TURISME

Campanya hostaleria ´Prioritari: seguretat i salut plantilla i clientela´

HOSTALERIA VERANO ESTIU VACANCES VACACIONES SEGURIDAD Y SALUD SALUT I SEGURETAT GUIES NO CONTAGI

HOSTALERIA
Turime Turismo Moncloa Pla Plan José María Martínez Chema

El Govern presenta un pla per al turisme amb visió de futur

El pla presentat avui pel Govern per a la reactivació de el sector turístic inclou mesures a curt, mitjà i llarg termini. L'Executiu valora així, no només la urgència d'abordar mesures per minimitzar la crisi, sinó també la necessitat d'implantar mesures per a la sostenibilitat futura del sector. Per CCOO Serveis el Govern encerta amb aquesta línia de treball.

La #COVID19 NO discrimina per feines

El personal de la restauració col·lectiva també som essencial!

Restauració col·lectica Restauración Colectiva Colectividades Colectivitats Personal Essencials Esencial COVID!)

!No despreciéis nuestro trabajo! Desde la cocina, en cada bandeja, hemos sido personal esencial en la lucha contra la crisis de la COVID19.

No menyspreeu la nostra feina!  Des de la cuina, en cada safata, hem estat personal essencial en la lluita contra la crisi de la COVID19.

Tornar al passat o mirar cap al futur?

Teletreball Teletrabajo Igualtat Igualdad Negociació Col·lectiva Negociación Colectiva

Teletreballar no és conciliar; exigeix recursos per a conciliar. Aposta per la Negociació Col·lectiva. #TeletreballarNoÉsConciliar

Apostem per un #teletrabajo que no ens faci recular en igualtat. No ho permetis. #NegociaciónColectiva #NegociacióCollectiva

Per CCOO és prioritari garantir la seguretat i la salut de plantilla i clientela davant l´obertura dels establiments hotelers

covid-19 Free coronavirus hostaleria hostelería desescalada desafección

CCOO i UGT s'han adreçat a les patronals d'hostaleria perquè garanteixin la seguretat i la salut de plantilles i clientela en l'actual escenari d'emergència sanitària. Certificar que en l'establiment s'han implantat les mesures de prevenció adequades és el camí per assegurar que no hi ha riscos per a la salut.

#COVID19 #CORONAVIRUS

Informació sobre el COVID19 - CCOO

#COVID19 #CORONAVIRUS

"PRIMER LES PERSONES"

Nou acord sobre els ERTO RD 02/2021 – vigència fins 31 de maig 2021

Reconeixement dels fills a càrrec de persones treballadores afectades per ERTO (26/10/20)

"PRIMER SALVAR VIDES, DESPRÉS SALVAR ELS LLOCS DE TREBALL"

>> Tornar a l´oficina amb mesures de salut laboral. Ens en sortirem

>> Com tornar a l’oficina?, Ramón González (CCOO de Serveis) ens ho explica en la tertúlia d’Econòmix de Ràdio4, No te la perdis!

>> Per a CCOO és imprescindible la futura negociació sobre la pròrroga dels ERTOS i les seves prestacions per a l´hostaleria >> Para CCOO es imprescindible la futura negociación sobre la prórroga de los ERTES y sus prestaciones para la hostelería.

Què és l'ingrés mínim vital?

>> VÍDEO Ingrés Mínim Vital | Què és i com pots rebre la prestació? Quines són les quantitats a percebre?  https://youtu.be/ei3-CfF2Bto  + INFO https://www.ccoo.cat/imv

Si estic en un ERTO puc fer o he de fer FORMACIÓ?

HAS DE SABER QUE ... DEBES SABER QUE...

Està prohibit realitzar hores extres durant un ERTO

Está prohibido realizar horas extras durante un ERTE

>> Comunicat Està prohibit realitzar hores extres durant un ERTO -pdf català-castellano-

>> Si estàs treballant, tínteressa:

>>Totes les empreses han de prevenir els contagis de la COVID19

>> Guia d’intervenció sindical per preservar la salut en la represa de l'activitat en les empreses

TOTA LA INFORMACIÓ DE CCOO QUE PUGUIS NECESSITAR, la trobaràs recollida en els següents llocs web de CCOO:

>> En defensa de les treballadores i els treballadors davant la crisi sanitària, laboral, social i econòmica

>> Documentació tècnica relacionada amb la crisi del coronavirus

http://www.ccoo.cat .  https://www.ccoo.es/  - .https://www.ccoo-servicios.es/

inici 16/03/20

#COVID19 #precarietat #riders
L’ERTO a Burger King, repercuteix la precarietat
Víctor J. Muñoz (delegat de CCOO Serveis de Burger King) explica a @radiocornella les conseqüències de l’ERTO i el servei essencial (repartidors i manca de seguretat sanitària) davant #COVID19 i com repercuteixen les condicions laborals precàries de l’empresa i les del sector de la “restauració moderna - menjar ràpid” davant el #COVID19 . ”plou sobre mullat... @BurgerKing @ccooburgerking @serviciosccoo @ccoo_bll_apag @ccoocatalunya #precarietat #riders #primersalvarvides.