A propòsit del 12è Congrés de CCOO de Catalunya

>> Intervenció de Ramón González Monroy (secretari general de CCOO Serveis Catalunya) en el 12è Congrés de la CONC

#NOalEROaBBVA

#TotsSomCaixaBank

#HMenLluita

Gran part de la representació de la Federació de Serveis de CCOO de Catalunya al 12è Congrés de CCOO de Catalunya, entre qui es troba Mentxu Gutiérrez, recent escollida per a formar part de l’executiva de la CONC, incorporant-se per fer-se càrrec de la secretaria de les dones i polítiques LGTBI+. També amb Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya i Unai Sordo, secretari general de la CS CCOO.

#LaForçaDelsServeis

#La ForçaDelsTreballs

#12èCongrésCCOOdeCatalunya

El rotund èxit de les mobilitzacions obliga a H & M a reduir els acomiadaments a 349

El rotundo éxito de las movilizaciones obliga a H&M a reducir los despidos a 349

La histórica movilización de la plantilla de H&M obliga a la empresa a dar marcha atrás en su plan de despedir a 1.066 personas, reduciendo esta cifra a 349. Las huelgas secundadas, con un 90% de participación el día 19 y un 95% en el día 21, han significado un punto de inflexión en el proceso.

- - - - - - -

La històrica mobilització de la plantilla de H & M obliga l'empresa a fer marxa enrere en el seu pla d'acomiadar 1.066 persones, reduint aquesta xifra a 349. Les vagues secundades, amb un 90% de participació el dia 19 i un 95% en el  dia 21, han significat un punt d'inflexió en el procés.

VAGA 19 i 21 de maig 2021

H & M retira la modificació substancial de les condicions de treball, però continua amb els acomiadaments

H & M continua insistint en la seva proposta davant la postura conciliadora i dialogant de CCOO i UGT sumada a l'èxit de les mobilitzacions de la plantilla.

20M, concentracions contra l`ERO i les retallades abusives de CaixaBank

20M, concentraciones contra el ERE y los recortes abusivos de CaixaBank

CONCENTRACIÖ a les 19 hores

Catalunya a Barcelona, Av. Diagonal, 621-629 ( davant les torres de l’entitat)

CCOO signa el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona

A la reunió del dimecres 19 de maig de 2021 hem signat el conveni de comerç de materials de la construcció de Barcelona i província per als propers dos anys (2021 i 2022).

- - - -

CCOO firma el convenio de comercio de materiales de la construcción de Barcelona

En la reunión del miércoles 19 de mayo de 2021 hemos firmado el convenio de comercio de materiales de la construcción de Barcelona y provincia para los próximos dos años (2021 y 2022).

CCOO manté la convocatòria de vaga pel 19 i 21 de maig donat que es segueix sense avenços en l´acomiadament col·lectiu d´H & M

CCOO mantiene la convocatoria de huelga para el 19 y 21 de mayo dado que se sigue sin avances en el despido colectivo de H & M

Aturada parcial 14 de maig #HMenLluita contra l’#ERO i els 1.066 acomiadaments

UNEIX-TE A LES VAGUES DEL 19 I 21 - EN DEFENSA L'OCUPACIÓ I LES CONDICIONS DE TREBALL.

ÚNETE A LAS HUELGAS DEL 19 Y 21 - EN DEFENSA DEL EMPLEO Y LAS CONDICIONES DE TRABAJO.