CCOO recorda que el 5 de juliol s´obre inscripció per ajuda extraordinària per a persones en ERTO o amb contracte fix discontinu fruit del diàleg soci

El 5 de juliol s'obrirà un nou formulari d'inscripció per accedir a la línia d'ajudes per a persones afectades per un ERTO, o bé amb contracte fix discontinu beneficiàries de la prestació extraordinària, com a mínim, un dia del mes de maig de 2021. Aquestes son les segones ajudes per a treballadors i treballadores en ERTO pactades al diàleg social on han estat una especial reivindicació de CCOO de Catalunya.

#29juny #VAGA a @caixabank segona jornada de VAGA per recordar

La direcció ha de rectificar! seguiment de la 2a jornada de vaga a CaixaBank, tancament oficines superior al 90% i baixada de l'activitat superior al 95%, Moltes comunitats amb tancaments del 100%.

La dirección ha de rectificar! Seguimiento de la #29junioHuelgaCaixaBank : cierre oficinas superior al 90% y bajada de actividad superior al 95%. Muchas comunidades con cierres del 100%.

#TodxsSomosCaixaBank

#TotsTotesSomCaixaBank

28 de juny - Orgull de ser. Un tot que suma

Aquest Dia de l'Orgull LGTBI + de 2021 en què recuperem els carrers respectant totes les mesures de seguretat, des de CCOO reiterem les nostres propostes, recollides en la Plataforma reivindicativa de drets LGTBI +, i reclamem amb ella mesures que garanteixin la igualtat efectiva de tota la comunitat LGTBI +.

28 de junio - Orgullo de ser. Un todo que suma

Este Día del Orgullo LGTBI+ de 2021 en que recuperamos las calles respetando todas las medidas de seguridad, desde CCOO reiteramos nuestras propuestas, recogidas en la Plataforma reivindicativa de derechos LGTBI+, y reclamamos con ella medidas que garanticen la igualdad efectiva de toda la comunidad LGTBI+.

#Caixabank LA PLANTILLA HO TÉ CLAR: NO A LA FORÇOSITAT! - 29 DE JUNY - VAGA

Aquest és el mantra de la Direcció. Segueixen obstinats amb la "forçositat" com a mitjà per arribar a les 8.291 sortides.

- - - - - -

#CaixaBank LA PLANTILLA LO TIENE CLARO: ¡NO A LA FORZOSIDAD! - 29 DE JUNIO - HUELGA

Este es el mantra de la Dirección. Siguen obstinados con la “forzosidad” como medio para llegar a las 8.291 salidas.

29 de JUNY - VAGA - Concentració davant torres de Diagonal a les 10 hores.

29 de JUNIO - HUELGA - Concentración ante torres de Diagonal a las 10 horas.

>> Ajuts extraordinaris per al manteniment de l´activitat econòmica davant la COVID-19 (2021)

El 5 de juliol s’obrirà un nou formulari d’inscripció per accedir a la línia d’ajudes per a persones afectades per un ERTO, o bé amb contracte fix discontinu beneficiàries de la prestació extraordinària, com a mínim, un dia del mes de maig de 2021.

- - - - - -

Ayudas extraordinarias para el mantenimiento de la actividad económica ante la Covid-19 (2021)

PEL TEU FUTUR! El 22 de juny

ÈXIT de la VAGA a CaixaBank

Més del 70 % de realització i una caiguda de l'activitat de l'entitat en més d'un 90 %. Una jornada històrica de VAGA a CaixaBank.

>> Concentració de 10 a 12 hores davant les torres de l’entitat a Diagonal, 621-629 Barcelona