CCOO celebra que l´Ajuntament de Barcelona aprovi una moció per reclamar condicions laborals dignes en les plataformes digitals

CCOO celebra que l’Ajuntament de Barcelona aprovi una moció per reclamar la laboralitat i la millora de les condicions laborals dels repartidors i repartidores de les plataformes digitals

La Comissió d’Economia i Hisenda de l’Ajuntament de Barcelona va aprovar ahir la moció presentada per BComú a petició de CCOO de Catalunya, amb els vots de Barcelona en Comú, PSC i ERC i les abstencions de Cs, Junts, PP i BCN Pel Canvi, per reclamar la laboralitat i la millora de les condicions laborals dels repartidors i repartidores de les plataformes digitals.

Intervenció de Ramón González en el Parlament de Catalunya sobre l´ocupació del sector turístic

CCOO valora la campanya d´estiu al Garraf positivament, però reivindica un canvi de model turístic

CCOO valora la campaña de verano en el Garraf positivamente, pero reivindica un cambio de modelo turístico

A pesar de la reducción del paro, hay una transformación decidida y urgente del sector

- - - - - - -

Tot i la reducció de l’atur, cal una transformació decidida i urgent del sector

Cal una transformació decidida i urgent del sector turístic

CCOO valora la campanya turística d´estiu al Baix Llobregat

El Consell Comarcal del Baix Llobregat acaba de fer públiques les dades sobre l’ocupació hotelera a aquesta comarca durant els mesos d’estiu.

CCOO celebra el 7 d´Octubre, Jornada Mundial del Treball Digne

SE RECUPERA LA PRESTACIÓN EXTRAORDINARIA PARA FIJOS DISCONTINUOS

CCOO ratifica el acuerdo para prorrogar los ERTE hasta el 28 de febrero

El Gobierno y los agentes sociales alcanzaron ayer por la tarde un acuerdo para prorrogar los expedientes de regulación temporal de empleo (ERTE) hasta el próximo 28 de febrero.

Medidas urgentes

Real Decreto-ley 18/2021, de 28 de septiembre, de medidas urgentes para la protección del empleo, la recuperación económica y la mejora del mercado de trabajo.

PLA MECUIDA prorrogat fins el 28 de febrer de 2022