Nova acció de protesta contra la reestructuració de CatalunyaCaixa

Dimarts, 7 de juliol, a les 17.30 hores davant la Sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia 84, de BCN

Dilluns, 29 de juny, a les 12 hores davant la Sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia de BCN

Mobilitzacions contra la reestructuració de CatalunyaCaixa

CCOO i la resta de sindicats que integren la Representació legal dels treballadors a CatalunyaCaixa, davant la rigidesa de les propostes efectuades pel BBVA en les actuals negociacions per la reestructuració de CatalunyaCaixa, han decidit emprendre un calendari de mobilitzacions, la primera de les quals tindrà lloc el proper dilluns 29 de juny a les 12.00 h. amb una concentració davant la sucursal del BBVA del Passeig de Gràcia.

Calendari Laboral per a l'any 2016 a Catalunya

Calendari de Festes laborals 2016: DOGC núm. 6888 - 09/06/2015

Calendari de festes Locals 2016: DOGC - núm. 7013 - 07/12/15
Calendario Fiestas laborales 2016 - BOE -ANEXO-

Conveni col.lectiu

CCOO signa l'acord d'increment salarial del Conveni d'Oficines i Despatxos de Catalunya per al 2015

Avui 12 de juny s'ha arribat a un acord respecte de l'increment salarial per al 2015 del conveni d'oficines i despatxos de Catalunya que afecta  aproximadament a 250.000 treballadors i treballadores. L'augment pactat per a aquest any finalment ha estat del 0,8% sobre les taules salarials del 2014, amb el compromís d'adoptar la clàusula de revisió en els termes pactats a l'Acord Estatal de Negociació Col·lectiva (AENC).

Negociació col.lectivo

CCOO ENS MOBILITZEM PEL CONVENI

Avui dia 27 de maig, CCOO juntament amb d'altres sindicats, ens hem concentrat a l'entrada de la reunió de la Mesa de Conveni per reivindicar que s'abordin les solucions que necessiten les plantilles del sector.

CCOO manté les mobilitzacions a AudingIntraesa per a aconseguir un acord que garanteixi la viabilitat de l'empresa

Davant la propera vista al Tribunal Laboral de Catalunya del divendres 29 de maig, la plantilla de AudingIntraesa manté la pressió per a aconseguir un acord que modifiqui la mesura de reducció salarial (del 22%) que planteja la direcció de l'empresa i per a garantir la viabilitat de la enginyeria i consultoria amb objectius realitzables.