Konecta despide un delegado sindical de CCOO por poñerse enfermo

konecta despide delegado

A Federación de Servizos de Comisións Obreiras de Galicia denuncia que a empresa Konecta Comercializadora despediu un delegado sindical desta organización por poñerse enfermo. A empresa aplicou o artigo 52 do Estatuto dos Traballadores, modificado coa reforma laboral do PP en 2012, que considera o absentismo xustificado como causa de despedimento obxectivo.

«É unha mostra máis do grao de deshumanización ao que nos ten acostumados o grupo Konecta», critica CCOO, que censura este aspecto da reforma laboral por antepor os intereses económicos e empresariais á protección da saúde das persoas traballadoras.

CCOO-Servizos defende que un dos principios fundamentais da responsabilidade social corporativa dunha empresa ha ser o dereito á saúde das persoas que traballan para ela. «Non somos simples números nas súas estatísticas de absentismo», denuncia o sindicato.

Concentración de apoio

CCOO esixe a readmisión do compañeiro despedido e por iso convoca unha concentración para o venres, 8 de novembro, ás 12 horas, diante das instalacións de Konecta Comercializadora no polígono de Bergondo (parcela B18).

Nueva reestructuración en la Banca Minorista de España

Hoy hemos tenido una reunión con la Dirección de PCB España en la que nos ha anunciado una nueva reestructuración que se enmarca en el proceso mundial de reducción de 18.000 puestos de trabajo.

Empleo

En el trabajo no te la juegues

Consejos para sobrevivir al día a día

A mobilización sairá ás 19:00 horas da tenda de R situada na Rúa Compostela na Coruña

As centrais sindicais convocan manifestación o 22 de outubro contra o traslado de servizos e emprego iniciado por R Cable

deslocalización R Cable

As centrais sindicais CCOO, CGT, CIG e UGT convocan unha manifestación o vindeiro martes 22 de outubro, para esixir a R Cable a paralización inmediata do proceso de traslado de servizos e do emprego fóra de Galiza. Unha deslocalización que, no caso do servizos de que operación e mantemento de rede, previsibelmente se fará efectiva a data de 31 de outubro, afectando a numerosas empresas e a centos de traballadores e traballadoras en toda a provincia.

A manifestación do día 22 sairá ás 19:00 horas da tenda de R situada na rúa Compostela (zona da Praza de Lugo) e rematará fronte ao edificio de R Cable situado no Obelisco.

La Tagliatella - Boadilla del Monte (Madrid)

CCOO se moviliza contra los despidos en restaurantes La Tagliatella

Restaurantes La Tagliatella

Este jueves, 10 de octubre, nos hemos concentrado frente a la franquicia de Restaurantes La Tagliatella, en Boadilla del Monte (Avenida Infante Don Luis, 8 bis), para protestar por el despido de varios trabajadores que han decidido presentarse a las elecciones sindicales por las listas de CCOO.

CCOO firma el acuerdo del ERE presentado por ServiAide que rebaja las afectaciones, incluye recolocaciones y da condiciones menos traumáticas para los

ERE SERVIAIDE ACUERDO FIRMA

La Sección Sindical de CCOO Serveis en ServiAide, valora positivamente este acuerdo, que da viabilidad al centro de trabajo de Plaça Europa de L’Hospitalet para el personal que se queda en la empresa y da una solución menos traumática para las personas a las que la dirección de la empresa decidirá despedir.

Destacadas

Publicado en el BOCM el Convenio Colectivo Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

La Consejería de Economía, Empleo y Competitividad de la Ciudad de Madrid lo ha publicado el 26 de octubre de 2019 en el BOCM nº 255 (BOCM-20191026-2)

Aprobadas las tablas salariales de Oficinas y Despachos de Madrid 2019-2021

Recientemente se han firmado las tablas salariales del convenio de Oficinas y Despachos de Madrid. Próximamente se publicarán en el BOCM, momento en el cual serán de aplicación en las empresas bajo este convenio.

Calendario Laboral 2020

Días festivos estatales y por comunidad 2020

Simuladores y utilidades

Simuladores y calculadoras, laboral y social