28 de MAIG 2020 - Dia Internacional d´Acció per la Salut de les Dones

IGUALTAT ÉS SALUT

28 de maig: Dia Internacional d'Acció per la Salut de les Dones, des @CCOO posem en marxa la campanya #IgualdadEsSalud amb els següents aspectes bàsics que es van a anar publicant en propers per garantir la salut integral de les dones.

IGUALDAD ES SALUD

28 de Mayo: Día Internacional de Acción por la Salud de las Mujeres, desde @CCOO ponemos en marcha la campaña #IgualdadEsSalud con los siguientes aspectos básicos que se van a ir publicando en próximos para garantizar la salud integral de las mujeres.

#COVID19

CCOO i UGT convoquen una vaga a Lidl el proper 4 de juny

La negativa de Lidl per aplicar mesures que redueixin els riscos als quals està exposada la plantilla, ha portat a les dues centrals sindicals a convocar una vaga per al proper dijous 4 de juny.

#COVID19 #CORONAVIRUS

Informació sobre el COVID19 - CCOO

#COVID19 #precarietat #riders
L’ERTO a Burger King, repercuteix la precarietat
Víctor J. Muñoz (delegat de CCOO Serveis de Burger King) explica a @radiocornella les conseqüències de l’ERTO i el servei essencial (repartidors i manca de seguretat sanitària) davant #COVID19 i com repercuteixen les condicions laborals precàries de l’empresa i les del sector de la “restauració moderna - menjar ràpid” davant el #COVID19 . ”plou sobre mullat... @BurgerKing @ccooburgerking @serviciosccoo @ccoo_bll_apag @ccoocatalunya #precarietat #riders #primersalvarvides.

Si estic en un ERTO puc fer o he de fer FORMACIÓ?

És recomanable que ens formem de manera contínua per millorar la nostra ocupabilitat, també si estem afectats per un ERTO. Referent a això, has de distingir dos tipus de FORMACIÓ:

Formació OBLIGATÒRIA - Formació VOLUNTÀRIA

ARTÍCLE A EQUIMOX MAGAZINE 17/05/20

CONTACT CENTER.- Preocupació i acomiadaments als centres d´atenció telefònica de Barcelona

Preocupación y despidos en los centros de atención telefónica de Barcelona

Preocupació i acomiadaments als centres d’atenció telefònica de Barcelona

Erik Carrión, responsable de contact center de CCOO Serveis Catalunya en l'article a EQUINOX MAGAZINE - 17 de maig de 2020 per Leslie Singla

Origen: https://www.equinoxmagazine.fr/2020/05/17/call-center/

CCOO denuncia la situació injusta i discriminatòria de les persones treballadores fixes discontinues

Des de CCOO demanem un mateix tracte i no discriminació per a aquests col·lectius.

Desde CCOO pedimos un igual trato y no discriminación para estos colectivos.