CCOO denuncia que empreses de multiserveis que treballen per Europcar deixen als llimbs a més de 130 treballadors i treballadores

iCar prestava el servei de neteja i preparació dels cotxes d'Europcar fins al passat 18 de gener. L'empresa va assegurar que la plantilla se subrogaria en la nova empresa però aquesta no es fa càrrec dels i les treballadores, que el diumenge no van poder accedir als seus llocs de treball.

AUGMENTA EL PERMIS PER NAIXEMENT A 12 SETMANES

Des de l’1 de gener de 2020 el permís per naixement i cura del menor ha augmentat a 12 setmanes per al progenitor diferent a la mare biològica.

Per als anys 2019-2020

CCOO ha signat el III Conveni col.lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya

Un cop ratificat el preacord per l’afiliació i els delegats i les delegades en assemblees, i sense canvis respecte al preacord del 17 de desembre de 2019, CCOO ha signat el III Conveni col·lectiu de majoristes d’alimentació de Catalunya.

CCOO hem signat el preacord del conveni col·lectiu de majoristes d´alimentació de Catalunya per als anys 2019-2020

Majoristes de Catalunya preacord Conveni signat per CCOO

Avui dimarts 17 de desembre de 2019, s'ha subscrit aquest preacord entre CCOO (sindicat majoritari en el sector) i la patronal del sector. Per a CCOO l'acord suposa avanços en els drets i en les condicions de treball, tant salarials com a socials, en línia amb els acords generals de negociació col•lectiva a nivell estatal i a Catalunya,  AENC i AIC, gràcies al treball que des de CCOO s'ha realitzat des d'inicis d'aquest any. La signatura del conveni està prevista per al dia 15 de gener si prèviament es ratifica en Assemblea per part de la nostra afiliació i de la nostra representativitat.

Convocada concentració davant botigues de Portal de l´Àngel, 9 i 20, d´11 a 13 hores

CCOO denuncia l´abús que fa H&M d´acomiadar per emmalaltir

H&M a Catalunya ha acomiadat a 5 persones per la via de l’Art. 52 d) de l’ET dies després que el Tribunal Constitucional avalés l’extinció del contracte de treball per causes objectives motivat per les faltes d’assistència justificades però intermitents. CCOO ha convocat una concentració a Barcelona, en la que assistirà el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, el dimecres 11 de desembre davant les botigues del Portal de l’Àngel (números 9 i 20) d’11 a 13 hores per manifestar el seu rebuig, reclamar la rectificació i que la direcció de l’empresa aturi aquesta pràctica.

Fins el 20 de desembre de 2019

Campanya de recollida de joguines 2019: "Cap nen i nena sense joguina"

Cal destacar que en la campanya de recollida de joguines no s'acceptaran joguines sexistes o que fomentin la violència.

XAS Xarxa d