Info SALUT LABORAL - 28 d'abril 2018 - Manifest, assemblea, díptic passos pel reconeixement lesió...

>> 28 d'abril - MANIFEST, CARTELL "És la teva salut, és el teu dret!. Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball"
>> El 26 d'abril, assemblea i mobilització amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball
>> Díptic: PASSOS A SEGUIR PEL RECONEIXEMENT PROFESSIONAL DE LA LESIÓ A LA SALUT I L'ADAPTACIÓ DEL LLOC DE TREBALL
>> VIDEOS 28/4 - CCOO la garantia de la teva salut laboral!

19-04-2018

Manifestació en defensa del sistema públic de pensions

El 14 d'abril a les 11 hores. Plaça Urquinaona (Barcelona)

13-04-2018

- el manifest en defensa del sistema públic de pensions
- el cartell de la manifestació del 14 d'abril en defensa del sistema públic de pensions

BARCELONA.- 11 h, plaça Urquinaona
GIRONA.- 12 h, plaça de la Independència
MANRESA.- 18.30 h, c/ Bruc, 138-140
TARRAGONA.- 12 h, plaça de la Font
VIC.- 18 h, plaça de l'Estació
VILANOVA I LA GELTRÚ.- 12 h, plaça de la Vila

COMERÇ CATALUNYA

CCOO inicia una campanya en el Comerç per aconseguir que l'horari màxim d'obertura sigui fins a les 21 hores TOT L'ANY

Campanya de recollida de signatures de les treballadores i treballadors del Comerç. Per a CCOO la fixació d'horari d'obertura fins a les 21 hores des de l'octubre passat, es valorada molt positivament ja que ha contribuït poder conciliar millor la vida personal i laboral de les persones treballadores del comerç.
- - - - - - - -
Campaña de recogida de firmas de las trabajadoras y trabajadores del Comercio. Para CCOO la fijación de horario de apertura hasta las 21 horas desde el mes de octubre pasado, se valorada muy positivamente puesto que ha contribuido poder conciliar mejor la vida personal y laboral de las personas trabajadoras del comercio.

22-03-2018

PERMISOS RETRIBUÏTS:

El Tribunal Suprem dictamina que els Permisos Retribuïts deuen iniciar el seu còmput en dies hàbils per a les persones treballadores

"...el dia inicial ha de coincidir amb un dia laborable: el primer que segueixi al dia festiu, vacacional o part del descans setmanal en el qual es va produir el fet causant"

21-03-2018

Divendres 16 i DISSABTE 17

Manifestacions en defensa de les pensions públiques

CCOO ha convocat noves manifestacions, més de 100 arreu de l'estat per la defensa del sistema públic de les pensions. CCOO defensa el sistema públic de pensions per a tots els treballadors i treballadores, tinguin l?edat que tinguin, ja que les pensions són un dret, i no un negoci.
- - - - - -
CCOO ha convocado nuevas manifestaciones, más de 100 en todo el estado por la defensa de las pensiones públicas. CCOO defiende el sistema público de pensiones para todos los trabajadores y trabajadoras, tengan la edad que tengan, puesto que las pensiones son un derecho, y no un negocio.

15-03-2018

Info SALUT LABORAL - febrer 2018 - Eines per a l'acció sindical a l'empresa

>> Criteris Federals d'actuació en les negociacions sindicals de protocols d'assetjament.
>> Guia sindical per a la investigació d'accidents
>> Instrument pràctic per a comunicar a l'empresa riscos i incidències concretes en salut laboral

26-02-2018