Hotusa, a empresa que explota as instalacións, prometera hai un ano manter os postos de traballo

Concentración contra o despedimento de dous delegados de CCOO de Eurostars Gran Hotel La Toja

En xuño de 2015, o grupo Hoteleiro Hotusa, tras facerse cargo da xestión do Gran Hotel La Toja, presentou ás traballadoras e traballadores cartas de subrogación nas que se garantían os postos e as condicións de traballo. Meses despois, e amparado en informes económicos desfavorables expresou a súa intención de pechar as súas portas en tempada baixa.

Mediante un ERTE establecéronse axustes nas xornadas laborais cun tope de 1.300 horas no ano 2016 para evitar pechar ao público, compensando períodos de menor e maior afluencia.

Porén, neste último verán a empresa negociou de forma individual cos afectados o cambio de contrato fixo a fixo discontinuo, evitando a negociación colectiva e presionando de todos os xeitos posibles para que os sindicatos aceptasen esta medida, feito ao que Comisións Obreiras non cedeu e ao que se opuxo rotundamente.

CC.OO asegura que as dúas persoas despedidas se caracterizaron polo firme rexeitamento ao expediente de regulación de emprego (ERE) formulado pola dirección do grupo Hotusa, que explota as instalacións. Asemade, denunciaron incumprimentos da cadea hoteleira, como o non pagamento das horas extras realizadas durante a vixencia do ERE, xa que o acordo asinado entre o comité e a dirección fixaba un máximo de 1.300 horas anuais, que se acabou superando. Tamén se opuxeron á destrución dos contratos fixos e de maiores de 55 anos, que foron sustituídos por fixos discontinuos, por xente xoven con salarios de miseria e alumnos en prácticas.

Cabe salientar que esta política de represión sindical de Hotusa estase aplicando con igual intensidade no Hotel de la Reconquista de Oviedo con despidos de integrantes do comité de empresa.

Comisións lamenta tamén a pasividade e falta de solidariedade amosada polos outros sindicatos con representación na empresa, CIG e CSIF, que ademais non acudiron á concentración.

concentración LaTojaconcentración LaToja

Máis imaxes

Video: intervención de Isabel, unha das despedidas

En "La Voz de Galicia"

CCOO denunciou a situación e a empresa respondeu despedindo dous compañeiros

O Gran Hotel La Toja (HOTUSA) faltou á súa palabra sobre o emprego e incumpriu o acordado no ERE

Gran Hotel La Toja incumpliu o ERE

• Defendamos os nosos dereitos laborais, defendamos os postos de traballo da xente da comarca e da vila!
  • Pactos incumpridos por parte da empresa HOTUSA. Hai culpables, basta de abusos, loitamos polo emprego
  • Pola estabilidade na nosa localidade. Aféctanos a todos, tomos somos afectados!
  • Se non loitamos polo noso futuro e o benestar na nosa terra, que futuro queda para a nosa xuventude?
  • Si ao traballo, si á defensa dos nosos dereitos! Si á liberdade de expresión!
  • Non á represión contra Comisións Obreiras e os seus delegados e delegadas!
  • Basta xa de castigos a abusos laborais desta empresa.
Concentración: 9 de decembro - 11 hrs. - Diante do Concello do Grove

BASTA DE REPRESIÓN SINDICAL!  DESPEDIDOS READMISIÓN!

Convocatoria e normas, para o seu desenvolvemento en Galicia, do VIII plenario da Sección Sindical Estatal de PARADORES DE TURISMO

A Federación de Servizos de CC.OO. de Galicia, en aplicación dos acordos da sección sindical estatal da empresa PARADORES DE TURISMO DE ESPAÑA SA, sobre a renovación dos órganos de dirección da sección sindical, convoca mediante a presente Plenario Rexional de afiliados e afiliadas de CCOO en Paradores de Turismo de España, SA de todos os centros en Galicia, o próximo 24 de outubro en Santiago de Compostela no Polígono San Lázaro en Santiago-A Coruña, ás 12,30 horas.

Con este Plenario de afiliados e afiliadas preténdese dar voz á afiliación a cerca de como se pode organizar a sección sindical en Galicia, debater os documentos do plenario estatal, e escoller dous representantes para acudir ao plenario estatal da sección sindical de CCOO en Paradores.

