Activitats al voltant del 8 de Març en marxa!

8 de Març. CCOO feminista: denúncia i acció

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones CCOO realitzarà un seguit d'actes i activitats que inicia amb l'Assemblea de dones que tindrà lloc el 18 de febrer. Sota el lema “CCOO feminista: denúncia i acció” la campanya del 8 de Març està centrada en les discriminacions de gènere, com les bretxes (la salarial, especialment), els col·lectius en situació precària, les violències contra les dones, els plans d’igualtat o els registres salarials, entre d’altres. Els actes tindran lloc a empreses, a les seus del sindicat arreu de Catalunya i també al carrer.

Resaltem ACTES I ACTIVITATS:
18 de febrer - ASSEMBLEA DE DONES - Barcelona “CCOO feminista: denúncia i acció”
27 de febrer - Assemblea de dones - MADRID “Mujeres en clave violeta”
2 de març: taller de protocols d’assetjament sexual i per raó de sexe. Organitzat per la Federació de Serveis.
8 de Març - MANIFESTACIÓ - 17 hores a Barcelona i altres punts de Catalunya.

Conveni Hostaleria Catalunya

CCOO rebutgem la pèrdua de drets que proposa la patronal

El dimarts 18 de febrer de 2020 va tenir lloc la tercera reunió de negociació del conveni col•lectiu interprovincial del sector de la indústria d'hostaleria i turisme de Catalunya.

Mesa Conveni Hostaleria Catalunya

III Conveni Col·lectiu de Supermercats de Catalunya

Iniciem una nova negociació per avançar i millorar les condicions laborals

Avui 13 de febrer de 2020 hem constituït la comissió negociadora del III Conveni col·lectiu de supermercats de Catalunya.

Ramón González Monroy substituirà Luis Jiménez

Relleu de secretari general al capdavant de la Federació de CCOO de Serveis de Catalunya

Ramon Gonzalez Monroy  - Luis Jiménez Mesa - Consell 29 de gener - CCOO Serveis Catalunya

En un emotiu i intens Consell Federal de CCOO de Serveis, celebrat el 29 de gener a la seu del sindicat a Barcelona, el fins avui secretari general de la Federació, Luis Jiménez Mesa, ha posat fi als seus més de 10 anys al capdavant de la responsabilitat, com a conseqüència de canvi de la seva situació laboral que passa a la prejubilació. D’ell s’ha ressaltat, de manera coincident, la seva proximitat personal, capacitat, fermesa i honestedat absoluta davant l’organització sindical que ha fet front en moments socials i laborals molt difícils i que ha enfortit i fet créixer.

Conveni Hostaleria Catalunya

Presentem la plataforma i els punts que destaquem CCOO

El dimarts 28 de gener de 2020 va tenir lloc la segona reunió de negociació del conveni col·lectiu interprovincial del sector de la indústria d'hostaleria i turisme de Catalunya, després que s'iniciés, el passat 26 de novembre, aquest procés de negociació, amb la constitució de la comissió negociadora.

CCOO denuncia que empreses de multiserveis que treballen per Europcar deixen als llimbs a més de 130 treballadors i treballadores

iCar prestava el servei de neteja i preparació dels cotxes d'Europcar fins al passat 18 de gener. L'empresa va assegurar que la plantilla se subrogaria en la nova empresa però aquesta no es fa càrrec dels i les treballadores, que el diumenge no van poder accedir als seus llocs de treball.