La patronal de supermercats de Catalunya té a les seves mans la possibilitat d\'arribar a un acord

Divendres passat 21 d'octubre va tenir lloc una nova reunió per a la negociació del conveni col·lectiu.

- - - - - -

La patronal de supermercados de Catalunya tiene en sus manos la posibilidad de llegar a un acuerdo

El pasado viernes 21 de octubre tuvo lugar una nueva reunión para la negociación del convenio colectivo.

SALARI O CONFLICTE. La cara "B" del sector financer en la seva setmana de presentació de beneficis

Per un model laboralment just i sostenible

En la prèvia a la setmana de presentació de resultats del 3er trimestre de 2022, el Secretari General de CCOO Servicios recorda en declaracions a la Ser (https:// www .youtube.com/watch?v=-iqfmtebdnm) que CCOO ve denunciant de manera reiterada que el model de negoci imposat pels Bancs és laboralment insostenible per a les seves plantilles:

- - - - -

SALARIO O CONFLICTO. La cara "B" del sector financiero en su semana de presentación de beneficiós

Por un modelo laboralmente justo y sostenible.

En la previa a la semana de presentación de resultados del 3er trimestre de 2022, el Secretario General de CCOO Servicios recuerda en declaraciones a La Ser que CCOO viene denunciando de forma reiterada que el modelo de negocio impuesto por los Bancos es laboralmente insostenible para sus plantillas:

CCOO Serveis ens manifestem el 20 d´octubre per exigir que les patronals desbloquegin les negociacions dels conveni sectorial

Dijous 20 la Federació de Serveis ha convocat a tots i totes les representants sindicals de CCOO dels sectors del comerç, financers, hostaleria i serveis tècnics a una manifestació a les 11 hores des de Plaça Catalunya fins a davant de Foment del Treball per exigir a les patronals que desbloquegin les negociacions dels convenis sectorials.

- - - - - -

CCOO Serveis nos manifestamos el 20 de octubre para exigir que las patronales desbloqueen las negociaciones de convenio sectorial

El jueves 20 la Federación de Servicios ha convocado a todos y todas las representantes sindicales de CCOO de los sectores del comercio, financieros, hostelería y servicios técnicos a una manifestación a las 11 horas desde Plaça Catalunya hasta delante de Foment del Treball para exigir a las patronales que desbloqueen las negociaciones de los convenios sectoriales.

CCOO s´ha concentrat davant les ITV de Catalunya per exigir a la patronal que desbloquegi les negociacions del conveni sectorial

La primera acció va ser el Dilluns 17 d'octubre, concentració a les 10.30 hores davant el centre de treball c/ Motors, 136 d’Applus Barcelona.

- - - - - - - -

CCOO se ha concentrado ante las ITV de Catalunya para exigir a la patronal que desbloquee las negociaciones del convenio sectorial

La primera acción fue el lunes 17 de octubre, concentración a las 10.30 horas frente al centro de trabajo c/ Motors, 136 de Applus Barcelona.

Negociació del Conveni d´Oficines i Despatxos de Catalunya 2022

Conveni d´OODD: Estat actual de les negociacions

Després d’haver realitzat ja 12 reunions, hem començat a acostar posicions amb la patronal, sobretot en els temes principals, tot i que encara no hi ha res que s’hagi acordat.

Convenio OODD: Estado actual de las negociaciones

Después de haber realizado ya 12 reuniones, hemos empezado a acercar posiciones con la patronal, sobre todo en los temas principales, aunque todavía no hay nada acordado.

5a Reunió de l´observatori del sector d´estalvi

EL CONFLICTE ESTÀ SERVIT: CCOO, FINE i UGT anunciem que promourem un calendari de mobilitzacions.

5ª Reunión del observatorio del sector de ahorro

EL CONFLICTO ESTÁ SERVIDO: CCOO, FINE y UGT anunciamos que vamos promover un calendario de movilizaciones.