Arxivat a Ocupacio, Condicions de Treball, convocatories

Divendres 14 de juliol -Terminal 1 Aeroport del Prat Barcelona

CCOO es mobilitza arreu de l'estat per exigir a Aena no divideixi els punts de venda de l'hostaleria dels aeroports

El proper divendres 14 de juliol a la Terminal 1 de l'Aeroport del Prat de Barcelona es concentraran d'11 a 13 h, els treballadors i treballadores de l'hostaleria per exigir a Aena que no divideixi els punts de venda de la restauració que comportaria pèrdua de llocs de treball i de condicions econòmiques i socials així com en la qualitat del servei.

Este artículo se publicó originalmente en CATALUNYA (CCOO Serveis Catalunya) , BLLAPAG (Serveis CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf) , s.hostaleria (Sectorial d'Hostaleria CCOO Serveis Catalunya) ,

CCOO denuncia que Aena amb l'afany recaptatori vol dividir les concessions dels punts de venda de la restauració en la propera renovació.

CCOO Serveis Catalunya - Hostaleria

>> Divendres 14 de juliol a la Terminal 1 de l'Aeroport del Prat de Barcelona es concentraran d'11 a 13 h