CCOO signa el preacord del conveni col.lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya

Avui, dimarts 27 de juliol de 2021, s'ha subscrit l’esmentat preacord entre CCOO, UGT i la patronal de el sector.

Les principals novetats són les següents:

Pels drets laborals dels Riders - 22/07

Unes 300 persones es concentren davant Glovo per reclamar els drets dels treballadors i treballadores de plataforma

- - - - - - -

Unas 300 personas se concentran ante Glovo para reclamar los derechos de los trabajadores y trabajadoras de plataforma

Prou d´excuses, laboralització JA!"

CCOO reclama a les empreses de repartiment de plataforma digital que habilitin espais d´higiene i descans a les seves treballadores i treballadors

Avui dilluns han acudit a la seu de CCOO de Catalunya un grup de treballadors i treballadores de l'empresa Glovo per denunciar la manca d'accés a lavabos, la inexistència de llocs de descans en els quals poder menjar, la necessitat que l’empresa els proporcioni aigua per beure, espais on guardar els seus objectes personals i endolls on carregar les bateries de les bicicletes. Tal i com recalquen les persones treballadores, aquesta situació afecta de manera especialment greu a les dones treballadores, que no poden accedir a espais d'higiene durant el període menstrual.

Concentració dijous 22 de juliol a les 10.30 hores, davant seu de GLOVO per reivindicar la laboralització dels i les RIDERS tal com preveu la Llei Rider.

Lloc: seu de GLOVO a Barcelona (C/Pallars 192, Barcelona)

>> Convocatòria de la concentració 22 de juliol davant GLOVO Barcelona.

#AraToca 14J Apujar SMI Derogar ReformesLaborals

Mobilització davant Delegació del Govern a Catalunya (Mallorca 278, BCN)

Convocatòria confederal dins les mobilitzacions sostingudes per l’increment de l’SMI i derogació de les Reformes Laborals.

14 de juliol: dia de la Visibilitat No Binària: Una reivindicació de tots, totes i todes

Des de CCOO continuarem donant suport a la diversitat de la nostra societat, i no permeten qualsevol mena de discriminació a la feina per raons de diversitat sexual o de gènere.

------

Desde CCOO continuaremos dando soporte a la diversidad de nuestra sociedad, y no permitiremos cualquier tipo de discriminación en el trabajo por razones de diversidad sexual o de genero.

Sindicats i CaixaBank signen el millor acord d´ERO en el sector financer

Després de mesos d'àrdues negociacions, la Representació Laboral dels Treballadors ha aconseguit transformar l'ERO més salvatge de la història de el sector financer espanyol en el millor del moment. El seu cavall de batalla en la negociació ha estat eliminar la forçositat de les extincions de contracte. Les 8.291 sortides plantejades inicialment per la Direcció, han acabat reduint-se a un màxim de 6.452 extincions voluntàries.