Treballadores i treballadors del sector del COMERÇ

11.897 signatures VOLEM CONCILIAR TOT L'ANY!

CCOO hem registrat aquest matí a la Conselleria d'Empresa i Coneixement de la Generalitat la sol·licitud del canvi legislatiu de la Llei de Comerç de Catalunya, perquè el tanquin les tendes i els centres de treball a les 21.00 hores TOT L'ANY.

- - - - - -

CCOO hemos registrado esta mañana a la Conselleria d?Empresa i Coneixement de la Generalitat la solicitud del cambio legislativo de la Ley de Comercio de Catalunya, para que el cierre de las tiendas y centros de trabajo sea a las 21.00 horas TODO EL AÑO.

22-05-2018

UN DRET, NO UN PRIVILEGI! "Treball de qualitat, pensions dignes"

Campanya de CCOO de Catalunya en defensa del sistema públic de pensions

CCOO de Catalunya, secretaria de Treball i Economia, promou la campanya "Pel treball de qualitat i les pensions dignes" per fer-ne difusió en els centres de treball i entre les plantilles durant les properes 6 setmanes.
-----
CCOO de Cataluña, secretaría de Trabajo y Economía, promueve la campaña "Por el trabajo de calidad y las pensiones dignas" para hacer difusión en los centros de trabajo y entre las plantillas durante las próximas 6 semanas.

22-05-2018

Més de 11.000 signatures de treballadores i treballadors del sector del comerç avalen aquesta reivindicació

CCOO demana a la Generalitat i als Grups Parlamentaris el canvi de la Llei del Comerç de Catalunya per tancar tot l'any a les 21 hores

El proper dimarts 22 de maig, sobre les 11.30 hores, CCOO de Serveis de Catalunya lliurarà al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14, Barcelona, les més de 11.000 signatures de les treballadores i treballadors del comerç que el sindicat ha recollit per reclamar el canvi en la Llei d'horaris de Catalunya perquè estableixi el tancament de l'horari comercial a les 21 hores tot l'any.

18-05-2018

#22maig a les 11.30 hores es lliuraran les més de 11.000 signatures al Registre de la Generalitat de Via Laietana, 14.

1 de Maig de 2018. Ara ens toca a nosaltres!

02-05-2018

Info SALUT LABORAL - 28 d'abril 2018 - Manifest, assemblea, díptic passos pel reconeixement lesió...

>> 28 d'abril - MANIFEST, CARTELL "És la teva salut, és el teu dret!. Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball"
>> El 26 d'abril, assemblea i mobilització amb motiu del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball
>> Díptic: PASSOS A SEGUIR PEL RECONEIXEMENT PROFESSIONAL DE LA LESIÓ A LA SALUT I L'ADAPTACIÓ DEL LLOC DE TREBALL
>> VIDEOS 28/4 - CCOO la garantia de la teva salut laboral!

19-04-2018

Manifestació en defensa del sistema públic de pensions

El 14 d'abril a les 11 hores. Plaça Urquinaona (Barcelona)

13-04-2018