Para máis información sobre este proceso, podes consultar a seguinte ligazón e/ou consultar cos teus delegados/as de CCOO no teu centro os documentos do plenario estatal, aos efectos de efectuar as achegas que se consideren oportunas.

Para calquera dúbida ao respecto quedamos á túa disposición na dirección de correo electrónico: direccionprovisional.galicia@servicios.ccoo.es

Atentamente.

CCOO Servizos Galicia

Normas Plenario Paradores Galicia GL Normas Plenario Paradores Galicia ES

27 de Setembro, Día Mundial do Turismo 2016

Xornada de loita na Hostalaría e o Turismo

Hoxe, 27 de setembro celébrase o Día Mundial do Turismo 2016. Por iso CCOO, UGT e varias asociacións profesionais organizan un día de mobilización en todo o estado para denunciar a situación dos traballadores do sector: explotación laboral, baixos salarios, inseguridade no traballo, a falta de negociación colectiva sectorial e aumento da externalización, a fin de non aplicar os acordos colectivos sectoriais para rebaixar salarios en preto de 40%, como no caso das camareiras de piso.

Este movemento reivindica o dereito a condicións de traballo dignas, emprego estable e con dereitos, o recoñecemento da profesionalidade e conseguir o relanzamento da negociación colectiva para recuperar os dereitos e o poder adquisitivo dos salarios, para reverter a externalización e obter o recoñecemento das enfermidades profesionais. En definitiva loitar por un emprego decente e un salario para deixar de ser "A CARA B DO TURISMO EN ESPAÑA". Porque o plantel do sector turístico ten pouco que celebrar e moito que reclamar.

Segundo os datos de CCOO, os datos dos primeiros oito primeiros meses do ano amosan unha recuperación da actividade turística. Por exemplo, o número de visitantes a Galicia aumentou un 5,45 % e o de pernoitas incrementouse o 6,89 % respecto do 2015. Con todo, esta aparente bonanza non se traduciu na mesma medida no número de empregos xerados, que só medrou un 2,52 %, e «aínda por riba» máis do 90% das contratacións son eventuais.

Noticia en: Faro de VigoGalicia PressEuropa Press

Xuntanza da estrutura da Federación de Servizos de Galicia coa nova Dirección Provisional

Despois da disolución da anterior executiva da Federación de Servizos de Galicia, hoxe martes, seis de agosto celebrouse unha xuntanza en Santiago á cal asistiu a estrutura cos integrantes da Dirección Provisional.

Tratáronse diversos temas, entre os cales están a situación da Federación, a atención sindical e a organización do traballo ata o Congreso da Federación que se celebrará o próximo quince de marzo.

Na imaxe, e de esquerda a dereita, algúns dos integrantes da Dirección Provisional: Alejandro Salvador (apoio Organización), Benito Gutiérrez (presidente da Dirección Provisional), Francisco Villares (responsable de Organización) e Raquel Blanco (apoio Acción Sindical).

O sindicato sostén que a liberalización só beneficia as grandes superficies e prexudica o pequeno comercio galego

CCOO Servizos rexeita a liberalización de horarios comerciais e acolle positivamente a sentenza do TSXG

A Federación de Servizos de CCOO de Galicia (CCOO-Servizos) rexeita a liberalización de horarios comerciais porque só beneficia as grandes superficies e prexudica o pequeno comercio. Neste sentido, o sindicato acolle positivamente a recente sentenza do Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) que rexeita o recurso da patronal ANGED contra a decisión do Concello da Coruña de restrinxir a apertura en domingos e festivos. Así mesmo, CCOO rexeita as tentativas de aprobar en Vigo a dita flexibilidade. Continúa

Dudas y preguntas sobre Salud Laboral. Trabaja de manera segura.

Transparencia CCOO

Portal Transparencia Servicios CCOO: Cuentas, documentación, decisiones

Calendario Laboral Calendario Laboral 2015
Guía derechos de trabajadores y trabajadoras Guía de los derechos de trabajadores y trabajadoras en la empresa. Tambien puedes consultar los Efectos de la Reforma Laboral sobre los derechos de los trabajador