CCOO denuncia la precarietat en el sector de menjar ràpid

Jugar-se la vida per 394,88 euros al mes

Fast Food Global Precarietat Precarious Menjar Ràpid Comida Rápida

Velocitat i precarietat són dos termes que caracteritzen el treball en el sector de menjar ràpid. En un sector on el contracte mitjà és de 16 hores per les quals es perceben 394, 88 euros al mes, córrer és una condició per guanyar diners.

Signat el XIV conveni col?lectiu de treball del sector d'empreses organitzadores del joc del bingo de Catalunya

conveni bingos

El 5 de novembre de 2019 CCOO signem el nou conveni col•lectiu sent les principals novetats les següents:

Negociació col.lectiva

Nova prorroga per seguir negociant el registre de jornada

A la reunió d’aquest dimecres, 30 d'octubre, AEB ha proposat prorrogar dues sessions més -el 7 i el 26 de novembre- la negociació sobre el sistema de registre de jornada amb la finalitat d'analitzar més detingudament la resposta que els hem donat a la seva proposta. L’objectiu és avançar i construir un acord amb el major consens possible.

Es convoca vaga d´11 a 12 hores del dimarts 5 de novembre a la seu de l´empresa a El Prat de Llobregat

CCOO convoca mobilitzacions a BBVA IT España contra dos acomiadaments

La direcció de BBVA IT España del centre d’El Prat de Llobregat han executat dos acomiadaments objectius a dos treballadors majors de 50 anys i amb més de 20 anys d’antiguitat, l’empresa al·lega haver fet molts esforços per reciclar-los quan no se’ls ha ofert cap formació. CCOO també denuncia que un d’ells està com a suplent en les llistes del sindicat en les darreres eleccions i a punt de substituir a una recent baixa en el comitè.

ELECCIONS al Congrés de Diputats i al Senat 10 de novembre de 2019

PERMISOS RETRIBUITS I NO RECUPERABLES DE LES PERSONES TREBALLADORES

CCOO aconsegueix un acord front a l´ERO presentat per l´empresa AMPLIFON-GAES

amplifon gaes ero

En 23 d'octubre va finalitzar amb acord el període de consultes de l'Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) de l'empresa Amplifon-Gaes. Des de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya i des del Gabinet Jurídic de CCOO, fem una valoració positiva de l'acord aconseguit, malgrat que no s'han pogut evitar acomiadaments, ja que s'han reduït les persones afectades i s'han aconseguit les millors condicions possibles per a les persones afectades.