9a campanya #XAS Xarxa d´Acció Solidària @CCOO #Solidaritat

9a Campanya de Recollida de Material Escolar del 15 de juny a 15 de setembre als locals de CCOO de Catalunya

Volem contribuir per garantir a totes les nenes i a tots els nens l’oportunitat de desenvolupar els seus estudis en dignitat i igualtat.

9a Campanya de Recollida de Material Escolar del 15 de junio a 15 de setiembre en los locales de CCOO de Catalunya.

Queremos contribuir para garantizar a todas las niñas y todos los niños la oportunidad de desarrollar sus estudios en dignidad e igualdad.

CCOO de Catalunya valora positivament l´acord del Consell del Diàleg Social que destina 60 milions d´euros a  persones afectades per ERTO de qualsevol

CCOO de Catalunya valora positivamente el acordar de Consejo del Diálogo Social que destina 60 millones de euros a personas afectadas por ERTE de cualquier actividad

CCOO pone en valor muy especialmente la línea de ayudas con 1 presupuesto de 60 millones de euros que se destina a personas Trabajadoras afectadas por ERTE de cualquier actividad o personas con un contrato fijo discontinuo perceptores de la prestaciones especial, que no han reincorporado plenamente los sitios de Trabajo, en el periodo enero 2021 - mayo 2021.

-------------

CCOO posa en valor molt especialment la línia d’ajuts amb un pressupost de 60 milions d’euros que es destina a persones treballadores afectades per ERTO de qualsevol activitat o persones amb un contracte fix discontinu perceptores de la prestació especial, que no s’han reincorporat plenament als llocs de treball, en el període gener 2021 – maig 2021.

Madrid, 8, 9 i 10 de juny de 2021

Realitzat el III Congreso de la Federació de Servicios de CCOO

S'ha realitzat el III Congreso de Federación Servicios amb la participació 250 delegats i delegades, 44 de la Federació de Catalunya encapçalada pel nostre secretari general Ramón González Monroy qui va intervenir en el Informe Balanç.

Realizado el III Congreso de Federación Servicios con la participación 250 delegados y delegadas, 44 de la Federació de Catalunya encabezada por nuestro secretario general Ramón González Monroy quien intervino en el Informe Balance.

Arriba una bona notícia #NoOberturaDeMésDiumengesiFestius ni a Barcelona ni a cap lloc

L´Ajuntament de Barcelona dona marxa enrere a la proposta de la patronal d´obrir el comerç tots els dies de maig a setembre

Llega una buena noticia # NoOberturaDeMésDiumengesiFestius ni en barcelona ni en ningún sitio

El Ayuntamiento de barcelona da marcha atrás a la propuesta de la patronal de abrir el comercio todos los días de mayo a septiembre

Quedan desconvocades les concentracions previstes pels propers dimecres 16 i 23 de juny davant l’Ajuntament de Barcelona

SEGUIREM VETLLANT PER LA NO OBERTURA DE MÉS DIES AL COMERÇ!

- - - - - - -

Quedan desconvocadas las concentraciones previstas para los próximos miércoles 16 y 23 de junio ante el Ayuntamiento de Barcelona

SEGUIREMOS VELANDO POR NO APERTURA DE MÁS DÍAS AL COMERCIO!

Acord en l´ERO de BBVA que rebaixa en 863 les persones afectades

S’ha aconseguit un acord en l’ERO plantejat al BBVA que rebaixa l'afectació per sota de les 3.000 persones, aconsegueix la major adscripció voluntària i sense clàusula d'equilibri generacional. Un text que es desmarca molt positivament als signats en els últims temps en el sector i que marca el camí dels que seguiran a aquest.

- - - - - -

Alcanzado acuerdo en el ERE de BBVA que rebaja en 863 las personas afectadas

Conseguimos un acuerdo que rebaja la afectación por debajo de las 3.000 personas, consigue la mayor adscripción voluntaria y sin cláusula de equilibrio generacional. Un texto que se desmarca muy positivamente de los firmados en los últimos tiempos en el sector y que marca el camino de los que van a seguir a éste.

L´èxit de l´aturada de la plantilla de CaixaBank aconsegueix una pròrroga en la negociació

Un 86,7% de la plantilla a secundat l'aturada parcial a CaixaBank, que ha donat ja el seu primer resultat: es prorroga el període de negociació, que finalitzava aquest dijous, fins al dia 29 de juny.

- - - - - -

Tots els sindicats han decidit desconvocar la vaga anunciada per a aquest dimecres 9 de juny, com a gest de la nostra bona fe negociadora.

Todos los sindicatos han decidido desconvocar la huelga anunciada para este miércoles 9 de junio, como gesto de nuestra buena fe negociadora.