CCOO aconsegueix dissipar els dubtes sobre que les persones fixes discontínues s´hagin d´incloure en els ERTOs en igualtat de condicions

El Departament de Treball, Afers Socials i Famílies, arran d'una consulta del Sindicat Intercomarcal de Serveis de CCOO de Girona, pel que fa a la inclusió de les persones treballadores amb contracte fixe discontinu en els ERTOs, ha determinat com a criteri que per als períodes que haguessin estat d'activitat de no haver concorregut les circumstàncies derivades de la COVID 19, han de ser incloses en els ERTOs.

"CCOO al capdavant de la lluita de les persones treballadores amb contracte fix-discontinu"

>> Comunicat Incloure contractes fixes discontinus en els ERTOs 18/05/21

Concentracions a Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona i fins a quinze ciutats d´arreu de l´estat

CCOO convoca concentracions pel proper 17 de maig en defensa dels llocs de treball a BBVA

El dia 6 de maig va començar el procés formal de les negociacions de l’Acomiadament Col·lectiu de 3.800 persones a BBVA

- - - - -

CCOO convoca concentraciones para el próximo 17 de mayo en defensa de los puestos de trabajo a BBVA

El día 6 de mayo comenzó el proceso formal de las negociaciones del Despido Colectivo de 3.800 personas en BBVA.

Dilluns 10 de maig.- MÉS DE 6.000 PERSONES EN DEFENSA DELS 3.800 LLOCS DE TREBALL

CCOO BBVA: Rotund èxit de les mobilitzacions de la plantilla de BBVA a 15 ciutats d´Espanya

17 de mayo, a las 18:00h:

Barcelona: Pl. Antoni Maura, 6 - Girona: Pl Marqués de Campos, 6 - Lleida: Rambla Ferran, 30 - Tarragona: Rambla Nova, 58-60

CCOO compromeses per una societat feminista, integradora, plural i diversa

Manifest 17 de maig: dia mundial contra la LGTBIfòbia

El 17 de maig de 1990 la Organització Mundial de la Salut va eliminar l'homosexualitat de la llista de malalties mentals. Des de llavors aquest dia ha passat a celebrar-se el dia internacional de la lluita contra la LGTBIfòbia. Encara que han passat més de 30 anys, avui dia l'estigma i la violència cap a les persones del col·lectiu LGTBI es veu justificat per certs discursos d'odi. Cal recordar també que no va ser fins l’any 2018 que la OMS no va excloure la transsexualitat del llistat de malalties mentals.  Avui dia, la Classificació Internacional de Malalties continua parlant de la transsexualitat com a “incongruència de gènere”.

Grup Inditex: Davant la comunicació de 56 nous tancaments, CCOO exigeix el compliment dels acords i garanties de reubicació per les 475 persones

El 12 de maig les diferents marques d'Inditex ens han comunicat formalment la realització de 56 tancaments de botigues en els mesos de juny, juliol i agost (6 d'ells abans del 25/07, 43 concentrats entre el 25 i el 31 de Juliol, i altres 7 a l'agost). Una nova onada de tancaments, amb especial impacte en alguns territoris i marques, que ens porten a exigir que es compleixi rigorosament el procediment pactat, garantint la reubicació en botigues properes i sense pèrdua d'hores de contracte, per a les 475 persones treballadores indefinides que es veuen afectades per aquests tancaments. Una exigència que transmetrem des de CCOO a la Direcció de Grup, tant a nivell estatal com a les comissions de seguiment territorials, a fi d'evitar episodis de conflictivitat per incomplir els acords o baixa qualitat de vacants.

- - - - - - - -

Grupo Inditex: Ante la comunicación de 56 nuevos cierres, CCOO exige el cumplimiento de los acuerdos y garantías de reubicación para sus 475 personas en plantilla

El 12 de mayo las diferentes marcas de Inditex nos han comunicado formalmente la realización de 56 cierres de tiendas en los meses de Junio, Julio y Agosto (6 de ellos antes del 25/7, 43 concentrados entre el 25 y el 31 de Julio, y otros 7 en Agosto). Una nueva oleada de cierres, con especial impacto en algunos territorios y marcas, que nos llevan a exigir que se cumpla rigurosamente el procedimiento pactado, garantizando la reubicación en tiendas cercanas y sin pérdida de horas de contrato, para las 475 personas trabajadoras indefinidas que se ven afectadas por estos cierres. Una exigencia que transmitiremos desde CCOO a la Dirección del Grupo, tanto a nivel estatal como en las Comisiones de Seguimiento territoriales, a fin de evitar episodios de conflictividad por incumplir los acuerdos o baja calidad de vacantes.

CCOO arriba a un acord a AXA per a què el teletreball deixi de ser un premi: ara és un dret i està regulat

El 7 de maig de 2021 es va signar un acord de teletreball per a les empreses de el Grup Axa que suposa sumar en drets ja que el teletreball passa a ser un dret universal, basat en els principis d'igualtat, voluntarietat i reversibilitat. L’acord afectarà gairebé a la totalitat de la plantilla de 2.500 persones treballadores del Grup AXA, 500 a Catalunya, on la representació de CCOO ha liderat aquest acord junt a altres pioners en assolir nous drets com han estat sobre el control de la jornada i la desconnexió digital.

MÉS DE 6.000 PERSONES EN DEFENSA DELS 3.800 LLOCS DE TREBALL

MÁS DE 6.000 PERSONAS EN DEFENSA DE LOS 3.800 PUESTOS DE TRABAJO.

CCOO BBVA: Rotundo éxito de las Movilizaciones de la plantilla de BBVA en 15 ciudades de España

@CCOO diem #NOalERO del @bbva "salvatge i indecent"

En la propera concentració prevista, el dia 17 de maig, s'afegiran més ciutats a aquestes mobilitzacions.