Archivado en Nota de prensa

CCOO exigeix garanties per a les plantilles en BBVA i Banco Sabadell, davant l'anunci d'una potencial fusió

Davant un nou anunci de converses entre BBVA i Banco Sabadell en relació amb una potencial operació de fusió, les seccions sindicals de CCOO de totes dues entitats hem reclamat que, en cas que es duga a terme aquesta operació corporativa, es faça amb totes les garanties per a la plantilla.

Este artículo se publicó originalmente en PAIS VALENCIANO (Servicios CCOO País Valencià) ,

En un context en el qual totes dues entitats han obtingut uns resultats de rècord i remunerat de manera excel·lent els accionistes, per a CCOO és imprescindible que, si finalment es materialitza aquesta operació, s'articule un acord laboral que protegisca les condicions laborals i l'ocupació de les dues plantilles, amb uns objectius clars:

Garanties d'ocupació.

Eixides voluntàries si es plantegen excedents.

Preservació i millora de les condicions salarials i laborals.

Projecte d'empresa amb viabilitat futura.

I, abans de res, exigim donar una eixida justa a la negociació del Conveni col·lectiu, d'acord amb els excel·lents resultats del sector.

Els reguladors i supervisors han d'exigir les garanties suficients perquè aquest tipus d'operacions no aguditzen encara més els problemes derivats de la concentració, exclusió i falta de competència.

En aquest entorn estan més justificades que mai la permanència d'una fiscalitat ad hoc i condicions que garantisquen la presència física de xarxes i que els serveis digitalitzats no excloguen clients especialment vulnerables per edat, renda, nacionalitat o ubicació geogràfica

CCOO tenim àmplia experiència en processos d'aquesta magnitud i treballarem en la defensa de totes les plantilles per a garantir un futur laboral que aporte una tranquil·litat tantes vegades reclamada.

banner afiliaci�n