Benvingut, benvinguda a CCOO Serveis

Benvingut, benvinguda,

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya agrupa les persones que treballem en el sector financer, en serveis tècnics, comerç, hostaleria i serveis administratius, sectors que tenen molt en comú i que treballant sindicalment junts estem convençuts que podem aconseguir més i millors condicions laborals.

Tens al teu abast un seguit d'informacions, tant de les adreces com dels serveis que tenim dret a utilitzar com a afiliat o afiliada.

Esperem que siguin d'utilitat i del teu interès, amb una clara conclusió: amb CCOO Serveis tu hi guanyes. Amb la teva col·laboració estàs contribuint a fer que el conjunt de treballadors i treballadores tinguem un instrument cada cop més útil, eficaç i independent per a la defensa i la millora de les nostres, les teves, condicions de treball.

També, junt a tota l'afiliació de CCOO, contribuïm a conquerir nous drets i condicions de vida com a ciutadans i ciutadanes, perquè el nostre sindicat, el teu, té capacitat de negociació tant amb l'empresa com amb les administracions públiques. Entre tots i totes fem un sindicat més fort i més eficaç, per la qual cosa esperem comptar amb la teva participació, col·laboració i opinió.

Luís Jiménez Mesa
Secretari general