TELETREBALL - TELETRABAJO

Llei Treball a Distancia - Ley Trabajo a Distancia

Altres modificacions legislatives en el BOE-2020-11043-Consolidado:

Disposición adicional tercera  (pàg.21)

>> El Govern prorroga el Pla MECUIDA >> El Gobierno prorroga el Plan MECUIDA

Disposición transitoria cuarta (pàg.25).

>> MODIFICACIONS EN LA TRAMITACIÓ.- Què és l'ingrés mínim vital?

El Govern prorroga el Pla MECUIDA

Plan MECUIDA prorrogado jornada

El Govern ha anunciat avui la pròrroga del Pla MECUIDA on queden recollides les mesures de conciliació per cobrir les circumstàncies excepcionals originades per la COVID 19.

Articulo El País

El 90% de los trabajadores de los hoteles de Barcelona están en ERTE

Esteban Becerra Delegado de CCOO Serveis de Catalunya Hotel Melià Barcelona

El 75% de los establecimientos de la ciudad siguen cerrados desde marzo

El delegado de CC OO critica el desconcierto que se está generando transcurridos los 180 días desde la entrada en vigor de los ERTE y la posible reducción de los salarios. “Hay compañeros que ya debería jubilarse con un contrato relevo que les permite trabajar solo el 30% de la jornada mientras el resto de horas las cubre otro empleado. No han podido hacerlo, todo está paralizado”, denuncia.

Secciones Sindicales Estatales de CCOO CaixaBank y Bankia

Fusió CaixaBank-Bankia: els objectius de CCOO són garanties d ocupació, sortides voluntàries i preservació i millora de les condicions laborals

CaixaBank Bankia fusió fusión

Fusión CaixaBank-Bankia: los objetivos de CCOO son garantías de empleo, salidas voluntarias y preservación y mejora de las condiciones laborales

CONVENI COL·LECTIU DE BANCA

Un dia addicional de lliurança per recuperar la reducció de jornada no gaudida amb motiu de la festa major

festa major Fiesta mayor Dia adicional jornada

La Comissió Paritària d'Interpretació del Conveni de Banca, de la qual és integrant CCOO, ha acordat en el dia d'avui la concessió d'un dia de lliurança addicional, a gaudir abans del 31 de març de 2021 en resposta a les nostres peticions per a compensar totes aquelles reduccions de jornada no gaudides amb motiu de la Festa Major de tots aquells municipis que les haguessin suspès en ocasió de l'Estat d'Alarma motivat per la crisi sanitària del COVID-19.

Ramón González a Ràdio4 Tertúlia d´Econòmix 070920

Tornar a l´oficina amb mesures de salut laboral. Ens en sortirem

Tornar a l

Com tornar a l’oficina?, Ramón González (CCOO de Serveis) ens ho explica en la tertúlia d’Econòmix de Ràdio4, No te la perdis!