Zero violències masclistes. Ens volem lliures!

El 25 de novembre és el Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones. CCOO de Catalunya utilitza aquest any com a lema "Zero violències masclistes. Ens volem lliures!", i fa una crida a participar en tots els actes que s'estan organitzant al voltant d'aquesta data per denunciar aquest flagell social que cada any maltracta i assassina dones i infants.
- - - - - - - -
El 25 de noviembre es el Día Internacional para la Eliminación de la Violencia hacia las Mujeres. CCOO de Catalunya utiliza este año como lema "Cero violencias machistas. !Nos queremos libres!", y hace un llamamiento a participar en todos los actos que se están organizando alrededor de esta fecha para denunciar este azote social que cada año maltrata y asesina mujeres y niñas.

20-11-2017

Permisos laborals davant les eleccions al Parlament de Catalunya del proper dijous 21 de desembre

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposiciones generales .-12613 Real Decreto 953/2017, de 31 de octubre, por el que se dictan normas complementarias para la realización de las elecciones al Parlamento de Cataluña 2017.

BOE - núm. 267 - 03/11/17 Disposicions generals - 12613 Reial decret 953/2017, de 31 d'octubre, pel qual es dicten normes complementàries per a la realització de les eleccions al Parlament de Catalunya 2017. >> DOGC - núm 7488 - 06/11/17

03-11-2017

Sense garantia laboral sectorial per a les externalitzacions, CCOO no signarà el nou conveni d'hostaleria

CCOO, després de valorar en diferents assemblees el principi d'acord aconseguit entre la patronal del sector i la UGT, ha decidit que no signarà el nou conveni col·lectiu conveni d'hostaleria de Catalunya (2017-2019).

19-10-2017

LasKellysDelFacebook @LasKelliysdelFb

"Kellys, netejadores d'hotel en lluita"

Reportatge de Latituds "Kellys, netejadores d'hotel en lluita" emès el dilluns 9 d'octubre pel Canal 33.  Està disponible al blog de Latituds. Amb la participació de cambreres de pis delegades de CCOO i d'Ernest Cañada autor del llibre "Las que límpian los hoteles" que va donar veu al inicial moviment de les cambreres de pis. En un sector amb grans beneficis econòmics com el turisme, les netejadores d'hotel pateixen precarietat laboral. Però han dit "prou": volen una professió digna. Per això fan pressió política, fan accions de protesta de tot tipus i s'ajuden mútuament a través de les xarxes socials.

10-10-2017

27 de setembre

CCOO reivindica un treball digne en el Dia Mundial del Turisme

Amb motiu de la celebració el 27 de setembre del Dia Mundial del Turisme 2017, la Federació de Serveis de CCOO denuncia que la bonança econòmica que viu el sector turístic a Catalunya  està en contraposició a la precarietat que pateix l'ocupació i condicions laborals del sector, tal com confirmen les dades recollides en  l'informe que presentarà la setmana que ve CCOO de Serveis de Catalunya, a Barcelona, Girona i Tarragona, en roda de premsa en el marc de la Jornada Mundial pel Treball Digne.

27-09-2017

CONVENI D'HOSTALERIA CATALUNYA

CCOO exigeix reprendre les negociacions del conveni d'hostaleria que serveixi per erradicar la precarietat en el sector

Amb motiu de l'anul·lació per part de la patronal de la reunió, prevista per ahir 6 de setembre, per a la negociació del conveni d'hostaleria de Catalunya, CCOO creu que aquesta anul·lació no està justificada. La raó anunciada per part de la patronal per suspendre-la va ser que necessitaven realitzar una anàlisi del sector turístic després dels atemptats ocorreguts a Barcelona el passat 17 d'agost.

07-09-2017