A sección sindical de CCOO Bosch Service Solutions denuncia a inadecuada política de prevención de riscos laborais no seu centro en Vigo

Bosch Solutions Service non política prevención riscos laborais

Bosch Service Solutions é a segunda empresa máis grande de Vigo por volume de persoal dedicada ao sector de contact center, que presta servizos a clientes como Vodafone, Repsol, Orange ou Iberdrola.

O ano pasado sufriu un ERTE que afectou a máis de 800 persoas e a día de hoxe conta con aproximadamente 1200 persoas en teletraballo, que achegan —a maioría— os seus propios medios sen que exista unha compensación dos gastos como esixe o RD 28/2020 sobre traballo a distancia.

A sección sindical de CCOO leva denunciando desde o principio da pandemia unha inadecuada política de prevención de riscos laborais, que pon en claro risco a saúde dos traballadores e traballadoras (falta de ventilación adecuada, sistemas de climatización estragados que no se arranxaron ata que se denunciou á inspección, etc.)

A Sección Sindical de CCOO quere mostrar publicamente o seu rexeitamento á degradación continua das condicións de traballo impostas por BOSCH en Vigo. O último e claro exemplo é a imposición das vacacións a case 800 persoas de forma unilateral, saltando o acordo alcanzado recentemente co comité de empresa ante o Consello Galego de Relacións Laborais.

Desde o sindicato anuncian a interposición das medidas legais oportunas así como a valoración de convocatoria de mobilizacións nas vindeiras semanas.

CCOO denuncia ante la Inspección de Trabajo la situación vivida en el Centro Comercial Gran Plaza 2 (Majadahonda)

• Para que los hechos sean investigados y se actué en consecuencia

CCOO ha interpuesto denuncia ante la Inspección de Trabajo, tras la situación vivida en el Centro Comercial Gran Plaza 2, en Majadahonda, donde casi un centenar del personal de diferentes empresas quedaron incomunicados durante todo el fin de semana.

CCOO responsabiliza a Arriaga Asociados del despido de 140 trabajadores en el centro de trabajo de Zaragoza

Desde marzo Arriaga Asociados ha dejado de enviar expedientes al centro de trabajo de Zaragoza, lo que ha acabado derivando en un proceso concursal previo al cierre empresarial del centro de trabajo. La representación de Arriaga Asociados ni siquiera ha asistido telemáticamente a la segunda reunión del ERE de extinción.

Temporal Filomena Madrid

Administraciones y empresas cargan sobre las plantillas de Restauración colectiva las consecuencias del temporal

entrada escuela temporal filomena

• CCOO quiere denunciar nuevamente que las Administraciones públicas y empresas gestoras de la Restauración colectiva cargan sobre las trabajadoras y trabajadores del sector los efectos y consecuencias del temporal.

CCOO Servizos empraza ás administracións local e autonómica a determinar novas medidas para a supervivencia do sector da hostalaría

Salvar a hostalaría

salvar a hostalaría

Desde a Federación de Servizos de CCOO, vemos con gran preocupación a grave situación do Sector da Hostalaría na nosa Comunidade e o prexuízo que se está producindo no que respecta á supervivencia do sector e a posibilidade dunha gran perda de postos de traballo, especialmente con motivo das novas medidas adoptadas pola Xunta de Galicia.

Non podemos asumir que desde a administración se criminalice á hostalaría, que as medidas máis duras e restritivas, dedicadas a frear a pandemia, se dirixan principalmente a este sector e que as axudas económicas sexan insuficientes para paliar a grave situación á que se está sometendo. Ler máis

Salud Laboral 12/01/2021

LOS TRABAJADORES Y TRABAJADORAS DE RACE ABANDONADOS ANTE LA NEVADA POR LA COMPAÑÍA

Ante la previsión de abundantes nevadas anunciada por la AEMET desde comienzos de la semana pasada, nuestro delegado de PRL se puso en contacto con el servicio de prevención el pasado día 5 a primera hora de la mañana para proponer que la empresa organizara medidas preventivas de cara a la movilidad de las personas trabajadoras que tenían que desplazarse hasta los centros de trabajo de Tres Cantos, tanto en el PTM como en la calle Almazara.

Destacadas

Publicado en el BOCM el Convenio Colectivo Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

La Consejería de Economía, Empleo y Competitividad de la Ciudad de Madrid lo ha publicado el 26 de octubre de 2019 en el BOCM nº 255 (BOCM-20191026-2)

Aprobadas las tablas salariales de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

Recientemente se han firmado las tablas salariales del convenio de Oficinas y Despachos de Madrid. Próximamente se publicarán en el BOCM, momento en el cual serán de aplicación en las empresas bajo este convenio.

Calendario Laboral 2021

Días festivos estatales y por comunidad 2021

Simuladores y utilidades

Simuladores y calculadoras, laboral y social