EXIGIM UN CONVENI JUST !

Campanya federal pel desbloqueig de la negociació dels convenis

27 de maig a BARCELONA -

@22 - Diagonal, 280 - davant edifici AGBAR - Difusió a treballadores i treballadors de la zona fent crida a participar en la manifestació del 16 de juny.

9 de juny a TARRAGONA

MANIFESTACIÓ en el centre de la ciutat fent difusió en el recorregut de la situació dels convenis. (des de BCN anirem en autocars)

16 de juny a BARCELONA

ASSEMBLEA I MANIFESTACIÓ de Pl.Catalunya/ronda St.Pere fins a Foment del treball Via Laietana/Pl.F.Maura

Conveni Hostaleria Catalunya

No falta personal el que falten són millors condicions de treball

Des de CCOO pensem que el problema són les condicions de treball. A moltes empreses no es compleixen els contractes de treball ni els convenis (excés de jornada, hores no retribuïdes, incompliment del descans setmanal i entre jornades, etc.). A més, és un sector on la conciliació de la vida personal i laboral és difícil i els salaris són baixos.

- - - - - - -

No falta personal lo que faltan son mejores condiciones de trabajo

Desde CCOO pensamos que el problema son las condiciones de trabajo. En muchas empresas no se cumplen los contratos de trabajo ni los convenios (exceso de jornada, horas no retribuidas, incumplimiento del descanso semanal y entre jornadas, etc.). Además, es un sector dónde la conciliación de la vida personal y laboral es difícil y los salarios son bajos.

Clima laboral

CCOO presentamos un primer paquete de 60 medidas para mejorar el clima laboral

CCOO i UGT traslladaran a les Big Four les seves protestes pel desbloqueig del conveni de consultoria

Els sindicats es concentraran el proper 26 de maig a les portes de les quatre grans consultores (EY, Deloitte, PwC, KPMG) per tot el país. CCOO: “Els va tocar escoltar allò que opinen de les seves propostes de conveni els qui els generen milers de milions en beneficis cada any”.

- - - - - - - - -

CCOO y UGT trasladarán a las Big Four sus protestas por el desbloqueo del convenio de consultoría

Los sindicatos se concentrarán el próximo 26 de mayo a las puertas de las cuatro grandes consultoras (EY, Deloitte, PwC, KPMG) por todo el país. CCOO: “Les va tocar escuchar lo que opinan de sus propuestas de convenio quienes les generan miles de millones en beneficios cada año”.

>> Comunicat Concentracions TIC 26M (PDF català)

>> Comunicado Concentraciones TIC 26M (PDF castellano)

Recorda que pots continuar contribuint al fet que retirin la seva proposta signant aquesta petició en "Change.org" https://bit.ly/NOPrecaryTIC, t'apuntes? I no oblidis donar-li màxima difusió en xarxes socials #ConvenioTICdigno #NoPrecaryTIC

CCOO ÉS EL TEU SINDICAT ARA MÉS QUE MAI. AFÍLIA-T’HI!

CCOO impulsa un projecte pilot per elevar la qualitat i professionalització del sector turístic

A través de la iniciativa “Hotels Justos” en col·laboració amb la Universitat de Màlaga i UGT, el sindicat inicia una campanya de conscienciació sobre la necessitat que la innovació i la qualitat al sector turístic vagin inexorablement unides a uns hotels laboralment responsables.

- - - - - - -

CCOO impulsa un proyecto piloto para elevar la calidad y profesionalización del sector turístico

A través de la iniciativa “Hoteles Justos” en colaboración con la Universidad de Málaga y UGT, el sindicato inicia una campaña de concienciación sobre la necesidad de que la innovación y la calidad en el sector turístico vayan inexorablemente unidas a unos hoteles laboralmente responsables.

Observatorio de Banca

CCOO sentamos a la patronal para tratar salarios/compensaciones, aumento de plantillas y carrera profesional

Destacadas

Publicado en el BOCM el Convenio Colectivo Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

La Consejería de Economía, Empleo y Competitividad de la Ciudad de Madrid lo ha publicado el 26 de octubre de 2019 en el BOCM nº 255 (BOCM-20191026-2)

Aprobadas las tablas salariales de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

Recientemente se han firmado las tablas salariales del convenio de Oficinas y Despachos de Madrid. Próximamente se publicarán en el BOCM, momento en el cual serán de aplicación en las empresas bajo este convenio.

Calendario Laboral 2022

Días festivos estatales y por comunidad 2022

Simuladores y utilidades

Simuladores y calculadoras, laboral y social