>> PROGRAMA ASSEMBLEA I MANIFESTACIÓ divendres 27 de setembre de 2019

ASSEMBLEA de delegats i delegades de CCOO i UGT: Preservar el planeta des del lloc de treball Transició justa Plaça del Rei de Barcelona, 10.30 h

MANIFESTACIÓ unitària Fridays for Future Jardinets de Gràcia de Barcelona, 18 h

>> Gaceta Sindical "Un grito unánime contra el cambio climático"

CCOO signa el Pla d´Igualtat al Hotel W Barcelona

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya ha impulsat, acordat i signat el Pla d’Igualtat de l’Hotel W (Vela) Barcelona com a eina útil per garantir la igualtat de tracte i oportunitats entre dones i homes. CCOO valora molt positivament aquest Pla d’Igualtat junt als protocols signats el passat juliol d’atenció de les persones treballadores víctimes de violència de gènere i el de prevenció i abordatge de l’assetjament sexual i per raó de sexe com a eines per la defensa dels drets de les dones.

Concentracions diumenge 25 d´agost a les 19 hores davant els ajuntaments de Barcelona i Lloret de Mar

CCOO dóna suport a les concentracions de les Kellys per exigir millors condicions de treball i evitar les externalitzacions del servei

manifest Kellys Unión Catalunya

El proper diumenge,  25 d’agost, a les 19,00 hores, a la plaça Sant Jaume davant l’ajuntament de Barcelona i a la Plaça de la Vila, davant l’ajuntament de Lloret de Mar, tindran lloc concentracions del col·lectiu de les Kellys (treballadores i treballadors del departament de pisos del sector hoteler) que continua reivindicant els canvis necessaris de millora al departament de pisos dels hotels on el personal treballa amb unes condicions laborals molt precàries i amb una desproporcionada càrrega de treball. CCOO Serveis de Catalunya dona ple suport a aquesta mobilització.

#PrecarityWar CCOO Serveis continua amb la campanya per lluitar contra la precarietat a l?hostaleria

CCOO aconsegueix que ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar rectifiqui i doni els drets pertinents als seus treballadors i treballadores

CCOO aconsegueix que l’ApartHotel Costa Encantada de Lloret de Mar recol·loqui 21 treballadors en la categoria professional adequada i els aboni diferències salarials. La Inspecció de Treball ha donat la raó a CCOO, que va denunciar a l’empresa GIDIMA, S.A. (ApartHotel Costa Encantada) de Lloret de Mar perquè tenia 21 dels 24 treballadors de l’empresa en la categoria laboral més baixa del conveni col·lectiu d’hostaleria. Estaven en la categoria Nivell VII bis, que és aquella que s’aplica a les persones que accedeixen a la seva primera ocupació en el sector o no tenen experiència professional superior a 12 mesos.