NEGOCIACIÓ XXV CONVENI COL·LECTIU BANCA

Aconseguit PREACORD en Conveni Col·lectiu de Banca

Aconseguim PREACORD del XXV Conveni Col·lectiu de Banca, amb un increment en 3 anys de l'11% - 13% i garantia de cobrament per a la totalitat de la plantilla.

Tancat acord en l'ERO dins del concurs de creditors de Corporación Legal.

Corporación Legal és una companyia dedicada a la recuperació de crèdits i fallits amb una àmplia experiència en els sectors financer, subministraments

Finalitza amb acord l'ERO de Konecta BTO

Finalitzat el període de consultes obligatori que es va iniciar després de la comunicació de l'inici d'un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) en KONECTA BTO. En la Comissió Negociadora, la majoria de la part social ha aconseguit arribar a un acord que minimitza l'impacte d'aquest ERO en el qual, en un inici, l'empresa pretenia acomiadar de manera forçosa a 602 persones.

Desconvocada la vaga indefinida que tenia previst el seu inici per al 24 de juny.

ACORD EN MATÈRIA SALARIAL EN AB SERVICIOS SELECTA

En la reunió celebrada avui, dia 21 de juny al SIMA, CCOO hem aconseguit un acord.

PLENARI EXTRAORDINARI ESTATAL SSE CAIXABANK

Dins del procés de renovació de la secció sindical estatal CaixaBank que es va iniciar el passat 12 de juny amb l’aprovació de les normes i convocatòria per part de la comissió executiva estatal, com afiliat o afiliada a CCOO, et convoquem a l’assemblea d’afiliats i afiliades del teu àmbit territorial

Les persones treballadores de CEAR expressen el malestar davant l'estancament de la taula de negociació

Protestes de les persones treballadores de CEAR

Les Representacions Legals de Les Persones Treballadores, organitzades en CCOO (València, Sueca, Màlaga, Madrid, Barcelona i Reus), han transformat el malestar de la plantilla en organització i han impulsat accions sindicals després de fer diverses assemblees amb totes les persones treballadores.