El sector TIC es mobilitzarà de nou els dies 17 i 18 de novembre per un conveni de consultoria digne

La manifestació del 3 de novembre a Madrid va demostrar, una vegada més, la capacitat organitzativa i la força sindical que hi ha en aquest país. En ella, a més de #JusticiaSalarial i el desbloqueig de la negociació col·lectiva com a lluita en comú de toda la classe treballadora, CCOO Serveis TIC i altres sectors, vam traslladar fins a la Plaza Mayor de Madrid les nostres pròpies reivindicacions.

PER UN CONVENI TIC DIGNE!

- - - - - - - -

El sector TIC se movilizará de nuevo los días 17 y 18 de noviembre por un convenio de consultoría digno

La manifestación del 3 de noviembre en Madrid demostró, una vez más, la capacidad organizativa y la fuerza sindical que existe en este país. En ella, además de #JusticiaSalarial y el desbloqueo de la negociación colectiva como lucha en común de toda la clase trabajadora, CCOO Servicios TIC y otros sectores, quisimos trasladar hasta la Plaza Mayor nuestras propias reivindicaciones.

¡POR UN CONVENIO TIC DIGNO!

>> Comunicat Conveni TIC – Mobilitzacions 17 i 18 de novembre

>> Comunicado Convenio TIC – Movilizaciones 17 y 18 de noviembre

El dia 17 a les 11:00 a l'Smart Energy Congress, a IFEMA (accés sud, Av Partenon 5) a Madrid

El día 18 a les 10:00 al WomanLiderTIC, a la seu de Barcelona Activa, Carrer de la Llacuna 162, Barcelona.

CCOO es concentra de nou per exigir a la patronal de les ITV Catalunya que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

CCOO, Ugt i SRT reprenen les accions per aconseguir que la patronal canviï d‘actitud, deixi de bloquejar i es pugui avançar en la negociació del conveni col•lectiu i no es descarta la possibilitat de convocatòria de vaga si segueix l'estancament a la negociació.

- - - - - - -

CCOO, Ugt y SRT reanudan las acciones para conseguir que la patronal cambie de actitud, deje de bloquear y se pueda avanzar en la negociación del convenio colectivo y no se descarta la posibilidad de convocatoria de huelga si sigue el estancamiento en la negociación.

Concentració 9 de novembre

#03NCCOO - Manifestació a Madrid

#SalarioOConflicto #SalariOConficte @CCOO @serviciosccoo @ccoocatalunya #ElPoderDeCanviarHoTot

La patronal de supermercats de Catalunya demora la possibilitat d?arribar a un acord

Dimecres passat 2 de novembre va tenir lloc una nova reunió per a la negociació del conveni col·lectiu.

- - - - -

La patronal de supermercados de Catalunya demora la posibilidad de llegar a un acuerdo

El pasado miércoles 2 de noviembre tuvo lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo.

CCOO i la Unió Patronal Metal·lúrgica arriben a un principi d´acord pel conveni del comerç del metall de Barcelona

CCOO valora positivament la inclusió de la regulació de nous drets laborals, la recuperació de la garantia per limitar la compensació i absorció perquè els increments salarials pactats siguin reals, així com l'ampliació dels permisos retribuïts i, per tant, la reducció de la jornada.

- - - - - -

CCOO y la Unió Patronal Metal·lúrgica alcanzan un principio de acuerdo para el convenio del comercio del metal de Barcelona

CCOO valora positivamente la inclusión de la regulación de nuevos derechos laborales, la recuperación de la garantía para limitar la compensación y absorción para que los incrementos salariales pactados sean reales, así como la ampliación de los permisos retribuidos y, por lo tanto, la reducción de la jornada.

Conveni ITV Catalunya: PROPOSTA SALARIAL DE LA PATRONAL "INSUFICIENT"

Avui 27 d'octubre del 2022, ha tingut lloc una nova reunió per a la negociació del VI conveni col·lectiu d'empreses d'inspecció Tècnica de Vehicles de Catalunya.

- - - - -

Convenio ITV Catalunya: PROPUESTA SALARIAL DE LA PATRONAL “INSUFICIENTE”

Hoy 27 de octubre de 2022, ha tenido lugar una nueva reunión para la negociación del VI convenio colectivo de empresas de inspección Técnica de Vehículos de Catalunya.

>> Comunicat conjunt Conveni d’ITV Catalunya 27/10/22

CONCENTRACIÓ 9 de novembre a les 10 hores davant centre de treball ITV c/Còrcega 384-392 Barcelona