Archivado en Comunicados, Noticias, Negociacion Colectiva, Jornada, Empleo, Divulgacion, Condiciones de trabajo, Convocatorias, Comunicados convenio

Mig centenar de delegades i delegats del sector d'hostaleria es reuneixen a Tarragona per opinar sobre la negociació del conveni
Assemblea de delegades i delegats d'hostaleria de Tarragona
Avui, 19 de setembre, treballadores i treballadors del sector d'hostaleria s'han reunit amb Esteban Sanabria, coordinador de la negociació del conveni, i Nieves Marcos, responsable d'acció sindical a Tarragona, per rebre informació de primera mà sobre el curs de les negociacions.
Delegades i delegats de Tarragona han valorat positivament aspectes que en cas de ser recollits en el text final millorarien les condicions de treball, com l'increment dels dies d'acumulació per la lactància, la subrogació, o que es percebi el 100% de la retribució quan es doni una situació d'intervenció quirúrgica sense hospitalització.
Modelo de carta de Baja Voluntaria en la empresa
Publicación en el BOCM del nuevo Convenio de Oficinas y Despachos 2025-26
Convenio Colectivo Estatal de Acción e Intervención Social
Calendario Laboral 2025. Publicado en el BOE
Acuerdo Laboral de ámbito Estatal para el sector de Hostelería (ALEH)
Convenio Colectivo de Comercio Textil de la Comunidad de Madrid