#Readmissió_5_iSalud #Readmisión_5_iSalud

CCOO denuncia a l'empresa iSALUD per repressió sindical i exigeix la readmissió de les cinc candidates acomiadades a l'inici de les eleccions sindi

L'empresa iSalut dedicada a la venda d'assegurances de salut de les principals empreses del sector (Adeslas, DKV, AXA, Sanitas, Asisa, Fiact, Mapfre entre altres) va acomiadar a l'inici del procés electoral, el 7 de gener, a cinc candidates de CCOO al·legant l'article 54 de l'ET sense especificar cap motiu.

>> Firma el teu suport a change.org Volem la readmissió!! http://chng.it/LKQ79chm

Descarrega't el >> CARTELL per fer-te la foto de suport, difon! i fes arribar una còpia a fed.serveis@ccoo.cat

#LlibertatSindical  #Readmissió_5_iSalud  #iSaludProuRepressióSindical

#LibertadSindical   #Readmisión_5_iSalud  #iSaludBastaRepresiónSindical

>> VÍDEO ISALUD: NO als acomiadaments!!

CCOO segueix exigint a AENA la recuperació dels drets per als treballadors afectats per la segregació del "Lote22"

Avui dia 16 de gener de 2019, ens hem reunit CCOO i UGT amb la direcció d'AENA, per fer balanç de l'ocorregut en la restauració dels aeroports, on hem constatat tot allò que vam dir que anava a passar. En la reunió hem seguit defensant la nostra postura en contra de la divisió de les litificacions, ja que com s'ha pogut demostrar l'única cosa que ha dut a terme aquesta segregació és una pèrdua de drets laborals i socials dels treballadors i treballadores de l'hostaleria.

Normes de cotització i pensions públiques - SMI 2019

CCOO aconsegueix el reconeixement dels drets contractuals, salarials i del nivell professional per a més de 100 persones dels hotels de Lloret de Mar

La denuncia de CCOO davant la Inspecció de Treball posa al descobert i corregeix tot un sistema fraudulent de contractació a través d?ETT en diferents hotels de Lloret de Mar que vulneraven salaris i drets de les persones treballadores i un important frau en les cotitzacions socials.

Instruccions publicades per l'AEAT per a la regularització IRPF en les prestacions de Maternitat i Paternitat

El Ministeri d'Hisenda ha fet públic el procediment que l'Agència Tributària ha engegat per donar compliment a la Sentència del Tribunal Suprem de 3 d'octubre de 2018, que fixa com a doctrina legal que "Les prestacions públiques per maternitat percebudes de la Seguretat Social estan exemptes de l?Impost sobre la Renda de les Persones Físiques".

Jornada federal 19 de novembre en motiu del #25N

"Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

El 19 de novembre la Federació de Serveis vam organitzar la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació" per commemorar el 25N, Dia internacional per l'erradicació de les violències masclistes.