DEMÀ PAREM Aquest dijous, 23 de juny, anem a la VAGA. Per un conveni de consultoria just

La campanya de cibermobilitzacions programada per a aquestsdies (20, 21 i 22 de juny) és un pas previ necessari perquè els clients de les consultores coneguin de primera mà les condicions laborals que pretenen aplicar-nos a les persones que els prestem el servei. Però la situació requereix alguna cosa més, ÉS HORA DE PARAR!

La campaña de cibermovilizaciones programada para estos días (20, 21 y 22 de junio) es un paso previo necesario para que los clientes de las consultoras conozcan de primera mano las condiciones laborales que pretenden aplicarnos a las personas que les prestamos el servicio. Pero la situación requiere algo más, ¡ES HORA DE PARAR!

La situación de les negociacions sectorials: EXIGIM UN CONVENI JUST!

Ens ho expliquen persones responsables i representants d'aquests sectors de CONTACT CENTER, RESTAURACIÓ COL·LECTIVA, SUPERMERCATS, ENGINYERIES, SECTOR FINANCER, COMERÇ DEL METALL, HOSTALERIA, OFICINES I DESPATXOS, COMERÇ TÈXTIL DE BARCELONA I CONSULTORIES TIC.

La vaga parcial és de 9 a 11 hores amb concentracions davant de cada centre de treball

Convocada per primer cop una vaga a Quirón Prevenció pel proper 23 de juny

CCOO, UGT i CSIF inicien actuacions conjuntes per reivindicar un conveni digne, la regulació del treball a distància i per protestar en contra de les elevades càrregues de treball que estan patint les persones treballadores de Quirón Prevención, principal operador del sector de la prevenció de riscos laborals i pertanyent al grup Quirón Salud. Per això, el proper 23 de juny han convocat una aturada parcial de dues hores a tots els seus centres de treball.

- - - - - - -

Convocada por primera vez una huelga en Quirón Prevención para el próximo 23 de juny

CCOO, UGT y CSIF inician actuaciones conjuntas para reivindicar un convenio digno, la regulación del trabajo a distancia y para protestar en contra de las elevadas cargas de trabajo que están sufriendo las personas trabajadoras de Quirón Prevención, principal operador del sector de la prevención de riesgos laborales y perteneciente al grupo Quirón Salud. Por ello, el próximo 23 de junio han convocado un paro parcial de dos horas en todos sus centros de trabajo.

La plantilla es concentrarà davant de la seu consular a Passeig de Gràcia i Gran Via de les Corts Catalanes (Barcelona) d´11 a 12 hores

CCOO dona suport a la convocatòria de les 40 vagues parcials que inicien avui 21 de juny al Consolat Argentí a Barcelona

Des de CCOO convoquem el personal del Consolat Argentí de Barcelona, al qual apliquen el Conveni d'Oficines i Despatxos de Catalunya, a secundar les aturades parcials i mobilitzacions convocades de juny a agost, exigint un canvi de postura que desbloquegi la negativa a la negociació sobre unes reivindicacions iniciades quatre anys enrere.

- - - - - - - -

CCOO da apoyo a la convocatòria de las 40 huelgas parciales que inician hoy 21 de junio en el Consulado Argentino en Barcelona

Desde CCOO convocamos al personal del Consulado Argentino de Barcelona, al que aplican Convenio de Oficines i Despatxos de Catalunya, a secundar los paros parciales y movilizaciones convocadas de junio a agosto, exigiendo un cambio de postura que desbloquee la negativa a la negociación sobre unas reivindicaciones iniciadas cuatro años atrás.

Rotund èxit en les concentracions dels Serveis de Prevenció

El 17 de juny, UGT i CCOO hem realitzat concentracions a les seus d'algunes de les principals empreses del Sector: Grup Preving, Quirón Prevención (BCN), Taprega, Valora Prevención i Aspy Prevención.

- - - - - -

Rotundo éxito en las concentraciones de los Servicios de Prevención

El 17 de junio, UGT y CCOO hemos realizado concentraciones en las sedes de algunas de las principales empresas del Sector: Grupo Preving, Quirón Prevención (BCN), Taprega, Valora Prevención y Aspy Prevención.

Setmana de lluita a les TIC

Cibermobilitzacions del 20 al 22 de juny i ATURADA DE DUES HORES el dijous 23 per un conveni de consultoria just.

Cibermovilizaciones del 20 al 22 de junio y PARO DE DOS HORAS el 23 por un convenio de consultoría justo