Instruccions publicades per l'AEAT per a la regularització IRPF en les prestacions de Maternitat i Paternitat

El Ministeri d'Hisenda ha fet públic el procediment que l'Agència Tributària ha engegat per donar compliment a la Sentència del Tribunal Suprem de 3 d'octubre de 2018, que fixa com a doctrina legal que "Les prestacions públiques per maternitat percebudes de la Seguretat Social estan exemptes de l?Impost sobre la Renda de les Persones Físiques".

05-12-2018

Al comerç volem conciliar!

A desembre el comerç obrirà quasi tots els festius i diumenges. CCOO de Serveis de Catalunya fem una campanya de difusió entre la clientela "Al comerç volem conciliar!", per demanar que prenguin uns hàbits de compra i consum responsable que facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones treballadores al comerç.

05-12-2018

Divendres 30 de novembre a Barcelona, Portal de l?Àngel-Plaça Catalunya a partir de les 12 hores

CCOO fa campanya per un consum responsable que faciliti la conciliació de les persones treballadores al comerç

El Black Friday és el començament del desembre "black" per a les persones treballadores del comerç. El proper mes de desembre el comerç obrirà quasi tots els festius i diumenges.  CCOO de Serveis de Catalunya fa una campanya de difusió entre la clientela en diferents centres comercials de Catalunya, ?Al comerç volem conciliar!?, per demanar que prenguin uns hàbits de compra i consum responsable que facilitin la conciliació de la vida laboral i familiar de les persones treballadores al comerç.

29-11-2018

La propera acció es realitzarà divendres 30 de novembre a Barcelona:

Divendres 30 de novembre a partir de les 12 a Barcelona, Portal de l'Àngel-Plaça Catalunya

ELECCIONS SINDICALS

CCOO guanya, una vegada més, les eleccions al sector d'estalvi a Catalunya

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals realitzades el 28 de novembre al sector de caixes d'estalvi a Catalunya, així com a tot l'estat. CCOO ha obtingut 76 representants (41,30%) dels 184 escollits. Amb aquestes votacions la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya revalida els resultats obtinguts en anteriors eleccions (2014, 2010, 2006, 2002, 1998 i 1994), assolint la majoria en les caixes que han celebrat eleccions.

28-11-2018

Jornada federal 19 de novembre en motiu del #25N

"Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació"

El 19 de novembre la Federació de Serveis vam organitzar la jornada "Contra les violències masclistes a la feina: Protocols d'actuació" per commemorar el 25N, Dia internacional per l'erradicació de les violències masclistes.

21-11-2018

Jornada Federació Serveis CCOO Catalunya 19 de novembre de 2018

Vídeo dedicat a Clara Campoamor i al 85è aniversari del dret de vot de les dones que es commemora des del 19 de noviembre de 1933

"La libertad se aprende ejerciéndola" Clara Campoamor 1 d'octubre de 1931.

19-11-2018