A Barcelona ens concentrarem davant Quirón Prevenció ? c/ Llacuna 166 a les 12 hores

Concentració pel proper 17 de juny per exigir un conveni just per les persones treballadores dels Serveis de Prevenció Aliens

Companya, company, dins de les diferents convocatòries sectorials previstes, com son les manifestacions pel proper 9 a Tarragona i del dijous 16 a Barcelona, t’avancem que el proper divendres 17 de juny ens concentrem conjuntament UGT i CCOO en defensa d'un conveni digne pel sector.

Concentración para el próximo 17 de junio para exigir un convenio justo para las personas trabajadoras de Servicios de Prevención Ajenos

Compañera, compañero, dentro de las diferentes convocatorias sectoriales previstas, como son las manifestaciones para el próximo 9 en Tarragona y del jueves 16 en Barcelona, te adelantamos que el próximo viernes 17 de junio nos concentramos conjuntamente UGT y CCOO en defensa de un convenio digno para el sector.

Barcelona davant Quirón Prevenció – c/ Llacuna 166 a les 12 hores

Participa-hi! No hi faltis!

L´AEC disfressa ara la seva proposta d´esclavitud laboral per mantenir les 12 hores de jornada efectiva diària

El 30 de maig va tenir lloc una nova reunió de la mesa del conveni de consultoria, fruit de les mobilitzacions de les darreres setmanes, que van forçar la patronal AEC (Associación de Empresas de Consultoría) a convocar-la.

- - - - - - -

La AEC disfraza su propuesta del Convenio de consultoría para mantener las jornadas máximas de 12 horas

El 30 de mayo tuvo lugar una nueva reunión de la mesa del convenio de consultoría, fruto de las movilizaciones de las últimas semanas, que forzaron a la patronal AEC (Asociación de Empresas de Consultoría) a convocarla.

conveni col·lectiu de Supermercats de Catalunya

SUPERMERCATS CONTINUEM, EXIGIM UN CONVENI JUST!

El 27 de maig passat hem mantingut una reunió per a la negociació del conveni col·lectiu de Supermercats de Catalunya.

- - - - -

CONTINUAMOS, ¡EXIGIMOS UN CONVENIO JUSTO!

El pasado 27 de mayo hemos mantenido una reunión para la negociación del convenio colectivo de Supermercados de Catalunya.

CCOO convoca noves mobilitzacions als sectors de serveis per desbloquejar les negociacions i exigir uns convenis justos

Convocada per avui acció de difusió informativa a Barcelona i manifestacions pel 9 de juny a Tarragona i el 16 de juny a Barcelona

- - - - - -

Convocadas para hoy acción de difusión informativa en Barcelona y manifestaciones para el 9 de junio en Tarragona y el 16 de junio en Barcelona

CCOO convoca nuevas movilizaciones a los sectores de servicios para desbloquear las negociaciones y exigir unos convenios justos

JORNADA 1 DE JUNY - DIA D´ACCIÓ PER LA SALUT DE LES DONES #28M

VI Conveni d´ITV Catalunya

Per apropar posicions, exigim un conveni just

En la passada reunió del 25 de maig de negociació del conveni, cadascuna de les organitzacions hem explicat quines són les nostres prioritats en aquesta negociació amb la idea d'anar apropant posicions

- - - - - -

Para acercar posiciones, exigimos un convenio justo

En la pasada reunión del 25 de mayo de la negociación del convenio, cada una de las organizaciones hemos explicado cuáles son nuestras prioridades en esta negociación con la idea de ir acercando posiciones.