Benvingut, benvinguda a CCOO Serveis

Benvingut, benvinguda, a Serveis CCOO

La Federació de Serveis de CCOO de Catalunya agrupa a les persones que treballem en el sector financer, en serveis tècnics, comerç i hostaleria. Sectors amb molt en comú i que treballant sindicalment coordinats tenim potencial per aconseguir més i millors condicions laborals.

Tens a les teves mans un seguit d’informacions diverses, d’adreces de contacte i dels serveis que tens dret a utilitzar com persona afiliada.

Esperem que siguin d’utilitat i del teu interès, amb una clara conclusió: amb CCOO Serveis tu hi guanyes. Amb la teva col•laboració et sumes a la primera força sindical del país i estàs contribuint a que el conjunt de les persones treballadores tinguem un instrument útil, eficaç i independent per a la defensa, promoció i millora de les condicions de treball.

També, junt a tota l’afiliació de CCOO, contribuïm a conquerir nous drets i condicions de vida per a la ciutadania, perquè el nostre sindicat, el teu, tingui capacitat negociadora tant amb empreses com amb institucions públiques.

Entre tots i totes fem un sindicat més fort i més eficaç, per la qual cosa esperem comptar amb la teva participació, col•labo¬ració i opinió.

Ramón González Monroy

Secretari general CCOO

Serveis Catalunya

ccooserveiscat

Cuida del teu treball. Afilia’t a CCOO Serveis!