Arquivado en Comunicados, Empleo, Comercio, Comercio Galicia

Hoxe tivo lugar unha nova reunión da mesa estatal

Máis reestruturación no grupo "El Árbol"

A dirección da empresa comunicou que a situación segue sendo complicada e que se necesitan facer novos axustes organizativos.Tamén insistiu en que o seu obxectivo é a rendibilidade da empresa e o mantemento do emprego e que existe a posibilidade de lograr un acordo que contemple a recolocación de todo o persoal no Grupo Dia%.

As provincias afectadas son: Almería, Asturias, A Coruña, Badaxoz, Cáceres, Cantabria, León, Lugo, Murcia, Navarra, Ourense, Palencia, Salamanca e Zaragoza.

Este artículo se publicó originalmente en GALICIA (Federación de Galicia) ,

A empresa tamén anunciou que hai outro grupo de 140 tendas que pasarán a explotarse como DIA-Market, tras unha operación de compravenda de activos que se realizará no primeiro trimestre deste ano 2016, polo que todos os traballadores/as destes centros de traballo se subrogarán respectándose todas as súas condicións actuais tal e como marca a lexislación vixente.

Finalmente a dirección dixo que a insignia O Arbol está xa moi desgastada e que todas as tendas pasarán paulatinamente a "La Plaza" co obxectivo de mellorar a súa imaxe e optimizar as tendas. Ao longo deste ano está previsto que sexa efectivo o cambio en aproximadamente 100 tendas.

Desde o conxunto da parte social fomos contundentes na preocupante situación que a empresa nos expón novamente nesta mesa. Fomos cautos e responsables ante o futuro que se expuxo en El Árbol desde o momento que o adquiriu o Grupo Dia, pero a situación segue sendo complicada e esiximos que tamén a empresa sexa responsable e comprométase en dar solución aos problemas que están a afectar nas condicións de traballo de todo o persoal e que desde a parte social estamos a expor en todas as reunións desta mesa.

Hai meses que estamos a pór en evidencia os problemas de cargas de traballo, falta de persoal e de mercadoría etc. Pero a situación persiste e non se lle está dando solución.

Esiximos á empresa que tamén se teñan en conta estes aspectos á hora de buscar a rendibilidade das tendas e que outro dos obxectivos que debe ter a empresa é dar solución a estas situacións que están a xerar gran tensión e incerteza entre o persoal.

A próxima reunión terá lugar o día 20 de xaneiro e para ese día solicitamos á empresa que nos informe máis detalladamente do alcance destas novas medidas para poder valorar a situación máis detidamente e ver as posibilidades reais de recolocación do persoal sen que isto leve modificacións substanciais das actuais condicións xa que se non é así deberemos expor outro tipo de medidas alternativas.

SEGUIREMOS INFORMANDO